Dekbedovertrek - meisje
zondag 16 september 2012 om 21:26
Hoi,
Waar zijn leuke dekbedovertrekken te koop?
Heb al wat online gezocht, ook bij hema enz maar kan eigenlijk niks vinden.
Wel wat leuke gezien, maar 60-80 euro vind ik een beetje teveel van het goede.
Ik zoek iets stoers-lief voor meisje van 3. Bij voorkeur geen rood.
Iemand trouwens wel eens zelfgemaakt?
Kan misschien niet moeilijk zijn?
Waar zijn leuke dekbedovertrekken te koop?
Heb al wat online gezocht, ook bij hema enz maar kan eigenlijk niks vinden.
Wel wat leuke gezien, maar 60-80 euro vind ik een beetje teveel van het goede.
Ik zoek iets stoers-lief voor meisje van 3. Bij voorkeur geen rood.
Iemand trouwens wel eens zelfgemaakt?
Kan misschien niet moeilijk zijn?
zondag 16 september 2012 om 21:31
Bij Ikea heb je hartstikke leuke dekbedovertrekken en best veel keus voor kinderen, ik heb daar voor mijn dochtertjes hele leuke hartjes dekbedovertrekken gekocht, hartjes in allemaal leuke gekleurde hartjes en een roze hart op het sloop. Van de week zag ik ook echt leuke overtrekken bij de hema, ik heb me ingehouden omdat de kast al vol ligt.
zondag 16 september 2012 om 21:31
Waarom koop/maak je niet mooie sprei/quilt voor over haar bed? Dan kan je daar onder bijvoorbeeld de goedkoopste witte overtrekken van de Ikea doen? Dat heb ik hier ook
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 16 september 2012 om 21:41
Kruidvat heeft nu hele leuke in de folder staan:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1034305
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1034305
zondag 16 september 2012 om 21:49
quote:netniet schreef op 16 september 2012 @ 21:45:
Oh erg helene, waarom laat je die link van kruidvat zien. dekbedovertrekken voor mijn kinderen kopen is een tik van me, en die tweede van links vind ik zo mooi en nog zo afgeprijsd ook nog...Toch maar niet, deze is 50% polyester, 100% katoen slaapt veel lekkerder vind ik.
Oh erg helene, waarom laat je die link van kruidvat zien. dekbedovertrekken voor mijn kinderen kopen is een tik van me, en die tweede van links vind ik zo mooi en nog zo afgeprijsd ook nog...Toch maar niet, deze is 50% polyester, 100% katoen slaapt veel lekkerder vind ik.
zondag 16 september 2012 om 22:09