Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Maat wat voor plekjes moeten verwijderd worden?

Ik zweet overdag ook behoorlijk, niet fris! Donderdag ben ik getuige bij een bruiloft en ik heb geen zin om daar met natte oksels en plein public die trouwakte te tekenen. Dus ik heb net bij Etos van die okselpads gekocht. Hoop dat dat wat is! Bedenk me net dat ik dan dus in mijn onderbroek, in mijn BH en onder mijn oksels 'pads' heb zitten. That will be sexy!

Mini heeft geen last van de hypospadie, hij plast onbezorgd met een enorme straal, dus alles werkt naar behoren. Wat plassen betreft dan Ze moeten nog onderzoeken of de boel verder ook werkt en of hij er als hij volwassen is last van zal hebben. En als dat niet zo is, dan overwegen we toch een operatie vanwege cosmetische redenen. Een piemel die er raar uit ziet kan je in de puberteit een aardig onzekere jongen maken, dus daar moeten we goed over nadenken...
@Maatje

Das balen zeg!!

@vloeien

Dat is allang gestopt. Mag ik dan nu in bad?

@Aruba

Lief dat jullie meeleven. Maar ik ben okay. Misschien gaan we in november. Dat is 3x goedkoper.

Ik taai af. Voel me weer romantisch
Oh! Welkom terug Kroos!!

Enne zweten. Nooit last van gehad.

Ik ga Uk slaapt en RZ is pleitos.
@Kroos

Wat erg! Ik ga googlen. Sterkte bij het nemen van een besluit
Fv: opwarmen in de magnetron. Ik heb geen flessenwarmer.

Dacht niet dat je t opgewarmde nog eens mag opwarmen.

Wel raar dat als je het niet mag bewaren de kraamverzorgster en de vrouw van het cb dit wel als suggestie gaven.

Balen van de borstontsteking Toet! Hoop dat het snel over is.

Aruba: dat klinkt goed!! Fijn dat je je ouders dan weer ziet.

Klinkt goed een ontspanningsmassage Juut! :-) en de rest ook. Dat vind je man vast leuk!

Ik hoop dat je buikpijn snel over is!

Myself: van harte met je 1 jaar!
Kroos, jeetje dat is inderdaad een overweging... Nooit over na gedacht!! Ik heb toen idd begrepen dat er meerdere gradatie's zijn.

Daaaag Rijst, veel plezier maar weer *bind staart omhoog en doen kookschort voor*
Jij doet dus klaargemaakte voeding in de magnetron?? Vreemd dat ze dat aanraden, want elders wordt overal afgeraden. Ik ben wel benieuwd wat mijn cb zegt morgen, ga es ff peilen.
@myself : gefeluciteerd met jullie 1jarug getrouwd zijn!!

@toet: jij komt er ook niet goed vanaf he

@juut: klinkt goed die verrassing voor je man! geniet ervan met zn 2en

@kroos: yes je bent er nog dat zweten had ik ook, ongeveer 4wk last van gehad. Je hebt van odorex ook een vloeistof die je op je oksels kunt deppen voor droogheid.

@ rijst: hoop dat je wat cheapers kunt vinden in een andere periode!

@maat: operatief verwijderen :-o daar zit je ook niet op te wachten...wat zijn het dan voir plekjes en hoe kom je eraan?

@rammel: yeah shoppen dat wil ik ook wel

@mart.: jij had ook iets gepost wwaarop ik wilde reageren maar ben het vergeten

Ben weer thuis van dagje uit met mini, ging super met rijden. Mn reactievermogen is alleen nog niet al te best dus rijd nu supernetjes en beheerst

Vrijdag moet ik naar zwolle rijden en dan door naar enschede, mn ouders geven feest vanwege 25 jr getrouwd

Zit alleen wel met kledindilemma vanwege borstvoeding geven...jhoop dat de jurk die ik aan wil btje geschikt is...

Morgenmiddag naar de woningbouw om onze ruilplannen te bespreken en formulieren in te leveren!! Hopen op goeie vooruitzichten!!
@ myself, gefeliciteerd met jullie papieren huwelijk!!

@ bubb, ik heb het ook hoor in het verkeer, alsof ik het minder goed zie allemaal. Vandaar ook de sticker baby on board

@ rijst, wat een romantiek bij jullie!!

@ kroos, lijkt me inderdaad het afwegen waard! Puberjongens kunnen hard zijn!

@ plekjes, zijn soort stukjes wild vlees/wratjes/moedervlekjes. Simpel bevriezen gaat dus niet, moet geloof ik ook opgestuurd worden voor onderzoek. Lekker smakelijk weer, maar ach... we zijn de schaamte toch inmiddels al voorbij! Trek wel een zak over mn hoofd bij de meet!

@ toet, balen zeg van je borst ontsteking!

Ik heb Minimaatje op bed gelegd hoop dat hij gaat slapen dan duik ik er zelf ook even in. Half 7 vanmorgen was best vroeg! En morgen moet hond om 8 uur naar de kapper dus moet ik er weer vroeg uit!
Hi Bub!

It's good to be back, jullie zijn lief!

Die vloeitstof van Odorex heb ik nog, maar zou dat nog kwaad kunnen voor de BV?

Wat spannend dat jullie woningruil misschien gaat lukken!
Oeps, Myself, gefeliciteerd
Laat je weten wat ze zeiden Anne?
Jep komt goed ben benieuwd!
Pfff Minimaatje ligt eindelijk en hij lijkt stil. Ik duik er ook in en zie wel hoe laat hij komt vannacht! Ben gebroken!!
Ik wilde ook gaan slapen maar mini wilde perse nog drinken (vanaf 6u vanavond ieder uur...) dus mevrouw vond het nodiig om weer wakker te worden. Nu hangt ze half slapend aan mn borst te glimlachen, die lach maakt het dan wel weer goed.

Gelukkig kon ik tussen de bedrijven nog wel liefde bedryven met bubbelman, daar waren we hard aan toe!!

Gister waren we 6,5 jaar samen en konden we het niet eens officieel vieren

@kroos: ow ja bv...ik weet niet of dt kwaad kan. Ik heb het spul jaren geleden eens gebruikt dus geen recente ervaring..

@mart: ik weet alweer wat ik wilde zeggen!! bijzonder dat je kleintje al tandjes heeft! zitten daar ook risicos aan en wat kan een ha ermee??
@maat: slaap lekker!!
Maat, slaap lekker.

Bub, join the club. Clusteren schijnt het te heten. Heb me er nu maar aan over gegeven dat dat de avonden zijn. Scheelt een hoop frustatie en heb liever de hele avond een tevreden meisje aan de borst of tegen mij aan, dan een huilende.

Bedankt voor de felicitaties. De taart was nog heerlijk. Had ik eigenlijk niet verwacht. Morgen nog een stukje. :-)

Morgen mijn eerste dag alleen. Vind het spannend.
Haha!!! Wij clusteren ook... Fijn he..

Trusten lady's
Zoeken jullie dit topic ook wel eens op de zwanger-pijler? Ik zit nog duidelijk onder de hormonen...
Haha dodo, nee, ik heb het topic onder favorieten staan, dus zit altijd in 1 keer goed.

Goed nieuws bij de ha, de tandjes hoeven niet verwijderd te worden. Waarschijnlijk gaat minimart 2 keer wisselen ipv 1 keer. Wel gek, ha wees me erop dat kleine zich overstrekt, maar maakt er verder geen woorden aan vuil. Heb ff wat gegoogled, kan ernstig zijn. Onze kleine overstrekt als hij gefrustreerd is, bijv als hij honger heeft. Herkent iemand dit? En moet ik me zorgen maken?
Goh Mart dat is zeker bijzonder, van die tandjes. Mijn mini overstekte zich ook, alleen zijn nekje en niet zo heftig als ik op Google vind. Maar na 2 bezoeken aan de osteopaat is dit nu over. Misschien een idee voor jullie?

haha dodo, ik heb dit topic altijd open staan op mijn slimme foon, dus geen last van.

Bub, fijn dat de rit goed ging! Zeker als de vorige wat minder was kan ik me voorstellen dat dat nu meer zelfvertrouwen geeft.

Myself gefeliciteerd! Ik heb je mail binnen, morgen even downloaden op de computer. Echt super bedankt!!

Hè maat wat vervelend! Gaan ze je dan plaatselijk verdoven??

Kroos Welcome back! Tuurlijk mag je weer meedoen! Je bent maar eventjes afwezig geweest, heel begrijpelijk joh!

Anne

Ik maak mijn flessen met gekookt water. Als ik veel over hou bewaar ik het in de koelkast (meestal niet langer dan 2 uur) en warm ik het au bain Marie op. Zou dat wel mogen? Lijkt me dat dat geen kwaad kan.

Juut

Ik weet zeker dat je man dat een leuke verrassing vindt! Klinkt echt heel leuk!

Toet het zit je ook niet mee! Wat balen zeg! Knuffel.

Ik ben benieuwd of ventje vannacht mijn <3diefje blijft of zich ontpopt toch een waar k*tkind (zei ze met haar jambers stem).
Mart hier ook vooral tijdens aan/uit kleden, verschonen. Ook slaapt ze vaak met dr hoofd naar achteren. Ik ga morgen vragen op t cb en anders naar de osteopaat/manueel therapeut

Myself tanks!

Dodo hier ook onder favo hoef m nooit te zoeken

Ik weet t niet meer.. Naja ga slapen!

Trusten
Rijst en Rammel niet cool dat jullie je mama zo missen, maar ze hadden in een beroerder oord kunnen wonen . Nee ik vind een uur rijden soms al ver. Niet ff een bakkie kunnen doen alhoewel in de praktijk dat waarschijnlijk toch niet gebeurd.

Morgen cb ga toch eens vragen over de voeding,ook hier geen schema. Maar gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen.
Oeps was op mn rug in slaap gevallen met mini op mn buik...dat is niet zo handig maar het is goed afgelopen gelukkig.

@mart: glukkig dat er niks aan de tandjes gedaan hoeft te worden,lijkt me erg sneu voor zo'n kleintje!

@overstrekken: hhier af en toe, wel veel minder als in begin

@myself: succes met je 1ste dag alleen! het valt hartstikke mee en je kunt het!
4:30 valt reuze mee!! Hij leert het wel :-;! Als hij zo doorgaat kan hij geupgrade worden naar sukkeltje.

Vandaag krijg ik eters. Moet ik net gaan doen of ik kan koken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven