Wat te doen...

18-09-2012 16:51 45 berichten
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een jongen waar ik heel gek op ben.

Als we samen zijn is het ook allemaal heel erg leuk.

Ook doen we heel veel leuke dingen.

Er zijn wel wat dingen wat ik een beetje apart aan hem vindt en 1 daarvan gaat er over dat hij soms zo 2 dagen niets van zich laat horen.

Heb hem al sinds donderdag niet meer gezien na samen hele leuke dagen te hebben gehad.

Geen belletje, geen whatsapp helemaal niets.

Dit was eerst niet zo.

Als ik wat stuur krijg ik altijd meteen wel antwoord, want hij zit heel veel op whatsapp.

Ik heb aangegeven dat het me stoort en dat ik wat meer contact wil hebben.

Heb hem zelf gisteravond gebeld.

Hij zegt dat hij het begrijpt maar ziet zelf het probleem niet.

Hij had heel veel te doen deze dagen lees: stappen, bioscoop, visite etc.

Ik zie dit anders en vind het vreemd dat we weinig contact hebben.

Ook het initatief tot afspreken komt vaak van mijn kant.

Hij is geen planner en leeft echt met de dag.

Terwijl ik een eigen bedrijf heb waar ik het heel druk mee heb, is hij momenteel niet werkzaam.

Ik heb het gister aan gegeven en vannacht kreeg ik alleen een app over iets onbenulligs.

Heb vandaag nog niets gehoord en ben zelf ook niet van plan wat te laten horen omdat het steeds van mij kwam deze dagen.

Terwijl ik hem eigenlijk heel graag wil zien morgenavond, heb ik geen zin om steeds weer dat intiatief te tonen, dat mag hij ook doen vind ik.

Wat vinden jullie?

Het vreet een beetje aan me.
Alle reacties Link kopieren
"Terwijl ik hem eigenlijk heel graag wil zien morgenavond, heb ik geen zin om steeds weer dat intiatief te tonen, dat mag hij ook doen vind ik."

Hoe oud ben je? 12?
Hij voldoet duidelijk niet aan wat jij zoekt in een relatie. Daar zou je conclusies uit kunnen trekken.
Ik heb het idee dat je hem wil opvoeden (lees veranderen) en dat gaat niet werken denk ik. Ook heeft die jongen dus duidelijk nog een leven zonder jou, wat heel gezond is.
Wat heeft dat met leeftijd te maken?
Je OP komt nogal puberaal over. Terwijl je zo te lezen al wat ouder bent (je hebt een eigen bedrijf). De sleutel tot succes is communicatie. Praat met elkaar. Niet via Whatsapp, maar gewoon face to face. Dan kan je namelijk uitspreken wat je dwars zit en kijken of daar verandering in moet komen.
We hebben allebei een leven zonder elkaar en dat vinden we beide heel prettig. Dat gaat ook goed.

Het enige wat ik wel fijn vindt is dat we wel dagelijks even bellen of appen, want dat kon in het begin allemaal wel.
Wat te doen? Zoek een jongen die jou wel iedere dag wilt bellen/appen/mailen. Verplicht iedere dag moeten appen/bellen lijkt mij vreselijk verstikkend, maar goed ieder zo zijn wensen in een relatie...
Hmm vervelend is dat ja, als het initiatief de hele tijd van jou moet komen. Maar 2 dagen zonder contact is niet zo heel veel. Ik zou 'm wel de kans geven om initiatief te tonen. Kijken wat er gebeurt als je wacht tot hij wat voorstelt of contact zoekt.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Klinkt als een scharrel, niet als een relatie. In mijn oren dan. Ik plan met vriend altijd vooruit, juist in drukke tijden.
GEWOON NIET ZO MOEILIJK DOEN. ALS JE ZIN HEBT OM HEM TE ZIEN SPREEK DAN AF EN GA NIET ZO KINDERACHTIG ZITTEN MIEPEN, (sorry cappslock stond aan )

Dit is echt meiden gedrag. m

Mannen zijn vaak niet zo contact zoeterig. Waarschijnlijk wel in het begin omdat het nieuw is, maar later wordt het minder. Zou me pas druk maken als je weken niks van hem hoort.
Don't worry be happy
quote:Alice22 schreef op 18 september 2012 @ 17:02:

We hebben allebei een leven zonder elkaar en dat vinden we beide heel prettig. Dat gaat ook goed.

Het enige wat ik wel fijn vindt is dat we wel dagelijks even bellen of appen, want dat kon in het begin allemaal wel.In het begin moest hij je nog veroveren en zich van zijn goede kant laten zien. Nu is de buit binnen en gaat het gewone leven weer verder. Zo simpel zijn sommige mannen. (en vast ook sommige vrouwen).
Alle antwoorden ten spijt die zeggen dat je zeurt: ik vind niet dat je zeurt. Ik vind dat hij weinig contact zoekt. Een man die jou leuk vindt, laat wat van zich horen en maakt afspraken om je te zien. Kaart het aan, zeg dat je dit zo niet prettig vindt. Hij mag het dan prima vinden, jij niet. En er zijn er 2 in een relatie - of ziet hij het niet als een relatie misschien?
Inderdaad. Eerst eens de kans geven, hoe lang dat ook duurt en daaraan een ultimatum stellen, zeg een week. Dat lijkt me toch reeel? Dus als hij niet binnen een week uit zichzelf contact met je op zoekt, kun je de conclusie trekken dat je niet hetzelfde in de relatie staat als hij en bedenken of je daarmee kunt leven.
Hij bindt zich wel heel moeilijk, dat zijn zijn eigen woorden. Maar we hebben wel echt een relatie,alleen daar hoort voor mij dagelijks contact bij. Dat wil niet zeggen de hele dag, dat wil ook niet zeggen dat 1 dag geen contact een ramp is, maar het lijkt mij dat als je gek op elkaar bent je elkaar liever wel dan niet even spreekt. En aangezien hij de hele dag online is vind ik het gewoon vreemd.

Ik ga er sowieso over praten, hoewel ik het soms ook moeilijk vind dingen op de juiste manier te zeggen zonder hem aan te vallen/te benauwen etc.
Vinden jullie dat ik moet afwachten tot hij wat laat horen of moet ik zelf gewoon bellen?
Eerst zelf afwachten. Want als je dat doet en hij laat te lang op zich wachten (en nu zul je wel zelf even je normen moeten verleggen van een dag naar een week), dan héb je ook verhaal bij hem.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Waarom zou je wachten met iets sturen als dit nu aan je vreet en je graag contact wilt.

Dat gezegd hebbende; een relatie heeft een egoïstisch beginsel, JIJ moet er blij van worden. Er zullen altijd punten zijn waar je minder blij van wordt (mensen verschillen nu eenmaal), die kun je een keer bespreken en wie weet verandert het. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet je voor jezelf bepalen of de balans positief blijft.
Ik zou zelf bellen en het aankaarten of proberen iets af te spreken en het dan aan te kaarten. Feit is dat dit je niet lekker zit, en dat verandert niet met het feit dat hij vanavond opeens iets laat horen. Je hebt hem nu al bijna een week niet meer gezien en er komt van zijn kant ook geen initiatief blijkbaar om je wél te zien. Sorry hoor, maar eerlijk gezegd denk ik dat jij denkt dat jullie een relatie hebben maar de vraag is of hij dat ook vindt.

Nee, je hoeft echt niet elke dag contact te hebben, maar zo nu en dan iets leuks of een "wanneer zien we elkaar weer?" na een paar dagen, vind ik echt niet te veel gevraagd. En moeilijk binden? Ach...

Ik heb het hier al eerder gezegd: ik heb ook net zoiets achter de rug. Gek werd ik ervan.Maar ik dacht: hij ís nou eenmaal zo. Tot hij verliefd werd. Maar niet op mij..tja..toen ging het heel anders. Ze spraken elkaar dagelijks en zagen elkaar een paar keer per week. Wat heb ik mezelf voor mijn kop geslagen.

Ik wil de domper er niet op gooien hoor, maar...ik vind het gewoon niet goed klinken. En zeker in combinatie met het feit dat hij wel de hele dag online is. Met wie dan??? En kan hij jou dan niet tussen al dat geapp met anderen, even iets leuks sturen?
Pff echt meidengedrag (met alle respect). Als man zou ik dit bijzonder verstikkend vinden. Zoek dan een vriendinnetje waar je elke dag mee kunt praten. Moet er niet aan denken dat ik noodzakelijk elke dag contact met mijn vriendin moet hebben.
Muis ik denk net als jij...
Heb een goede vriendin met wie ik elke dag praat.

Zij kent hem ook goed en zij vindt het ook niet normaal.

En zegt dat ik het even aan moet kijken.
Oh, zie nu in dat hij geeneens werkzaam is. Daar wordt het allemaal toch een beetje anders van. Is niet goed. Mogelijk is hij niet echt in je geinvesteerd.
Waarom leg je het initiatief niet eens geheel bij hem neer? Niets meer van je laten horen tot hij het doet. Kijken wanneer hij het raar begint te vinden.

O en als je het echt niet prettig vindt en praten niet helpt, dan zou ik denk ik wel mijn conclusies gaan trekken. Dan is hij niet jouw man.
Ja misschien dat het idd een idee is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven