Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 19 september 2012 om 16:17
woensdag 19 september 2012 om 17:20
Mijn dochter is net twee en ze heeft nu maat 25, dat schijnt reusachtig te zijn.
Vorig jaar november begon ze met lopen in maat 21, januari zat ze in 22, in april heb ik 23 gekocht waar ze de hele zomer in heeft gelopen.
En nu zit ze dus in 25. Van mij mag ze daar de hele winter in blijven zitten, want ik heb ook winterschoenen in maat 25 gekocht ;-0
Vorig jaar november begon ze met lopen in maat 21, januari zat ze in 22, in april heb ik 23 gekocht waar ze de hele zomer in heeft gelopen.
En nu zit ze dus in 25. Van mij mag ze daar de hele winter in blijven zitten, want ik heb ook winterschoenen in maat 25 gekocht ;-0
woensdag 19 september 2012 om 20:27
Wat "entertainment" voor aan de muur. Mag absoluut heel graag alstublieft weg. Zijn van mijn man (gaan wel in overleg weg hoor!) en ik ben ze heel erg beu.
En de foto's die het eerst niet deden ff naar boven gesjord:
Mag weg! Is een boekenplank (yoghurtmasjien blijft dus hier! Die stond daar toevallig...), maar ik zou er niet al te veel boeken op leggen, 't voelt wat gammel. Hier heeft er een 3tal vazen op gestaan, plus wat fotolijstjes.
Ophalen in Vlissingen!
mamariaviaviva at gmail punt com
woensdag 19 september 2012 om 20:33
quote:hanglamp schreef op 19 september 2012 @ 19:34:
@ayla, dank voor je mail !!!
Heb de foto's even snelletjes moeten bekijken. Maarruh, welke maat is het voornamelijk?
@soley, wipkrokodil, leuk! Welke regio??
Dank dank
Hi, de shirts zijn voornamelijk 98/104 en 110, de zomerjas is 110/116,, maillots en leggings vlgs mij ook 98/104 en de broeken en rokken wisselen van 98 tot 110, het spijkerjurkje is een kleine 110, daar plofte madam van de week uit......
laat maar weten of je er wat mee kunt!
@ayla, dank voor je mail !!!
Heb de foto's even snelletjes moeten bekijken. Maarruh, welke maat is het voornamelijk?
@soley, wipkrokodil, leuk! Welke regio??
Dank dank
Hi, de shirts zijn voornamelijk 98/104 en 110, de zomerjas is 110/116,, maillots en leggings vlgs mij ook 98/104 en de broeken en rokken wisselen van 98 tot 110, het spijkerjurkje is een kleine 110, daar plofte madam van de week uit......
laat maar weten of je er wat mee kunt!
woensdag 19 september 2012 om 20:46
woensdag 19 september 2012 om 22:40
donderdag 20 september 2012 om 11:43
donderdag 20 september 2012 om 12:16
Boeken:
1.Bosboom Toussaint - Het huis Lauernesse (hele oude uitgave, ik kom er echt niet doorheen)
2.Haver Schmidt - Familie en Kennissen (2e druk 1881, nooit in begonnen)
3.Mireille Calmel - Het Bruidsbed
4.Terry Brooks - Het zwaard van Shannara (deel 1 van 3)
5.Freddy Michiels - Model brieven voor elke gelegenheid
6.Kama Sutra (mega dik boek, geen plaatjes)
1.Robin Cook - Besmet
2.Robin Cook - Manipulatie
3.De beste sportverhalen
4.Naura Hayden - Hoe je een vrouw bevredigt, elke keer weer
5.Arnon Grunberg - De Heilige Antonio
6.Harry Mulish - Het theater de brief en de waarheid
7.Elsinck - Tenerife (thriller)
8.F. Bordewijk - Bint (de grote lijsters)
9.Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller (de grote lijsters)
10.Maarten 't Hart - Het woeden der gehele wereld (de grote lijsters)
11.Piet Paaltjens - Snikken en Grimlachjes (de grote lijsters)
12.Marga Minco - De Val (de grote lijsters)
13.Tessa de Loo - De Tweeling (de grote lijsters)
1.Michael Gerber - Barry Trotter and the Shameless Parody
2.Phil Strongman - Cocaine
3.Ben Elton - High Society
4.Mark Mason - what men think about sex
5.Michael Moore - Stupid White Men
6.Greg Critser - fat land
7.Blacklace Omnibus (Cleo Cordell - Juliet Rising, Suki Cunningham - Release me, Maria Eppie - Gone Wild) soft erotisch
Overige:
Porceleinen beeldje van een Japanse dame Pliert?
•Fotolijstje met panterbont (10x15)
•Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)
•Kerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes. 1 lampje is kapot, maar er zitten nog 2 reserve in het doosje)
•Kerstknijpertjes om kerstkaarten op te hangen
•Blauw schrijfboekje
•Paars doosje van Diddl met notitieblaadjes
•Gestoffeerde plastic pinguin
•Paarse kledingverf van Dylon
•Herome toilettasje
•Nep bekeuring (van de feestwinkel, nog helemaal nieuw in verpakking)
•Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300
•Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)
•Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)
•John Gray - Vrouwen komen van Venus
•LUVTLK! (*_*) LoVE-WRDNBKJE
3 tasjes, leuk voor kleine meisjes. In het blauwe tasje zitten wat vlekjes, weet niet of die eruit gewassen kunnen worden.
Twee fotolijstjes en een DVD met Stripper pinball (don't ask )
•Zwart nepleren portemonnee, herenmodel (billfold)
•Blauwe portemonnee, Westminster souvenir
•Beschermengel
•Sticker in de vorm van een ster om op je telefoon te plakken (of iets dergelijks)
licht houten bureau (beetje beschadigd tijdens de eerste verhuizing)
Dell computerscherm incl. kabels en UK stekker IBI?
Herfstdecoratiemateriaal IBI?
accessoireset voor een braun staafmixer (model MR 6550 M FP)
Mail op Vivabiebel at hotmail . Com
Zo. Happy Shopping!
1.Bosboom Toussaint - Het huis Lauernesse (hele oude uitgave, ik kom er echt niet doorheen)
2.Haver Schmidt - Familie en Kennissen (2e druk 1881, nooit in begonnen)
3.Mireille Calmel - Het Bruidsbed
4.Terry Brooks - Het zwaard van Shannara (deel 1 van 3)
5.Freddy Michiels - Model brieven voor elke gelegenheid
6.Kama Sutra (mega dik boek, geen plaatjes)
1.Robin Cook - Besmet
2.Robin Cook - Manipulatie
3.De beste sportverhalen
4.Naura Hayden - Hoe je een vrouw bevredigt, elke keer weer
5.Arnon Grunberg - De Heilige Antonio
6.Harry Mulish - Het theater de brief en de waarheid
7.Elsinck - Tenerife (thriller)
8.F. Bordewijk - Bint (de grote lijsters)
9.Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller (de grote lijsters)
10.Maarten 't Hart - Het woeden der gehele wereld (de grote lijsters)
11.Piet Paaltjens - Snikken en Grimlachjes (de grote lijsters)
12.Marga Minco - De Val (de grote lijsters)
13.Tessa de Loo - De Tweeling (de grote lijsters)
1.Michael Gerber - Barry Trotter and the Shameless Parody
2.Phil Strongman - Cocaine
3.Ben Elton - High Society
4.Mark Mason - what men think about sex
5.Michael Moore - Stupid White Men
6.Greg Critser - fat land
7.Blacklace Omnibus (Cleo Cordell - Juliet Rising, Suki Cunningham - Release me, Maria Eppie - Gone Wild) soft erotisch
Overige:
Porceleinen beeldje van een Japanse dame Pliert?
•Fotolijstje met panterbont (10x15)
•Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)
•Kerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes. 1 lampje is kapot, maar er zitten nog 2 reserve in het doosje)
•Kerstknijpertjes om kerstkaarten op te hangen
•Blauw schrijfboekje
•Paars doosje van Diddl met notitieblaadjes
•Gestoffeerde plastic pinguin
•Paarse kledingverf van Dylon
•Herome toilettasje
•Nep bekeuring (van de feestwinkel, nog helemaal nieuw in verpakking)
•Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300
•Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)
•Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)
•John Gray - Vrouwen komen van Venus
•LUVTLK! (*_*) LoVE-WRDNBKJE
3 tasjes, leuk voor kleine meisjes. In het blauwe tasje zitten wat vlekjes, weet niet of die eruit gewassen kunnen worden.
Twee fotolijstjes en een DVD met Stripper pinball (don't ask )
•Zwart nepleren portemonnee, herenmodel (billfold)
•Blauwe portemonnee, Westminster souvenir
•Beschermengel
•Sticker in de vorm van een ster om op je telefoon te plakken (of iets dergelijks)
licht houten bureau (beetje beschadigd tijdens de eerste verhuizing)
Dell computerscherm incl. kabels en UK stekker IBI?
Herfstdecoratiemateriaal IBI?
accessoireset voor een braun staafmixer (model MR 6550 M FP)
Mail op Vivabiebel at hotmail . Com
Zo. Happy Shopping!
donderdag 20 september 2012 om 12:40
Coebergh en Mamak77 hebben jullie nog interesse in die DVD's?
Dit is mijn e-mail-adres: majtvm1970@hotmail.com
Dit is mijn e-mail-adres: majtvm1970@hotmail.com
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 20 september 2012 om 13:05
donderdag 20 september 2012 om 13:43
He, er wordt weer vanalles aangeboden vandaag! Leuk leuk! Ik heb ook nog wat!
Gisteravond heb ik mn hele kast opgeruimd. Heb een hele stapel kleding die weg mag.
Sommige dingen heb ik amper gedragen, maar waren gewoon niet helemaal mijn ding. Mocht er interesse voor zijn mail me voor wat foto's. Het is maat 40-42 en L en XL. Er zit oa een blousje bij van zilverachtig kleukstof, was heel duur, maar amper gedragen. Ook wat hm rokjes, oa een zwarte, ook niet gedragen. Er zitten ook dingen bij die denk ik gelijk naar de kringloop kunnen, maar mail me bij interesse!
postvakblabla at gmail dot com
Gisteravond heb ik mn hele kast opgeruimd. Heb een hele stapel kleding die weg mag.
Sommige dingen heb ik amper gedragen, maar waren gewoon niet helemaal mijn ding. Mocht er interesse voor zijn mail me voor wat foto's. Het is maat 40-42 en L en XL. Er zit oa een blousje bij van zilverachtig kleukstof, was heel duur, maar amper gedragen. Ook wat hm rokjes, oa een zwarte, ook niet gedragen. Er zitten ook dingen bij die denk ik gelijk naar de kringloop kunnen, maar mail me bij interesse!
postvakblabla at gmail dot com