Dallas
donderdag 9 augustus 2012 om 13:56
vrijdag 7 september 2012 om 14:54
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:49:
Ja, ik las dat Eleonora het wat nuanceerde, dat saaie, maar toch.. als het écht wat had geweest was ze niet in slaap gevallen, denk ik.
Lieverd, dat vind ik heel lief, dat je zo'n vertrouwen stelt in mijn mening over Dallas maar ik slik morfine tegen pijn en valium om te slapen, dus ik ben niet echt betrouwbaar, als bron momenteel.
Ik vond het, wakker en wel, heel leuk, Dallas!
Ja, ik las dat Eleonora het wat nuanceerde, dat saaie, maar toch.. als het écht wat had geweest was ze niet in slaap gevallen, denk ik.
Lieverd, dat vind ik heel lief, dat je zo'n vertrouwen stelt in mijn mening over Dallas maar ik slik morfine tegen pijn en valium om te slapen, dus ik ben niet echt betrouwbaar, als bron momenteel.
Ik vond het, wakker en wel, heel leuk, Dallas!
vrijdag 7 september 2012 om 14:55
vrijdag 7 september 2012 om 20:50
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:55:
Ik zie het ook al voor me, hoe je lekker ontspannen ligt te snurken op de bank, terwijl op tv JR en Sue-Ellen elkaar voor rotte vis uitmaken
(want dat is nog niet veranderd, toch, please?)
Edit, O dat wist ik niet van de Valium, excusez, ik ga gewoon mijn mond houden en kijken
Is het een spoiler als ik zeg dat ze elkaar beleefd benaderen en JR zegt dat ze nog steeds het mooiste meisje op het feest is ?
SueEllen wil gouverneur ofzo worden, geloof ik.
Ik zie het ook al voor me, hoe je lekker ontspannen ligt te snurken op de bank, terwijl op tv JR en Sue-Ellen elkaar voor rotte vis uitmaken
(want dat is nog niet veranderd, toch, please?)
Edit, O dat wist ik niet van de Valium, excusez, ik ga gewoon mijn mond houden en kijken
Is het een spoiler als ik zeg dat ze elkaar beleefd benaderen en JR zegt dat ze nog steeds het mooiste meisje op het feest is ?
SueEllen wil gouverneur ofzo worden, geloof ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 11 september 2012 om 21:47
maandag 17 september 2012 om 08:28
Ik zit toch te twijfelen om het te gaan volgen, vroeger keek ik altijd
Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?
Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?
maandag 17 september 2012 om 11:49
Vind het heerlijk om weer te kijken ! Lekker om twee afleveringen achter elkaar te zien. Ik hoop dat Pamela nog eens terugkomt maar volgens Patrick Duffy is die kans niet groot.
De tune mag wat mij betreft wel wat heftiger zijn (misschien iets oppimpen ?)
Geweldig om Sue Ellen met grote opengesperde ogen te zien en haar botox gezicht
De nieuwe serie van 90210 vind ik helemaal niets.
De tune mag wat mij betreft wel wat heftiger zijn (misschien iets oppimpen ?)
Geweldig om Sue Ellen met grote opengesperde ogen te zien en haar botox gezicht
De nieuwe serie van 90210 vind ik helemaal niets.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
dinsdag 18 september 2012 om 16:19
quote:pearle schreef op 17 september 2012 @ 08:28:
Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.
Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 18 september 2012 om 21:25
dinsdag 18 september 2012 om 22:21
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2012 @ 16:19:
[...]
Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.Heb ondertussen op de site van Net5 gezien dat ze geen rechten hebben om de uitzendingen ook via Gemist uit te zenden..
[...]
Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.Heb ondertussen op de site van Net5 gezien dat ze geen rechten hebben om de uitzendingen ook via Gemist uit te zenden..
woensdag 19 september 2012 om 01:19
Vorige week dinsdag kon ik Dallas niet kijken en tot mijn verbazing zag ik in de tv gids dat het snachts om 3 uur (geloof ik) werd herhaald. Ik als Dallas fan van het 1e uur moest dat natuurlijk kijken want net als vroeger wil ik geen aflevering missen. En misschien op youtube dat ze afleveringen uitzenden.
Maar ik vind dit echt weer een leuke serie die ik gewoon wil zien, en die heb ik de afgelopen jaren haast niet meer gehad. Zie je Sue Ellen staan en dan kijken met die ogen van haar en dan denk ik, drink er nog eentje Sue Ellen (was alcohol verslaafd). En JR met zijn gemeen lachje, heerlijk vind ik het!
Volgende week dat JR en Cliff Barnes gaan pokeren samen? Ik hoop het en geniet nu al van het vooruitzicht die 2 samen
Maar ik vind dit echt weer een leuke serie die ik gewoon wil zien, en die heb ik de afgelopen jaren haast niet meer gehad. Zie je Sue Ellen staan en dan kijken met die ogen van haar en dan denk ik, drink er nog eentje Sue Ellen (was alcohol verslaafd). En JR met zijn gemeen lachje, heerlijk vind ik het!
Volgende week dat JR en Cliff Barnes gaan pokeren samen? Ik hoop het en geniet nu al van het vooruitzicht die 2 samen
woensdag 19 september 2012 om 17:36
Gisteravond zat ik helemaal klaar om Dallas te kijken. De eerste aflevering heb ik gezien. Helaas kregen we op een gegeven moment storing (grrr). Is er iemand die mij kan bijpraten ? De laatste scene die ik zag was dat John Ross en Elena bij haar huis kwamen en de voordeur open stond......
Bedankt alvast
Bedankt alvast
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
donderdag 20 september 2012 om 00:40
http://www.uitzending-gemist.com/net-5/dallas/400064
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 21 september 2012 om 23:06
Speklapje die ene meid waar john ross een deal mee had gesloten en waar hij ook sex mee had gehad was het huis van Elana binnen gegaan en had een foto op het aanrecht gelegd met een mes erin. Tja wat is er verder gebeurt. Oja Bobby en Chris hebben een papier gevonden dat er geen grondstoffen uit de grond van southfork ranch mogen worden gehaald. Dus John Ross mag niet boren. Word weer spannend volgende week!