antikraak en tv+internet

19-09-2012 12:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Gisteren de sleutel gehad van mijn anitkraakwoning, helemaal blij. Maar nu moet ik natuurlijk tv en internet regelen, iemand ervaring wat het makkelijkst is? Ook gezien het maar tijdelijk is natuurlijk. Ene ervaring met diverse aanbieders?

Verdere tips zijn ook van harte welkom,

Alvast bedankt
Hebben de vorige eigenaren geen "vergeten" aansluiting?
Gewoon kijken op vergelijkingscijfers zoals breedbandwinkel. Nl. Welke per maand opzegbaar zijn
Tv doet het vaak nog gewoon als er een kabelaansluiting is, even inpluggen en hè weer het
Nee jammer genoeg (of nou ja ivm onderhoud gelukkig) komt de woning direct bij de woningbouw vandaan, dus alles is keurig afgesloten :-)
Toen ik anti-kraak woonde heb ik zo'n digitenne abonnement van KPN aangeschaft. Is mij altijd prima bevallen.
Voor kabel kan het abo al jaren gestopt staan, maar fysiek afsluiten zodat er geen zenders meer te zie n zijn doen ze maar zelden. Plug die tvkabel dus gewoon in
Qua tv zou ik Digitenne van KPN doen, werkt hartstikke makkelijk en heb je ook geen kabel voor nodig.
Trouwens, ik dacht dat voor elk contract, dus ook voor een jaarcontract bij een kabelaar of adsl boer, geldt dat je het bij verhuizing zonder boetes per maand kunt laten stoppen.
Ik wil met mijn laptop nog wel eens inloggen op het internet via mijn telefoon (onbeperkt en per maand opzegbaar). Zelfs een van de laatste wedstrijden van de tour de france gekeken via die verbinding. Dus misschien kan zoiets ook een optie zijn (als je een smartphone hebt)?
Ga ik toch nog een keer de kabel proberen te vinden :-) ik dacht ook aan digitenne en internet moet ik even kijken dan.

Weet iemand of digitenne alleen bij KPN te verkrijgen is en/of heeft iemand ervaring met andere aanbieders?

Super bedankt tot nu toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven