Entertainment alle pijlers

Virgin diaries (TLC)

20-09-2012 21:07 292 berichten
Alsjeblieft, laat er iemand zijn die zich met mij over dit onwaarschijnlijk surrealistische programma verbaasd...

Een (christelijk??) stel dat elkaar zelfs nog nooit op de mond gezoend heeft want 'dat bewaren we voor onze trouwdag'. Die zit er aan te komen, dus bespreken ze tijdens een wandeling uitgebreid hoe hun huwelijksnacht eruit gaat zien:

'Eerst ga jij douchen, en dan ik... en dan kom ik de hotelkamer binnen in mijn lingerie... en dan doen we onze badjassen uit en dan beginnen we met het voorspel'....

Ik ben net even gezapt....

Serieus ??
Ik doe het mezelf aan hoor, ik ben er voor gaan zitten nadat ik van de week een paar keer de 'u mag de bruid nu kussen' scene voorbij had zien komen...
Alle reacties Link kopieren
Als je het zo gaat plannen kan het toch alleen maar tegen vallen?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Owja, herinner me dat ik die ook voorbij heb zien komen! Vond het er heel erg wasmachine-achtig uitzien.
OMG en wat als het nu niet blijkt te passen? Wat dan???
Wat weten we van de man met de baard?
quote:nellaaa schreef op 20 september 2012 @ 21:21:

Owja, herinner me dat ik die ook voorbij heb zien komen! Vond het er heel erg wasmachine-achtig uitzien.

Ja, hahaha, dat dus.

Maar ik denk dat je érg onrealistisch bent als je zeer serieus je eerste vrijpartij (pardon 'sexual intercourse') gaat bespreken die notabene in je huwelijksnacht moet plaatsvinden...
De man met de baard wil het liefst NUNUNUNUNU seks, maar geen idee waarom het tot nu toe niet gelukt is (en dat weet hij zelf eigenlijk ook niet). Hij heeft wel eens een prostitue overwogen, maar vindt dat een beetje sneu voor de eerste keer...
Geen seks voor het huwelijk: prima, moet je zelf weten.

Maar je eerste keer seks die nog moet komen bespreken op wereldwijde tv: niet oké. Wat gênant!
Ah ok.....Ben heel benieuwd naar die date van die man dan!

Pfff....die vrouw nu! Die man rent gillend weg na de vraag wat zijn toekomstplanning is!
Ook heel tactisch: Op je eerste date, in de eerste vijf minuten (daar leek het tenminste op) vertellen dat je nog maagd bent en dat je dat ook heel belangrijk vindt tot het huwelijk.

Je ziet de arme jongen van kleur verschieten....
Zag je die kerel net schrikken
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Hmmm. Zou ik ook TLC op mijn tv hebben?
Heb je ziggo? Dan op 19!
quote:achnein schreef op 20 september 2012 @ 21:26:

Geen seks voor het huwelijk: prima, moet je zelf weten.

Maar je eerste keer seks die nog moet komen bespreken op wereldwijde tv: niet oké. Wat gênant!Ik vind het vooral heel, heel, HEEEEEL onlogisch: geen seks voor het huwelijk, oké (sterker nog, ik ken verschillende stellen die zich daaraan gehouden hebben en heel gelukkig zijn geworden), maar kom op: niet zoenen????????????????? Dus (neem ik even aan) ook niet voelen, frummelen, wat dan ook? Echt, wat zou ik graag een sprong vooruit maken en dat stel over een jaar of 5 nog eens spreken...
Nee, UPC. Op de website staat het niet heel duidelijk.
Grote kans van wel Achnein. Ik weet dat kpn hem ook ergens heeft zitten en upc zou het ook moeten hebben.
Heb je animal planet? Daar zit ie p namelijk.
Overdag is het animal planet, 's avond wordt het TLC! Tenminste, dat is hier zo. Ik had liever dat het andersom was, overdag kan ik in alle rust tv kijken en 's avonds is xxxxman er ook die niet van vrouwentv houdt!
Verschrikkelijk! Ook hoe de dertigers giechelend aan de andere dertiger vroegen of ze met hem ging zoenen als hij nou echt heel leuk zou zijn...

Zo waren wij op ons 14e...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Kanaal 21 Achnein!
TLC zit bij UPC op 21.
Ik denk dat het 'virgin-zijn' van die vrouw van 30 niet het grootste probleem is van die man. Wel haar 'binnenkort wil ik trouwen en kinderen en ik ben nu heel hard op zoek naar De Ware'.

Zeker omdat hij wel ziet hoe het leven gaat lopen. Dat schrikt zo'n man toch ontzettend af?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Moet op 21 zitten dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven