Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer wat kleding erbij gezet, merendeels 34/386/38.

Zal ook weer de plaatjesplakfunctie aanvragen.. wel zo makkelijk.

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor jongenskleding 86 en groter.

foto's

De loopband, jas en camper zijn (nog) niet voor de weggeef, maar wel te koop.

Bedankt voor Tristan en Isolde en de ketting!

Welke regio was de poppenkast? Weet even niet meer van wie en kan het ook even niet opzoeken...
Ik weet trouwens niet meer van wie ik de lichtblauwe ralph Lauren blouse heb gekregen, maar ik hoop dat 'ie geluk heeft gebracht. Heb 'em deze week aangehad naar een sollicitatiegesprek voor een superleuke baan. Ik laat nog even weten wat de uitslag is...
quote:lichtbron schreef op 20 september 2012 @ 14:35:

Juultje,helaas ben ik uit de kleine kinderen,maar wat een leuk jasje!!Ik vond hem zelf ook helemaal geweldig, stond ook erg lief bij zoon. Helaas is hij er al een tijdje uitgegroeid (wordt volgende maand 3 )
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Gaat hard hé,Juultje??

Die van mij zijn al weer bijna 17 (volgende week donderdag) en jongste is 15.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb even de keukenkastjes nagelopen en het volgende in de weggeef. 15 potjes babyvoeding, op 3 na allemaal van Olvarit. 1x 10+ maanden

8x 12+ maanden

6x 15+ maanden

Lijkt me niet handig om te verzenden, dus ik weet niet of er iemand die ze kan gebruiken in de buurt woont? Regio Oosterhout NB.
quote:maylea schreef op 20 september 2012 @ 11:43:

[...]

Zijn dat peniskokers Whaha! Nee, didgeridoos. Ooit van een weekendje pinkpop mee naar huis gekomen dus niet from down under.
quote:Vuurbloempje schreef op 20 september 2012 @ 09:13:

Essie78, ik heb je gemaild hoor! Ik had je reactie pas wat laat gezien

Ik zag het inderdaad, fijn! Je hebt ondertussen mail terug. En ik ben het geduld zelve *ahum*
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:MamaK77 schreef op 20 september 2012 @ 14:42:

Ik heb ook weer wat kleding erbij gezet, merendeels 34/386/38.

Zal ook weer de plaatjesplakfunctie aanvragen.. wel zo makkelijk.

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor jongenskleding 86 en groter.

foto's

De loopband, jas en camper zijn (nog) niet voor de weggeef, maar wel te koop.

Bedankt voor Tristan en Isolde en de ketting!

Welke regio was de poppenkast? Weet even niet meer van wie en kan het ook even niet opzoeken...Ik heb nog jongenskleding in de aanbieding, mail me anders maar even op ayla_1973@ hotmail punt com, dan kan ik je wel foto's mailen!
quote:hanglamp schreef op 20 september 2012 @ 12:09:

@ayla, heb t even op de foto's bekeken.

Ik zou wel graag de shirtjes met lange mouwen, maillots en hemdjes&onderbroekjes willen. Mag dat??

Ik zal je ook nog even een email sturen met mijn adres en zo. Dankjewel alvast voor de moeite!Ja, dat mag Ik mail je morgen, ik moet nu echt eerst slapen, morgen weer veel te vroeg dag, dus ik ga verstandig zijn.... maar komt helemaal goed! Ik stuur het je met liefde op!
quote:mamaria schreef op 19 september 2012 @ 20:42:

Oeh ayla zou ik foto's mogen ontvangen van alles wat overblijft? Ik begreep al dat ik niet de eerste ben, maar kan veel kleding gebruiken, mijn dochter groeit als kool op het moment!

Mail mag naar mamariaviaviva at gmail punt com aubje mag me ook mailen, stuur ik je foto's!!
mag ik ook nog om iets vragen? Of eigenlijk 2 dingetjes....

is er iemand die het spel Racko toevallig heeft liggen en dit wel kwijt wil??

En heeft iemand de dvd van Bob de Bouwer en de gouden hamer (?) die hem evt. voor mij zou kunnen branden? Zoonlief heeft laatst de helft op tv gezien, en wil zó graag de hele film zien..... heb hem nog niet kunnen vinden, vandaar hier de vraag......

nu écht eerst richting bedstee! Later!
Ik ben langzaam bezig met het kopen/sprokkelen van de baby uitzet. Zijn er hier misschien mensen die dingen kwijt willen tegen verzendkosten of in de buurt van Rotterdam? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn!

Mocht je liever willen mailen? tadaa86@hotmail.nl

Morgen mijn huisje maar eens door om te kijken of ik nog leuke dingen in de aanbieding heb! Waarschijnlijk best nog wel wat kleding enzo.
quote:mamaria schreef op 20 september 2012 @ 20:25:

[...]

Whaha! Nee, didgeridoos. Ooit van een weekendje pinkpop mee naar huis gekomen dus niet from down under.
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Iemand interesse in een kortingscode van 5 euro voor een fotoalbum van de hema?

Mail me dan even op liedjepiedje1 @ hotmail. nl
Tadaa, ik heb nog een wit bedje voor je met matras, ook heb ik nog wel een aankleedkussen met 1 of 2 hoezen. Er zwerven er hier volgens mij 4 kussens rond, dus dat kan best wel wat minder. Zijn er nog specifieke dingen die je zoekt?

Niet heel dicht bij Rotterdam, maar best aan te rijden, regio Oosterhout NB
Thanks Lichtbron!
Ik vind dat wel cool eigenlijk Mamaria, die didgeridoo's...

Moet wel even met vriend overleggen of ik ze mag of dat ie dat zinloos troep het huis in sleuren vindt
668, the neighbour of the Beast
Zo wil ik ook al tijden een djembé maar die krengen zijn zo duur he.... Waren we maar rijk en niet zo knap
668, the neighbour of the Beast
Ik kreeg net bij Blokker een voucher met een code voor 2e musicalkaart gratis voor The Little Mermaid. Wie kan ik blij maken met de code? Geldig tot en met 30 november 2012.

Bij interesse mail me op:

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Iemand baat bij een kortingscode voor Zalando? Die kreeg ik bij de Cosmo. Gaat om 10 euro korting bij een aankoop van minimaal 50 euro.

Bij interesse mag je mailen naar miesje 84 viva @gmail.com (zonder spaties)

En Fruitmoes, weet niet of je hier nog leest maar je pakket met Cosmo's en CSI games is onderweg! Het weegt 9,5 kilo dus ik zou hem niet te voet gaan ophalen
Helaas, het overhemd heeft geen geluk gebracht tijdens mijn sollicitatiegesprek.... better luck next time!
quote:MamaK77 schreef op 21 september 2012 @ 13:49:

Tadaa, ik heb nog een wit bedje voor je met matras, ook heb ik nog wel een aankleedkussen met 1 of 2 hoezen. Er zwerven er hier volgens mij 4 kussens rond, dus dat kan best wel wat minder. Zijn er nog specifieke dingen die je zoekt?

Niet heel dicht bij Rotterdam, maar best aan te rijden, regio Oosterhout NBAankleedkussen! Geweldig :-) en heb je misschien een foto van het bedje? Tevens zoek ik kruiken... wat zijn die dingen vreselijk duur! En dekentje/lakentje/molton enz. zou ik ook erg op prijs stellen. Als iemand die nog heeft liggen. Tevens een babyfoon zou leuk zijn. Ik ga straks een rondje huis/schuur doen. Misschien dat ik nog iemand blij kan maken met leuke spulletjes.
@tadaa

Als je toevallig mensen in je omgeving hebt die net uit de kleine kinderen zijn zou ik daar eens informeren. Vaak hebben mensen die kruiken enzo nog wel in de kast staan, en kun je ze lenen/ voor een klein bedragje overnemen.

Anders kun je ook via mp in de buurt kijken.
Tadaa, ik heb zelf hele goedkope moltons ed gehaald bij Wibra.

Misschien dat je iemand in je buurt hebt die handig is met een naaimachine? Mijn schoonmoeder heeft schattige stof op de markt gekocht (toevallig een coupon) en daar extra beddengoed van gemaakt.

Zo ben je veel goedkoper uit dan wanneer je bij babyzaken gaat kijken. Al mijn babyspul (behalve kleding) komt van marktplaats, scheelt zo veel geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven