Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:Happinez83 schreef op 29 augustus 2012 @ 15:18:

Hoi Gisselle,

Ik heb inderdaad ook 5 producten + het monstertje. Die andere twee staan ook niet bij de productinformatie die in de doos zat, wel op de website.Welk monstertje?
Joh, ik zie nu dit topic pas, terwijl ik ook al maanden aan het boxen ben

Ik ben begonnen met de GlossyBox, maar vond daar na twee maanden niks aan, had gedacht dat het wat exclusievere merken zouden zijn. Sindsdien over op TrulyYours en daar echt blij mee :-)

Vandaag weer een box gehad, op twee producten van hetzelfde merk beginnende met een W, ben ik niet zo blij. Heb een jonge vette huid, geen beginnende rimpels en bovendien zit er olie in het product.

De rest is wel leuk, alleen jammer van de travelsizes/monstertjes!

Ben trouwens blij dat ik niet voor de Fashionbox en die ene nepperd ben gegaan Wat was dat een drama, he!
Ik heb vanmiddag op de site gekeken en volgens mij stond erbij dat iedere box verschiilend is maar dat er minstens 6 produkten in zitten.
@ VotesforLeo: een parfum monster.
Ja op de website staat bij de augustusbox:

Beware… Niet alle augustusboxen hebben dezelfde inhoud.

In elke box zitten zes van de volgende acht producten:
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Valt me op dat in de TY veel producten zitten die ook al in de Glossy gezeten hebben. Twee abonnementen is dus duidelijk niet nodig
Ik zit net een filmpje te kijken op beautyscene over de beautybox, en ze zegt dat de box van september heel bijzonder zal zijn .

Anders dan anders en voor mensen met een goed hart?,dus misschien een groene box ofzo zou ik wel leuk vinden.
Of je krijgt niks en ze doneren je abonnementsgeld aan een goed doel. Anders dan anders en voor mensen met een goed hart
Heb na het ontvangen van m'n beautybox meteen m'n abonnement opgezegd. Zat er sowieso al aan te denken, maar deze 'summer special' gaf de doorslag.

Een Lookx lipgloss, echt een afgrijselijke kleur, Nivea douchegel haal ik wel bij de Appie, weer een shampoo sample, geurkaas vind ik niet lekker ruiken, en weer die Schreudermeuk... wat een zeikverhaal zo, haha! sea salt spray lijkt me wel fijn!
Je haalt me de woorden uit de vingers Disney.
Waarom precies? Ik was er juist heel blij mee.

Maar ik heb alsnog opgezegd omdat ik 1 mocht houden van mezelf.
quote:kerstklok schreef op 30 augustus 2012 @ 19:59:

Of je krijgt niks en ze doneren je abonnementsgeld aan een goed doel. Anders dan anders en voor mensen met een goed hart haha zou wat zijn
De Glossybox prijs wordt verhoogd ik ga hem daarom afzeggen, kan niet zo snel vinden hoe dat moet?

Hoe moet ik opzeggen?
Het geld is toevallig net afgeschreven voor september, als ik het volgende pakketje ontvang, kan ik dan direct opzeggen?
Je kan toch beter nu gewoon opzeggen? Dan krijg je die van september nog en ben je er daarna 'vanaf'.
quote:KatVonDee schreef op 03 september 2012 @ 14:09:

Je kan toch beter nu gewoon opzeggen? Dan krijg je die van september nog en ben je er daarna 'vanaf'.Oh kan dat ook? ik dacht dat je dan daarmee de september bestelling zou annuleren.
Het bedrag is al afgeschreven, dus volgens mij annuleer je dan de maand daarna. Je kan altijd even mailen voor meer zekerheid.
Krijg mail van de Glossybox dat ze nu 14,95 gaan rekenen! Excuus: hogere btw en zo kunnen ze nog beter de kwaliteit garanderen.

Lijkt me mooi moment om eruit te stappen.
Ik zat ook al te twijfelen om de Glossybox op te zeggen en over te stappen naar de Truly Yours...met deze prijsverhoging wordt de keus nog makkelijker. Nu maar hopen dat TY niet ook de prijs gaat verhogen.
In Duitsland is het inderdaad ook al 15 euro per maand en dit is wat er in de glossybox augustus zat:

glossybox duitsland augustus

Wat een flop! Het had volgens haar een waarde van 17 euro in totaal
Een " kleine" prijsverhoging noemen ze dat. Twintig procent, ja ja.
Ik was er sowieso al uit dat als ik weer een box neem het de Truly Yours gaat worden. Maar niet als die ook 15euro gaat kosten...
Idd, btw-verhoging is 2 procent en glossybox 20 procent. Hmm..
Ik kreeg vandaag nog de truly yours. Had verwacht dat ik hem vanaf september zou krijgen. Ik ben er blij mee, zeker na de fashionbox, haha. Wel jammer dat ik hier al had gelezen wat erin zou zitten. Vriend vind het maar raar. "Krijg je dan elke maand zo'n doos, wat moet je met al die spullen".
quote:kerstklok schreef op 05 september 2012 @ 21:08:

Ik kreeg vandaag nog de truly yours. Had verwacht dat ik hem vanaf september zou krijgen. Ik ben er blij mee, zeker na de fashionbox, haha. Wel jammer dat ik hier al had gelezen wat erin zou zitten. Vriend vind het maar raar. "Krijg je dan elke maand zo'n doos, wat moet je met al die spullen".Haha ik kreeg dezelfde reactie. Ze snappen het echt niet. Het moment van spanning als je de doos opent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven