Sterke bedverhalen

17-09-2012 08:54 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit plezierige forum lees ik regelmatig verhalen uit de categorie "kanniewaarzijn". Het lijkt me leuk om ze te verzamelen.

Heb je zelf iets bijzonders meegemaakt of hoor je dergelijke verhalen dan ben je van harte uitgenodigd om ze hier te plaatsen.

Het maakt niet uit of het echt gebeurd is. Ook de bekende "opschepverhalen" zijn welkom. We zullen alles met een knipoog verwelkomen.

Let op: we zitten niet te wachten op de bekende extremiteiten, die worden verwijderd.

~~~
quote:truffelmaffia schreef op 17 september 2012 @ 11:29:

Een vrouw die zegt een uur lang te kunnen klaarkomen. Dat kan gewoon echt niet.Tenzij het een vrouwtjes varken is want die kunnen dat kennelijk wel. Maar ja die kunnen weer niet praten om het te vertellen.
quote:leenman schreef op 17 september 2012 @ 11:07:

Compliment amand.

Je presteert het om op de eerste pagina al meerder keren de fatsoensnormen te overschrijden.Als je dit al niet trekt
Teer zieltje, die Leenman.
quote:Chartreuse schreef op 17 september 2012 @ 12:06:

Teer zieltje, die Leenman.

Heeft dan ook al een hoop meegemaakt met zijn spareribbuik!

Mijn moeder zou zeggen: "Jongen eet toch je korstjes op van je boterhammen of je lijkt wel een gratenpakhuis lieverd!"
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 09:51:

Ooooh je ben zo iemand die over zichzelf praat in meervoud. Ieuw.Als iemand over "we" praat, durft diegene geen verantwoording te nemen voor zijn of haar eigen woorden. (Al dan niet Koninklijk!!!)
't Is toch typisch.

Wil je een leuk topic opzetten, komt er meteen een scheldpartij overheen.

@Kareltje.

Wat jou moeder zou zeggen is niet zo boeiend voor de lezeressen en lezers. Klinkt in elk geval niet echt erotisch.

En jouw avatar. Denk dat die wel bij je past.
quote:leenman schreef op 17 september 2012 @ 13:19:

't Is toch typisch.

Scheldpartij? Waar?
Oooh zucht, het zou idd een leuk topic kunnen worden, ware het niet dat er eerst weer 3 pagina's gezeverd moet worden om futiliteiten...

Haalt de lol er wel snel vanaf
mijn sterke bedverhaal:

Er was eens: een brand uitgebroken...allemaal mooie mannen in brandweeroutfits kwamen richting mijn straat want daar was de brand.. Na enige tijd toen het vuur gedooft kwam ik in gesprek met een brandweer man, we hadden het over hoe het kon, wat er was gebeurt...We merkte dat we een sexuele klik hadden en hem uitgenodigd om bij mij te komen nadat hij klaar was met zijn werk.. Wat hij ook deed..Hij kwam nog in zijn brandweeroutfit bij mij aan de deur... Rook het zweet van het harde werk, beetje een smerig gezicht, met een woeste uitdrukking... Het duurde niet lang voordat alles uitging, behalve zijn helm, die mocht hij ophouden!

The sex was on FIRE!!! en werd een paar uur later gedooft door mijn nattigheid !!
quote:leenman schreef op 17 september 2012 @ 13:19:

't Is toch typisch.

@Kareltje.

Wat jou moeder zou zeggen is niet zo boeiend voor de lezeressen en lezers. Klinkt in elk geval niet echt erotisch.

En jouw avatar. Denk dat die wel bij je past.Waar baseer jij je gedachten op? Fijn dat jij een oordeel geeft voor anderen zonder hun in kennis te stellen! Komt bij mij over dat je maar wat schrijft om wat te kunnen schrijven! Ook schrijf ik wat ik wil schrijven, ook over wat mijn moeder gezegd zou hebben!
Kareltje Kareltje toch,

Ik baseer mijn gedachten op wat ik lees.

Je betrok zelf je moeder erbij. Was echt niet mijn idee.

Maar laten we on topic blijven, dan ben je zeer welkom.

Make peace not war.
En om een voorzetje te geven,

Lang geleden fietsten mijn vriendin en ik naar huis na een avondje stappen. De weg was ivm renovatie afgesloten, alleen het fietspad was begaanbaar.

In een wilde bui begonnen we te stoeien op een hoop zilverzand die midden op de weg lag. Onder het nummer zagen we in de verte ineens een fietslampje. Alles bij mekaar gegrist en met fietsen en al de struiken ingedoken. Toen de fietser voorbijwas hebben we het heftig afgemaakt. Het was een nummer dat we nooit zullen vergeten, zeker omdat we effe later merkten dat haar slipje op het fietspad lag ...
anoniem_155000 wijzigde dit bericht op 17-09-2012 17:04
Reden: .
% gewijzigd
quote:leenman schreef op 17 september 2012 @ 16:21:

En om een voorzetje te geven,

Lang geleden fietsten mijn vriendin en ik naar huis na een avondje stappen. De weg was ivm renovatie afgesloten, alleen het fietspad was begaanbaar.

In een wilde bui begonnen we te stoeien op een hoop zilverzand die midden op de weg lag. Midden onder het nummer zagen we in de verte een fietslampje. Alles bij mekaar gegrist en met fietsen en al de struiken ingedoken. Toen de fietser voorbijwas hebben we het heftig afgemaakt. Het was een nummer dat we nooit zullen vergeten, zeker omdat we effe later merkten dat haar slipje midden op het fietspad lag ...Stoeien op een hoop zilverzand... Lijkt me heerlijk, zeg. En een slipje op de weg, da's inderdaad wel heel kras!
.
leen65 wijzigde dit bericht op 17-09-2012 17:00
Reden: dddubbel
% gewijzigd
It's never too late start living!
Ok mijn sterke bed verhaal.....

Ik was net 20 had nog een heel oud bed. Was een gezellige avond met wat vrienden en vriendinnen.....op een moment zaten we met zijn 6en op het bed. En ja hij bleef heel.....echt een sterk bed!
quote:benvan1971 schreef op 17 september 2012 @ 20:18:

Ik was net 20 had nog een heel oud bed. Was een gezellige avond met wat vrienden en vriendinnen.....op een moment zaten we met zijn 6en op het bed. En ja hij bleef heel.....echt een sterk bed!
Hihi

Kom net kijke op dit forum.

Wel grappig zo. Ik kende nog zo'n verhaaltje van een man in batman-pak die door de kast was gezakt net voordat hij zijn vrouw wilde bespringen. En die kon niet om hulp gaan want ze lag vastgebonden op het bed. Dat hoorde bij het spelletje.

En omdat batman klem zat in de kast konden ze alleen maar de buren om hulp roepen. Misschien wel een broodje aap story maar dat mocht toch hier ?

quote:gurly3 schreef op 17 september 2012 @ 14:13:

mijn sterke bedverhaal:

Er was eens: een brand uitgebroken...allemaal mooie mannen in brandweeroutfits kwamen richting mijn straat want daar was de brand.. Na enige tijd toen het vuur gedooft kwam ik in gesprek met een brandweer man, we hadden het over hoe het kon, wat er was gebeurt...We merkte dat we een sexuele klik hadden en hem uitgenodigd om bij mij te komen nadat hij klaar was met zijn werk.. Wat hij ook deed..Hij kwam nog in zijn brandweeroutfit bij mij aan de deur... Rook het zweet van het harde werk, beetje een smerig gezicht, met een woeste uitdrukking... Het duurde niet lang voordat alles uitging, behalve zijn helm, die mocht hij ophouden!

The sex was on FIRE!!! en werd een paar uur later gedooft door mijn nattigheid !!Ik heb nooit geweten dat er zo een uitgesproken verband bestaat tussen vrouwen die door brandweermannen geblust worden en de afname van hun hersenactiviteit, met een rijkelijk foutvol taaltje tot gevolg.
quote:Melpomene schreef op 17 september 2012 @ 16:26:

[...]

Stoeien op een hoop zilverzand... Lijkt me heerlijk, zeg. En een slipje op de weg, da's inderdaad wel heel kras!

Ocharme die doos. Vol zand. Dat moet echt heerlijk schuren.

Was dat slipje nat of droog? Je zal daar maar overheen fietsen zeg. Stel dat het slipje nat is, dan slipje.

Geniaal, je staat met stip op een.

Maar goed, je bent dan ook niet van gisteren
quote:jaakds schreef op 18 september 2012 @ 03:01:

[...]

Ocharme die doos. Vol zand. Dat moet echt heerlijk schuren.

Was dat slipje nat of droog? Je zal daar maar overheen fietsen zeg. Stel dat het slipje nat is, dan slipje.

@jaakds

Pure taalkunst kerel, chapeau !

Als je het nog laat rijmen haal je de top tien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven