Vrijgezellenfeest
dinsdag 18 september 2012 om 11:37
Ik heb een vrijgezellenfeest gepland voor mijn schoonzusje. Het wordt ontzettend leuk, maar ik heb nog een paar ideetjes van jullie nodig. We hebben eerst een high tea, maar ik zou graag wat spelletjes ideeën willen hebben voor onder de high tea. En tussen de activiteit en het eten zit 3 kwartier loze tijd. Hebben jullie daar nog ideeën voor?
dinsdag 18 september 2012 om 15:18
quote:rara70 schreef op 18 september 2012 @ 14:58:
Wat is de activiteit die jullie gaan doen? Dan kunnen we misschien iets bedenken wat er leuk op aansluit....
Ik hoop op paaldansen.
Sorry TO, ik bedoel het allemaal niet zo lullig als het overkomt. Als je zwanger bent kan ik me goed voorstellen dat zuipen en naar huis toe kruipen niet aan de orde is.
Zolang het goed bij de groep/bruid/bruidegom past, lekker doen. Ookal vinden Viva forummers high tea'en stom.
Wat is de activiteit die jullie gaan doen? Dan kunnen we misschien iets bedenken wat er leuk op aansluit....
Ik hoop op paaldansen.
Sorry TO, ik bedoel het allemaal niet zo lullig als het overkomt. Als je zwanger bent kan ik me goed voorstellen dat zuipen en naar huis toe kruipen niet aan de orde is.
Zolang het goed bij de groep/bruid/bruidegom past, lekker doen. Ookal vinden Viva forummers high tea'en stom.
dinsdag 18 september 2012 om 15:18
dinsdag 18 september 2012 om 15:23
Leuk die stormbaan! Helemaal met een paar(of meer) drankjes daar aan vooraf. Ik zou zelf die hele high Tea skippen maar ja.
Ik had laatst ook zo'n volgepland vrijgezellenfeestje, compleet met High Tea en Workshop. Heb daarna meteen even aan mijn vriendinnen duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet wil.
Kost klauwen vol geld en ik vind het ongelofelijk suf.
Ik had laatst ook zo'n volgepland vrijgezellenfeestje, compleet met High Tea en Workshop. Heb daarna meteen even aan mijn vriendinnen duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet wil.
Kost klauwen vol geld en ik vind het ongelofelijk suf.
dinsdag 18 september 2012 om 17:23
dinsdag 18 september 2012 om 17:36
dinsdag 18 september 2012 om 17:37
dinsdag 18 september 2012 om 19:06
Ik heb al heel veel verschillenden vrijgezellenfeesten meegemaakt (actief, creatief, mutsig, cultureel en wasted) en ze waren allemaal leuk. Voor elk feestje was goed nagedacht wat de bruid leuk zou vinden en als je die dan ziet genieten met haar vriendinnen, dan is het toch gewoon geslaagd? Of gaan jullie alleen voor jezelf naar zo'n feestje? Leuke vriendinnen zeg!
Ontopic: als het echt stilvalt op zo'n moment, dan
kun je wat vragen/opdrachten achter de hand
houden. Van een braaf: Hoe hebben bruid en gom elkaar leren kennen?, tot: Geef een lapdance aan de ober. Veel plezier!
Ontopic: als het echt stilvalt op zo'n moment, dan
kun je wat vragen/opdrachten achter de hand
houden. Van een braaf: Hoe hebben bruid en gom elkaar leren kennen?, tot: Geef een lapdance aan de ober. Veel plezier!