Glanzend haar, hoe?
woensdag 19 september 2012 om 22:29
woensdag 19 september 2012 om 22:36
woensdag 19 september 2012 om 22:40
donderdag 20 september 2012 om 08:26
Eerst gebruikte ik het serum bio silk,daar ging me haar niet van glansen.
Daarna ging ik naar de douglas en vroeg advies. Ze demonstreerde bij mij een glans spray, Bio Silk Shine On.
Het werkt super. Het is wel18 euro. Ik ben met fles nr 2 bezig. Hij is ook online verkrijgbaar.
Haar maskers willen ook wel helpen. Olijf olie, biosilk heeft ook een haar masker en van elvive willen ook helpen. Dat rood met witte potje.
Daarna ging ik naar de douglas en vroeg advies. Ze demonstreerde bij mij een glans spray, Bio Silk Shine On.
Het werkt super. Het is wel18 euro. Ik ben met fles nr 2 bezig. Hij is ook online verkrijgbaar.
Haar maskers willen ook wel helpen. Olijf olie, biosilk heeft ook een haar masker en van elvive willen ook helpen. Dat rood met witte potje.
donderdag 20 september 2012 om 08:35
Meng wat appelciderazijn met water (ongeveer 1:10) en spuit dat over je haar na het wassen. Even laten intrekken en dan even uitspoelen met koud water, het hoeft er niet volledig uitgespoeld te worden. Het ruikt niet zo lekker, maar de geur is weg als je haar droog is. Lekker goedkoop en het werkt erg goed. Ik heb dat mengsel in een oud spuitflesje gedaan en heb het in de badkamer staan, gebruik het soms ook als tonic voor mijn huid, aanbrengen met een watje.