Wat is primabelle stof?
woensdag 19 september 2012 om 14:00
Wij willen een nieuwe bank kopen, maar hebben niet super veel te besteden. Nu heb ik een aantal leuke banken gezien, die niet duur waren. Maar ze zijn van primabelle stof. Ik heb geen idee wat dit voor stof is, en kan nergens een voorbeeld of beschrijving vinden op google.
Kan iemand mij uitleggen wat ik me erbij moet voorstellen?
Kan iemand mij uitleggen wat ik me erbij moet voorstellen?
woensdag 19 september 2012 om 14:04
woensdag 19 september 2012 om 14:17
nee ik ben op otto.nl aan het kijken. Seats and sofa's heb ik ook alleen maar slechte dingen over gehoord..
En wat betreft een goedkoop stofje.. ik kan de bank die we hebben niet meer aanzien. We HADDEN een witte bank, van stof.. Maar met 2 honden, 1 kat en 1 peuter is die nu grijs/bruin gevlekt. De kussens zijn helemaal ingezakt, het frame is al een jaar ingezakt omdat een vriendin van ons erdoorheen is gekrakt..
Het is echt gewoon afschuwelijk. Ik schaam me om de gordijnen open te doen. Dus in princiepe is toch wel alles beter dan dit. Maar wil me wel laten informeren voordat ik iets koop dat ik niet mooi vind..
En wat betreft een goedkoop stofje.. ik kan de bank die we hebben niet meer aanzien. We HADDEN een witte bank, van stof.. Maar met 2 honden, 1 kat en 1 peuter is die nu grijs/bruin gevlekt. De kussens zijn helemaal ingezakt, het frame is al een jaar ingezakt omdat een vriendin van ons erdoorheen is gekrakt..
Het is echt gewoon afschuwelijk. Ik schaam me om de gordijnen open te doen. Dus in princiepe is toch wel alles beter dan dit. Maar wil me wel laten informeren voordat ik iets koop dat ik niet mooi vind..
woensdag 19 september 2012 om 14:48
met huisdieren en een peuter zou ik of een leren bank nemen of een met een afneembare hoes. wij hebben zelf het laatste, mijn bank zit regelmatig onder de chocopasta/limonade/kattenharen en dan gooi ik gewoon lekker de hoes in de wasmachine.
wij hebben hem destijds bij wehkamp gekocht, maar bijvoorbeeld ikea heeft dit ook.
wij hebben hem destijds bij wehkamp gekocht, maar bijvoorbeeld ikea heeft dit ook.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
woensdag 19 september 2012 om 14:58
woensdag 19 september 2012 om 15:12
woensdag 19 september 2012 om 19:56
Ik denk dat primabelle gewoon de stofnaam is die de fabrikant eraan heeft gegeven. Als je een bank koopt hebben stoffen altijd een naam en daarachter een kleurnaam/nummer. Dit om het makkelijker te houden. Ik denk dat het geen stof soort is. Primabella klinkt mooi en luxe maar verkijk je hier niet op. Doet me denken aan Seats en sofas die banken met HP verkochten.. tros radar heeft uitgezocht dat dit gewoon Harde Plank betekende..
woensdag 19 september 2012 om 20:04
http://www.cosmiq.de/qa/show/1147315/wa ... rimabelle/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 september 2012 om 20:09
http://www.herstofferen.n ... e=Stofeigenschappen&id=22
woensdag 19 september 2012 om 20:14
http://www.meubelsuper.nl/content/view/29/21/
maandag 2 februari 2015 om 17:22
quote:twitters schreef op 19 september 2012 @ 14:04:
Als het de goedkoopste stofsoort voor die bank is, zou ik het niet doen. Ik heb het zelf ervaren met een bank vsn seats en sofa's (doe ik nooooit meer). De stof sleet erg snel. Ikea heeft wel goede stoffen en een betaalbare prijs.
Of via marktplaats of de kringloop een mooie 2ehands?
Als het de goedkoopste stofsoort voor die bank is, zou ik het niet doen. Ik heb het zelf ervaren met een bank vsn seats en sofa's (doe ik nooooit meer). De stof sleet erg snel. Ikea heeft wel goede stoffen en een betaalbare prijs.
Of via marktplaats of de kringloop een mooie 2ehands?
maandag 2 februari 2015 om 17:32
quote:Marcel007 schreef op 02 februari 2015 @ 17:28:
Met alle respect maar degene die bij seath en sofa een bank wil gaan kopen zal ik letterlijk en figuurlijk zijn benen breken!! Omdat ik degene wil besparen voor veel elenden!! Seath en Sofa: Oplichtersbende nummer 1!!!Met respect iemands benen breken? Gekkie.
Met alle respect maar degene die bij seath en sofa een bank wil gaan kopen zal ik letterlijk en figuurlijk zijn benen breken!! Omdat ik degene wil besparen voor veel elenden!! Seath en Sofa: Oplichtersbende nummer 1!!!Met respect iemands benen breken? Gekkie.
maandag 2 februari 2015 om 17:36
quote:Marcel007 schreef op 02 februari 2015 @ 17:28:
Met alle respect maar degene die bij seath en sofa een bank wil gaan kopen zal ik letterlijk en figuurlijk zijn benen breken!! Omdat ik degene wil besparen voor veel elenden!! Seath en Sofa: Oplichtersbende nummer 1!!!
O spannend.
Ik wil ook elenden. En mijn poten met respect laten breken lijkt me ook wel een origineel geluid geven.
Helaas heb ik geen nieuwe bank nodig, anders was ik gelijk naar seats en sofa gegaan.
Met alle respect maar degene die bij seath en sofa een bank wil gaan kopen zal ik letterlijk en figuurlijk zijn benen breken!! Omdat ik degene wil besparen voor veel elenden!! Seath en Sofa: Oplichtersbende nummer 1!!!
O spannend.
Ik wil ook elenden. En mijn poten met respect laten breken lijkt me ook wel een origineel geluid geven.
Helaas heb ik geen nieuwe bank nodig, anders was ik gelijk naar seats en sofa gegaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 2 februari 2015 om 17:38
quote:feow schreef op 02 februari 2015 @ 17:36:
[...]
O spannend.
Helaas heb ik geen nieuwe bank nodig, anders was ik gelijk naar seats en sofa gegaan.Nee, dit gaat over SeaTH en Sofa.
[...]
O spannend.
Helaas heb ik geen nieuwe bank nodig, anders was ik gelijk naar seats en sofa gegaan.Nee, dit gaat over SeaTH en Sofa.
maandag 2 februari 2015 om 17:45
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2015 @ 17:38:
[...]
Nee, dit gaat over SeaTH en Sofa.
Ja maar seath deed mij te veel aan Sith denken (jongens in de starwarsfase hier, die Sith zijn van de dark site)
Beetje eng om in dat verband over gebroken poten te beginnen
[...]
Nee, dit gaat over SeaTH en Sofa.
Ja maar seath deed mij te veel aan Sith denken (jongens in de starwarsfase hier, die Sith zijn van de dark site)
Beetje eng om in dat verband over gebroken poten te beginnen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.