Wat te doen...

18-09-2012 16:51 45 berichten
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een jongen waar ik heel gek op ben.

Als we samen zijn is het ook allemaal heel erg leuk.

Ook doen we heel veel leuke dingen.

Er zijn wel wat dingen wat ik een beetje apart aan hem vindt en 1 daarvan gaat er over dat hij soms zo 2 dagen niets van zich laat horen.

Heb hem al sinds donderdag niet meer gezien na samen hele leuke dagen te hebben gehad.

Geen belletje, geen whatsapp helemaal niets.

Dit was eerst niet zo.

Als ik wat stuur krijg ik altijd meteen wel antwoord, want hij zit heel veel op whatsapp.

Ik heb aangegeven dat het me stoort en dat ik wat meer contact wil hebben.

Heb hem zelf gisteravond gebeld.

Hij zegt dat hij het begrijpt maar ziet zelf het probleem niet.

Hij had heel veel te doen deze dagen lees: stappen, bioscoop, visite etc.

Ik zie dit anders en vind het vreemd dat we weinig contact hebben.

Ook het initatief tot afspreken komt vaak van mijn kant.

Hij is geen planner en leeft echt met de dag.

Terwijl ik een eigen bedrijf heb waar ik het heel druk mee heb, is hij momenteel niet werkzaam.

Ik heb het gister aan gegeven en vannacht kreeg ik alleen een app over iets onbenulligs.

Heb vandaag nog niets gehoord en ben zelf ook niet van plan wat te laten horen omdat het steeds van mij kwam deze dagen.

Terwijl ik hem eigenlijk heel graag wil zien morgenavond, heb ik geen zin om steeds weer dat intiatief te tonen, dat mag hij ook doen vind ik.

Wat vinden jullie?

Het vreet een beetje aan me.
Alle reacties Link kopieren
quote:douwe30 schreef op 18 september 2012 @ 17:36:

Oh, zie nu in dat hij geeneens werkzaam is. Daar wordt het allemaal toch een beetje anders van. Is niet goed. Mogelijk is hij niet echt in je geinvesteerd.

hahahaha dat heeft er toch helemaal geen zak mee te maken! Alsof je niet even iets kunt laten horen als je een baan hebt..dan zou 2/3 van de relaties in NL op de klippen lopen! Welnee, al heeft iemand het nog zo druk, even iets laten horen kan altijd.

En Douwe, er is een verschil tussen elke dag iets laten horen of 4 a 5 dagen niets horen en nooit eens horen dat iemand je graag weer wil zien (zeker in het beginstadium). Als dát al verstikkend zou zijn....
quote:giuliettacapuletti schreef op 18 september 2012 @ 17:36:

Waarom leg je het initiatief niet eens geheel bij hem neer? Niets meer van je laten horen tot hij het doet. Kijken wanneer hij het raar begint te vinden.

Kun je doen.,..

Heb ik ook gedaan destijds. Duurde $$#@% 3 weken. Toen zelf maar iets gestuurd en geen antwoord. Daarna weer gaan daten met hem.Veranderde wel een klein beetje in de loop der tijd, maar helde niet over. Na maaaanden eindelijk aangekaart. Wat bleek? De beste man voelde eigenlijk helemaal niet zo veel voor mij.

Ach..dat had ik natuurlijk al van mijlenver kunnen zien aankomen :-)

Ik zou het voorzichtig aankaarten. Weet je waar je aan toe bent. En hij trouwens ook.
quote:muis2007 schreef op 18 september 2012 @ 17:42:

[...]

hahahaha dat heeft er toch helemaal geen zak mee te maken! zou zijn....Vind dat een beetje vooringenomen. Voor mij heeft dat er wel mee te maken. Als ik een drukke baan heb vind ik het prettig om niet elke keer met anderen dingen, buiten die baan om, bezig te zijn. Ik vind dat het er absoluut wel mee te maken heeft. Maar als je al thuis zit dan wordt het wat mij betreft anders. Ieder zijn eigen kijk op dingen toch?
quote:douwe30 schreef op 18 september 2012 @ 17:55:

[...]

Vind dat een beetje vooringenomen. Voor mij heeft dat er wel mee te maken. Als ik een drukke baan heb vind ik het prettig om niet elke keer met anderen dingen, buiten die baan om, bezig te zijn. Ik vind dat het er absoluut wel mee te maken heeft. Maar als je al thuis zit dan wordt het wat mij betreft anders. Ieder zijn eigen kijk op dingen toch?

als jij een drukke baan hebt en je vindt het niet leuk om "elke keer" met andere "dingen" bezig te zijn, wat vind je dan leuk aan die vrouw? Het is toch juist leuk om naast je baan energie op te doen aan iemand op wie je verliefd bent? Het 1 sluit het ander toch helemaal niet uit??? Ik heb ook een hele drukke baan, maar als ik verliefd ben, geloof me, dan vind ik het heerlijk om met iemand bezig te zijn op wie ik verliefd ben. En nee,niet de hele dag door, maar ook geen 4 of 5 dagen niet... Ik moet er niet aan denken, wat een koele bedoening. En je mag er een andere kijk op hebben, ik geloof je ook niet helemaal. Als je net met iemand omgaat, laat je niet dagen NIETS van je horen. En een nieuwe date plannen heeft niets te maken met een drukke baan. Maargoed, deze man heeft geen drukke baan dus is niet aan de orde. Anyway...ik vind het helemaal niks. Not my cup of tea!

Aanvulling: ik ken ook niemand in mijn omgeving die in een leuke beginnende relatie zo weinig contact had met de nieuwe vlam. En het zijn allemaal mensen met heeeeele drukke banen..of soms ook nog met kinderen erbij.
quote:muis2007 schreef op 18 september 2012 @ 18:01:

[...]

als jij een drukke baan hebt en je vindt het niet leuk om "elke keer" met andere "dingen" bezig te zijn, wat vind je dan leuk aan die vrouw? Heel veel. Als ik een vrouw leuk vind dan hoef ik toch niet per se haar steeds (lees: elk uur of elke dag) willen zien. Sterker nog, absence makes the heart grow fonder. Het is toch juist leuk om naast je baan energie op te doen aan iemand op wie je verliefd bent? Het 1 sluit het ander toch helemaal niet uit??? Ik heb ook een hele drukke baan, maar als ik verliefd ben, geloof me, dan vind ik het heerlijk om met iemand bezig te zijn op wie ik verliefd ben. En nee,niet de hele dag door, maar ook geen 4 of 5 dagen niet... Ik moet er niet aan denken, wat een koele bedoening. En je mag er een andere kijk op hebben, ik geloof je ook niet helemaal. Als je net met iemand omgaat, laat je niet dagen NIETS van je horen. Ik wel dus En een nieuwe date plannen heeft niets te maken met een drukke baan. Vind ik dus van wel. Maar we mogen van mening verschillen toch? Maargoed, deze man heeft geen drukke baan dus is niet aan de orde. Anyway...ik vind het helemaal niks. Not my cup of tea!

Aanvulling: ik ken ook niemand in mijn omgeving die in een leuke beginnende relatie zo weinig contact had met de nieuwe vlam. En het zijn allemaal mensen met heeeeele drukke banen..of soms ook nog met kinderen erbij.
Ik zou helemaal gek worden van iemand die aan het begin van de relatie perse elke dag contact wil, dat zelf niet doet en het dan van de ander verwacht. Jullie behoeften en verwachtingen zijn blijkbaar verschillend en spelletjes spelen lost het probleem niet op, praten misschien wel als je genoegen neemt met een compromis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zucht...dat zwart/wit denken over élke dag contact MOETEN hebben is wel wat minder prettig hier op het forum.

Ik denk dat we allemaal wel weten wat TO bedoelt namelijk. Haar vriend is gewoon niet al te enthousiast. Oh ja en Douwe..wij zouden echt geen match zijn, zo veel is wel duidelijk...:-)
Als je elke dag contact belangrijk vindt, dan neem je toch gewoon zelf elke dag contact met hem op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap best dat je dit niet zo leuk vind. Als ik en vriend een paar daagjes niet samen zijn vind ik het heel normaal dat je elkaar eventueel een berichtje stuurt of belt. Kijk, als je het nooit deed dan zal het er ook niet van komen maar als je het al gewend was en dan veranderd dit ineens, dan zou ik me ook afvragen wat er aan de hand is.
Eens met muis. Als je verliefd bent, wil je toch graag wat van de ander horen? Ook al is het een kort appje voor het slapen gaan. Alleen elkaar het idee geven dat je aan elkaar denkt. Daar is denk ik altijd wel tijd voor en anders maak je daar tijd voor.
Laat gewoon lekker niets van je horen, dan weet je het snel genoeg. En praat met hem face-to face.

Whats app ? Dat noem jij een relatie.

Naja, ik denk dat je hem niet eens echt goed kent, en daarom ook zijn probleem helemaal niet weet. Misschien ligt hij tussendoor wel gewoon met een ander te wippen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
lastig meid.

ik heb dit ook meegemaakt in een relatie van vroeger en het kan echt aan je vreten. je hebt het al een keer aangegeven bij hem en dat is goed. niets gaat boven communiceren. maar als er nog steeds geen vooruitgang komt van zijn kant moet je proberen niet zijn leven te leiden. jij bent niet afhankelijk van hem en zeker niet smeken om af te spreken. wacht eens af of hij weer initiatief neemt, en ga dan in die tussentijd niet thuis zitten, maar probeer leuke dingen voor jezelf te doen. als het niet van beide kanten komt dan moet je uiteindelijk beslissen of je ermee door wil gaan of niet. sterkte ermee!
En waar is Alice zelf?
Die is het topic vergeten, zit in wonderland met de what'sapp open te kijken of hij al iets gaat typen. Hij is immers altijd online.
quote:aumentar schreef op 19 september 2012 @ 22:57:

Die is het topic vergeten, zit in wonderland met de what'sapp open te kijken of hij al iets gaat typen. Hij is immers altijd online.Dat denk ik nou ook,
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ja...het zal wel weer even helemaal geweldig zijn denk ik...:-)
Ik heb geen relatie, wel een SV, we zien elkaar wekelijks, soms twee keer per week maar wij hebben dagelijks contact, toch wel een 30-tal smsen en daarbij mails en chats.. Ik zou het zelfs in een 'SV-relatie' niet fijn vinden om hem niet dagelijks even te horen/lezen, hier gelukkig wel het geval
quote:sweet74 schreef op 20 september 2012 @ 13:04:

Ik heb geen relatie, wel een SV, we zien elkaar wekelijks, soms twee keer per week maar wij hebben dagelijks contact, toch wel een 30-tal smsen en daarbij mails en chats.. Ik zou het zelfs in een 'SV-relatie' niet fijn vinden om hem niet dagelijks even te horen/lezen, hier gelukkig wel het geval Tja sommige mensen hebben gewoon veel aandacht nodig ook al draait de relatie maar om 1 ding.
quote:viva-amber schreef op 20 september 2012 @ 19:22:

[...]

Tja sommige mensen hebben gewoon veel aandacht nodig ook al draait de relatie maar om 1 ding.Inderdaad, ik heb veel aandacht nodig en ik geniet er ook van. Shoot me.
Ik vind 30 smsjes, dagelijks chatten etc met een SV ook wat veel, maar ik vind het inderdaad wel zo leuk om ook met een SV regelmatig wat contact te hebben. Anders is de lol er snel af..een beetje aandacht is leuk en prettig.

Je moet echter wel oppassen dat je niet te veel gehecht raakt aan iemand want als je dagelijks contact hebt...tja...dan wordt het wel lastiger om er op den duur een punt achter te zetten natuurlijk (wat meestal met een SV toch gebeurt als 1 van de 2 een relatie krijgt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven