Reacties datingsite

18-09-2012 22:41 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens iets heel vreemds. Ik heb een half jaar geleden op datingsites gezeten en werd overladen met reacties. Nu heb ik weer de moed bij elkaar geraapt en heb weer een profiel aangemaakt, en ineens maar 2 reacties.... Begrijp niet wat er ineens aan de hand is, en zo'n groot verschil met een half jaar geleden. Ik ben 51 en weet dat ik aantrekkelijk/mooi gevonden wordt, krijg dit nl. vaak te horen de foto's zijn ook leuk/duidelijk. Ik heb mijn tekst nog goed nagekeken op fouten, omdat het een site voor hoogopgeleiden is. Maar begrijp er niets van, zijn er hier dames die dit ook meemaken? Of zijn mannen het moe om steeds mails te sturen en vaak geen bericht te krijgen? Ik begrijp het even niet meer; lees "zelfvertrouwen daalt" :(
Precies dezelfde ervaring bij ematching, heel weinig reacties.
Hier ook die ervaring in aantal reacties.

Maar wel verschil in kwaliteit, bij RP veel van-alles-en-nog wat reacties die totaal niet bij mijn zoekcriteria passen of mannen die uit zijn op iets vluchtigs. Leuk voor je ego, 20 reacties van bouwvakkers die willen neuken maar wat heb je er aan? Er zijn wel serieuze, leuke mannen maar die moet je ook zelf zoeken en aanschrijven.

Bij e-matching zijn minder leden maar die erop staan zijn wel wat serieuzer en passender is mijn ervaring. Dus gewoon zelf gaan selecteren en reageren.

Je hebt er maar 1 nodig hè..
E matching, alleen voor hoger opgeleiden.

Tja, dat klinkt zo elitair. Denk altijd dat de vrouwen daar een zakenrelatie willen beginnen en dat je eerst een hele lijst moet afwerken voordat je in aanmerking komt. Een soort sollicitatie.

En dan ben je er doorheen, blijkt het een lelijke of gewoon doodsaaie vrouw te zijn. Tja, dan liever 1 op straat of in de supermarkt tegenkomen.

Ik mag dan wel hoger opgeleid zijn, maar ik richt me veel meer op lol hebben en creatief bezig zijn.

Mijn 2 Griekse euro centen.
..........
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Je was toch 51?
Wat ik trouwens fijn vind aan e-... is dat je de baggerreacties bespaard blijft.
Jij krijgt er tenminste nog reacties LOL... Ik vind het echt een waardeloze site. Kunt niet zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Reageer je misschien wel op iemand die al lang gelukkig getrouwd is .
Misschien dat de crisis er nu harder inhakt dan een half jaar terug en dat heel veel mannen net als jij ook niet betalen en dus ook geen berichten kunnen sturen?
Je zit qua leeftijd boven een psychologische zoekgrens.
Er zullen toch genoeg mannen zijn die een vrouw van rond de 50 zoeken? Dat moet op zich niets uitmaken, het blijft vreemd. Gisteren een man gesproken die daar ook op zit en die beweert dat hij heel veel berichtjes kreeg. Hij vond het ook vreemd (mijn profiel gezien) dat ik zowat niets kreeg. Maar goed, ik lees dus dat het vrij normaal is bij E-matching. Als vrouwen nu ook weinig reageren dan schiet het natuurlijk niet echt op....
Over het algemeen zoek je als man toch iets jongers. Als minimumleeftijd wordt dan vaak de helft van je eigen leeftijd + 7 gehanteerd.

Dus een man va 50 zoekt een vrouw van 50/2 + 7 = 32 jaar oud . Max dan denk ik tot ca 45 ;)
Ik noem dat ziek. Niet normaal.
Zoeken is wat anders dan vinden natuurlijk
quote:thijs72 schreef op 24 september 2012 @ 16:08:

Over het algemeen zoek je als man toch iets jongers. Als minimumleeftijd wordt dan vaak de helft van je eigen leeftijd + 7 gehanteerd.

Dus een man va 50 zoekt een vrouw van 50/2 + 7 = 32 jaar oud . Max dan denk ik tot ca 45 ;)

Die formulie ging over hoe oud iemand mog zijn voor dat het creepy was. ... dus iemand van 50 moet iemand zoeken oudere dan 32, als die met een jong ding van 25 gaat zou dat gezien worden als ongepast.

max is uiteraard max van de partner, dus iemand van 50 mag met iemand van (50-7)*2= 86

zoekrange van iemand van 50 is dus 32 tot 86......

Ik kan er een pagina bijzoeken...maar ik weet niet of dat zin heeft. als je dit al ziek noemt ben ik bang dat je niet erg ruimdenkend bent.

Maar tot zover de wiskunde,,,

Ik heb ook effe op e-matching gekeken, en daar staan per definitie goed uitgeschreven profielen, want anders keuren ze je profiel niet goed.

Je kunt het ook wagen op een aantal gratis sites uiteraard.

date.nl / singlesplace.nl Maar daar zul je wel wat harder moeten filteren uiteraard.
quote:thijs72 schreef op 24 september 2012 @ 16:08:

Als man van 50 kan je het echt wel schudden bij de 32-jarigen op de datingsites hoor. Ik ben zelf 39 en dan kijken die 32 jarigen al moeilijk. In die leeftijdscategorie hebben de vrouwen het namelijk voor het uitzoeken.

Ik zou zelf ongeveer -10 jaar aanhouden. Dus max. 10 jaar jonger dan je eigen leeftijd. En ik zou het al een prestatie vinden als je dat uiteindelijk lukt.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Tsja, echt strak zijn ze natuurlijk allemaal niet meer. Zeker als ze al een aantal maanden op die sites actief geweest zijn, dan zijn ze al behoorlijk uitgewoond.
Het gaat toch om kwaliteit, niet om kwantiteit?
Huh apart, ik had ooit ook een profiel op e-matching en had idd die 50 reacties per dag hoor. In het begin reageerde ik wel op alles, ook om te zeggen dat ik geen interesse had, maar ook daar deden de kerels creepy. Eentje woonde in Enschede en ik had gezegd dat ik dat te ver vond, mailde ie direct terug: nee hoor, helemaal niet ver! Heb ook een relatie met een Poolse gehad, dat werkte ook!

Eh, what are you thinking..

Ik denk dat de verklaring dat je niet meer in de zoekcriteria van t/m 50 valt een hele goeie is. Misschien even weer je leeftijd veranderen? ;)
TO op welke site zit je? Als het RP is is het verstandig om een profiel aan te maken met een ander/nieuw mailadres. Gebruik je het adres dat je eerst gebruikte word je niet geregistreerd als nieuwe member en dat is ook waar de mannen toch op zoeken en naar kijken.

Nu sta je waarschijnlijk als niet nieuw member ergens weer op pagina tig en mannen kijken niet verder dan hun neus lang is en hebben het na 4 a 5 pagina's al gehad. En de leeftijd. Veel oudere mannen denken nog een jonge meid van begin 20 aan de haak te kunnen slaan. Ik kreeg als 34 jarige ook veel reacties van oude kerels ook al had ik in mijn profiel maximaal 40 jaar aangegeven.....
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik sta op E-matching. Ik heb net een date gehad met iemand die op Hot or Not staat, vreselijk foute site, en daar heb ik mij ook meteen weer afgehaald (over de 400!!! reacties over vreemd gesproken) maar we spreken nu een tweede keer af. Hoe onverwacht kan het gaan, voel geen kriebels dus het is afwachten waar dit toe leidt.

lasvegas84, jij bent - zo te zien nog jong - dus dan kan ik het mij eerder voorstellen. Misschien zit mijn leeftijd inderdaad in de weg? Ik word wel 39 geschat... Maar toch dat staat natuurlijk niet in de zoekmachine.

Thijs72 ik vraag mij af als een vrouw op een site een man zoekt die de helft jonger is, hoe zouden dan de reacties zijn? Omgekeerd is het al helemaal 'not done'.
Als je "te jong" of "te oud" zoekt dan ga je voor een relatie waar je reacties uit je omgeving kunt verwachten.

Maar zoals meis al aangeeft. leeftijd = 50, ziet er uit als 39... dus een man van ergens in de 30 zou dan, voor de buitenwereld , gewoon acceptabel zijn.

Geen kriebels en toch een 2e date?
quote:dirk_1971 schreef op 25 september 2012 @ 13:47:

Geen kriebels en toch een 2e date?A girl got to eat
Ja, soms heb je liefde op het eerste gezicht en soms op het tweede. Ik heb er geen slecht gevoel bij, dus geef het een kans. Hij komt goed over.
quote:MEFunny schreef op 25 september 2012 @ 14:14:

A girl got to eat Ben alleen bang dat de behoefte van de man niet vervuld worden ;) ;)
50 reacties?!

Ben jaar lid geweest van RP, heb misschien 1 reactie gehad ooit?

Maar misschien zijn vrouwen ook lastiger publiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven