En degene na mij gaat weer verder....
zondag 20 april 2008 om 14:57
Heb vanochtend lekker hardgelopen (al was het toen nog niet erg warm) en ga straks nog ff bij iemand op bezoek op de fiets.
(@Ikke: hee, n nieuwe avatar! En mag ik vragen waarom je gebarentaal hebt geleerd: en ook echt n cursus ofzo of meer 'voor de lol'. Ik ken nl ook wel wat gebaren)
In het kader van de laatste wedstrijdne vh voetbalseizoen: PSV of Ajax?
(@Ikke: hee, n nieuwe avatar! En mag ik vragen waarom je gebarentaal hebt geleerd: en ook echt n cursus ofzo of meer 'voor de lol'. Ik ken nl ook wel wat gebaren)
In het kader van de laatste wedstrijdne vh voetbalseizoen: PSV of Ajax?
zondag 20 april 2008 om 17:41
eh...geen van 2en?! Heb niks maar dan ook echt helemaal niks met voetbal. Laatste wedstrijden van het seizoen?? Is toch alleen winterstop? Nou ja... nevermind
Hoe ziet je kapsel eruit?
@Girl: Ja, nieuwe avatar, die andere zag ik te vaak voorbij komen. Dus nu rust (dat straalt hij voor mij in ieder geval uit). En ik heb gisteren beetje gebarentaal geleerd omdat ik heb geholpen bij een jaarlijks uitje van de vereniging voor doof/blinden. Vandaar! (errug leuk trouwens om te doen).
Hoe ziet je kapsel eruit?
@Girl: Ja, nieuwe avatar, die andere zag ik te vaak voorbij komen. Dus nu rust (dat straalt hij voor mij in ieder geval uit). En ik heb gisteren beetje gebarentaal geleerd omdat ik heb geholpen bij een jaarlijks uitje van de vereniging voor doof/blinden. Vandaar! (errug leuk trouwens om te doen).
zondag 20 april 2008 om 19:24
zondag 20 april 2008 om 20:25
Linza: ook een brabo?!! En ik sluit me ook aan bij Wentworth miller. Mmmmm
Sport om te kijken: turnen en zwemmen (en voetbal ook wel). En dansen als je dat meetelt als sport zijnde
Om te doen: dansen, En tegenwoordig ook hardlopen
Om in de sportsfeer en de lekkere mannen te blijven: welke sporter vind je het leukst?
Sport om te kijken: turnen en zwemmen (en voetbal ook wel). En dansen als je dat meetelt als sport zijnde
Om te doen: dansen, En tegenwoordig ook hardlopen
Om in de sportsfeer en de lekkere mannen te blijven: welke sporter vind je het leukst?