Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Hoe zou het met mellanie zijn?
En met beetjegek? Is ze weg van het forum, of heb ik iets gemist?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Beetje heeft na de bevalling niets geschreven. Ja alleen even om te melden dat hij geboren was. Juutje heeft haar al een mailtje gestuurd.
Hoppa! Klein huftertje van mama!! Geslapen van 21:00 tm 05:15!. En ik sliep rond half 11. Heb nu wel ontplofte tieten maar het was het waard!

@ myself, succes de eerste dag alleen! Gaat vast goed komen!!!

@ martje, Aahh gossie tandjes!

@ overstrekken; erg lastig als je een luier om wilt doen!

@ liz, wat staat er op het menu?
Morning!

Ik durf t eigenlijk niet te posten maar ik ben toch ook wel trots, dus ik doe t toch: mini heeft van 23-7 doorgeslapen!!

Myself succes vandaag! Ik vond t wl spannend hoor, die eerste dagen. Maar t is vervolgens ook super om te merken dat je t alleen kunt!

Martje wauw, die uk van jou zal een echte doorbijter worden!

Jeetje Liz, eters! Ik ben best een keukenprinses maar nu even niet! Ik vraag mensen die komen juist of ze eten willen meenemen. Succes met koken!
Ooohhhh wat jammer zeg dat ik er uit moet om mn woef naar de kapper te brengen! Ik moest Minimaatje gewoon wakker maken! En zelf wwas ik in dat uurtje ook ver weg!

En ik moet nog in de regen gaan lopen ook!!

Kroos, wat een lekkere nacht joh!! Hoe verlopen de nachten normaal bij jou?
@ kroos: wow van 23-7!!! mhoe doe je dat??

@ maat: fijn dat je ook lekker hebt geslapen!

Mini slliep hier tot half 4 en vervolgens wakkee tot 6u...en nu weer net gedronken..ben kapot! komt denk ik ook omdat ggister een lange dag was, normaal gesproken ben ik om 8u er nog niet uit!
Shit Maat, da's ook balen!

Onze mini slaapt meestal goed eigenlijk, van 23 tot 5 en dan van 6-8. Niet elke nacht hoor, maar toch wel vaak. Echt super! Maar deze nachtbwas perfect! Ik heb wel nog staan luisteren of hij het nog deed vannacht.

Hebben jullie je mini bij je op de kamer? Wij zijn daar na 2 wk mee gestopt, hij ligt op zn eigen kamer naast die van ons. We hielden elkaar wakker.

Van t CB moet ik afbouwen met bakeren, maar hij slaapt er zo goed van! Bouwen jullie al af?
Bub, ik denk dat we gewoon heel veel mazzel hebben... Ik voed hem overdag en in de avond heel veel, blijkbaar is dat genoeg voor m in de nacht. Als we een late voeding overslaan dan is tbal in de nacht, dus ik tank m bewust lekker vol in de avond :-)
Maatje het wordt een pasta salade, want ik kan echt niets hoogstaande maken. Dit is makkelijk maar toch heeel lekker. Balen dat je er al uit moest. Volgende keer maar later bij de hondenkapper afspreken?

Kroos, mijn mini is nu al 7 weken en ik ben heel snel lichamelijk weer hersteld. Dat is hartsikke fijn natuurlijk, maar ja, jij hebt tenminste een doorslaper

Bub, misschien vNmiddag nog even slapen? Van 4-6 is killing!
Wauw Kroos en Maat wat een top nachten

Maat ik moet er ook door helaas,moet naar t cb en ook ik heb geen auto. (nou zou dat gezien de afstand ook belachelijk zijn )
Liz hier hetzelfde scenario vanaf 4u.
Ik moet ook al naar t cb en dodo geloof ik ook vandaag

Kroos waarom moet je afbouwen? Heb je m de hele dag ingebakerd of alleen snachts?

Hier kan echt niet afgebouwd worden. Ik heb n buikslaper en dat kan snachts niet. Met de bakerzak is ze nog steeds heel druk, maar gaat t beter als ik die uit doe slaapt ze nooit weer!

Jammer maat dat je er uit moet.

Bubbel verdiep je eens in dat overstekken. Minibus overstrekt misschien niet zo zeer, maar ook het weinige slapen kan een gevolg zijn hiervan. Misschien toch eens naar de osteopaat??

Nico dat geldt ook voor jou. Ik ben gister nog eens gaan lezen en heel veel dingen die las passen in het geen wat jij vaak over minico schrijft. Misschien is het wel niet zo hoor

Maar het is het pproberen waard!

Gezellig Liz eters!!

Hier prima nacht van 22 - 3 - 7

Minianne heeft alleen wat moeite o

In slaap te komen na de laatste voeding.
Mwah... ik zag ze vliegen denk ik, geen regen.

@ liz, ik belde gisteren om een afspraak te maken voor mn woef. Ik kreeg het.ook niet voor elkaar om haar zelf te wassen, dan moet ik voorover gebukt over het bad heen hangen, dat gaat mijn rug niet trekken.Meestal duurt het een maand eer ze terecht kan als ik bel, maar nu had ze een uitvaller. Ik was helemaal blij!!! Tot ik de tijd hoorde!!

@ anne, ik baker ook niet iedere nacht meer. Meestal na de laatste voeding en als hij dan 's nachts komt, dan na die voeding niet meer.
Klinkt als een fijne nacht Anne! Succes bij het cb straks.

Osteopaat

Ik denk dat ik bij ieder kindje die ik ooit nog zal

Krijgen naar de osteopaat zal gaan. Kan totaal geen kwaad en ik heb er goede ervaringen mee. Hij gaf aan dat mijn bevalling van 24 uur toch wat doet met mini omdat er constant druk op staat. Mini vond het trouwens erg lekker. Je zag hem rustig worden.

Oh ja maatje, in deel 1 geloof ik hebben we het gehad over een reclame waar jij in zat. Toen kon je de link niet geen ivm herkenbAarheid en toen hadden we nog geen sub. Maar ik ben toch wel

Nieuwsgierig hoor. Wil je de link niet op het sub zetten?
Liz ik ga denk ik ook een afspraak maken. Ik heb een snelle bevalling gehad, waar ze best benauwd heeft gehad ook dat heeft invloed.

Ik ga eerst maar naar het cb vandaag. Liz hoe staan ze bij t cb tegenover de osteopaat? Of heb je het niet gezegd?

Maat dat heb ik ook geprobeerd, maar ze slaat zichzelf wakker.
Haha liz. zat er toevallig vd week aan te denken Schaam me best voor die reclame maar ik ga hem zo opzoeken en zet de link onder mijn naam op het sub.

Succes bij cb meiden die vandaag moeten!
Morning!!

Hier prima nacht! 22.00-2:00-7:00 ook de kleine heks leert het wel!!

Idd hoe zou het met mell zijn??

@osteopaat, ook hier met oudste zoon super resultaten!! Totaal ander kind geworden. Zoon2 is 1x geweest en meisje heeft het niet nodig denk ik.. Die gaat zo lekker in vergelijking met haar broers.. Over k*tkinderen gesproken. Dat waren best moeilijke baby's
Haha ik ben benieuwd maat!!

Anne

Ik heb het niet gezegd. Lijkt me idd voor jou ook wel goed om te gaan. Misschien even in je omgeving rondvragen bij wie ze goede ervaringen hebben? Ik vond het wel fijn om doorgestuurd te worden via bekenden.
@liz, ik ben met zoon2 met 4 weken direct naar de osteo gerend! Haha! Bleek eigenlijk niet nodig.. Maar idd als ik merk dat er een scheet overdwars zit bij dame ga ik ook weer!

Ik bespreek helemaal niks met het CB.. Al dat volgens het boekje geleuter.. Ja alles volgens het boekje dan heeft mn kind staks een redressie helm nodig ofzo.. Ow ja en dan moet ik met 6 maanden echt de nachtvoedingen af gaan bouwen en owww lekker laten huilen volgens Ria Blom.. Nehhh bij ons zijn ze niet zo leuk!!

Het enige goeie is dag er tegenwoordig op donderdag een LK bij het weegspreekuur aanwezig is, de kennis over BV is gelukkig wel verbeterd dus.
@maat, hoe cool!! Ik wil m zien!! Maat onze movie star..
Anne, die CB artse zei dat ik moet agbouwen omdat ze bakeren afraden. Ehhh ja, maar waarom dan? Vroeg ik toen. En toen stamelde ze iets over hoger risico op wiegedood. Maar dat is toch pas als ze gaan draaien? Stom consternatiebureau!

Wij hebben nu, (op jouw aanraden!) een bakerzak. Echt super, met rits, dus supermakkelijk en snel. Er zitten drukkers bij de armgaten, dus binnenkort gaan we met 1 arm naar buiten oefenen.
OMG ik heb het gevonden hoor!

Die reclame kon ik niet meer vinden, maar heb wel wat anders.
@kroos, dat afbouwen is naar mijn weten met 4 mnd omdat het risico op draaien dan groter wordt! Laat je niet onzeker maken door die lui hoor..
Precies Rammel, dat dacht ik ook! Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven