Liefdesverdriet
dinsdag 18 september 2012 om 08:16
Deedee! Dankje, lief van je! Het zal wel liggen aan het slechte weer, dat ik bij mn ouders woon en geen fatsoenlijke kamer heb (ben hem aan et verbouwen, maar heb steeds weinig tijd). Maargoed, ik ga niet zitten jammeren! Over een paar maanden ga ik naar Zuid Amerika voor een paar maanden! 
Verder vind ik het single zijn wel lekker, ik flirt een hoop en krijg genoeg aandacht! Ik doe ee uiteindelijk niks mee hoor
Hoe is het met jullie? hopelijk hebben jullie een goede dag! Liefs!
Verder vind ik het single zijn wel lekker, ik flirt een hoop en krijg genoeg aandacht! Ik doe ee uiteindelijk niks mee hoor
Hoe is het met jullie? hopelijk hebben jullie een goede dag! Liefs!
Maak van een mug een vlinder.
dinsdag 18 september 2012 om 19:58
Hej Lauwtje!
Goedzo, positief blijven
Wat gaaf dat je voor een paar maanden naar Zuid-Amerika gaat! Ga je daar werken of alleen reizen?
Lijkt me heerlijk om je daar helemaal op te kunnen voorbereiden en te kunnen verheugen!
Ik vind het single zijn uiteindelijk (na alle plussen en minnen) ook wel lekker. Rustig, even tijd voor mezelf en ongecompliceerd flirten
Fijne avond!
Goedzo, positief blijven
Wat gaaf dat je voor een paar maanden naar Zuid-Amerika gaat! Ga je daar werken of alleen reizen?
Lijkt me heerlijk om je daar helemaal op te kunnen voorbereiden en te kunnen verheugen!
Ik vind het single zijn uiteindelijk (na alle plussen en minnen) ook wel lekker. Rustig, even tijd voor mezelf en ongecompliceerd flirten
Fijne avond!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."