De dramatische levens in Moredyke
vrijdag 4 mei 2012 om 12:30
Zing maar allemaal mee!
Goede tijden, slechte tijden
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
donderdag 20 september 2012 om 19:09
quote:Lotte35 schreef op 20 september 2012 @ 17:20:
[...]
Ik zou haar willen sláán!
Best hard nog ook.
Dan zijn we het daar ook over eens!
Weet je wat ik wel héél knap vind van Yvon?
Dat ze met haar stewardessenstoeipakje het huis binnenloopt, de ene deur doorloopt, er via de andere kant weer uitkomt en met nat haar de huiskamer binnenstapt, wat kan die snel douchen!
Of zou ze ook besmet zijn met het Vethaar-virus?!
[...]
Ik zou haar willen sláán!
Best hard nog ook.
Dan zijn we het daar ook over eens!
Weet je wat ik wel héél knap vind van Yvon?
Dat ze met haar stewardessenstoeipakje het huis binnenloopt, de ene deur doorloopt, er via de andere kant weer uitkomt en met nat haar de huiskamer binnenstapt, wat kan die snel douchen!
Of zou ze ook besmet zijn met het Vethaar-virus?!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
donderdag 20 september 2012 om 21:00
quote:Gravinnetje schreef op 20 september 2012 @ 20:32:
Oh oh, ik mis ineens het hele stuk tussen Aysen, Bing, Sjors en Jack. Wat hebben ze nou allemaal bekokstoofd en wat is de bedoeling?Jack heeft een valse verklaring afgelegd dat Bing hem heeft aangereden, Aysen en Bing gaan samen werken om Jack en Sjors te dwarsbomen.
Oh oh, ik mis ineens het hele stuk tussen Aysen, Bing, Sjors en Jack. Wat hebben ze nou allemaal bekokstoofd en wat is de bedoeling?Jack heeft een valse verklaring afgelegd dat Bing hem heeft aangereden, Aysen en Bing gaan samen werken om Jack en Sjors te dwarsbomen.
donderdag 20 september 2012 om 21:33
Volgens mij hebben de scenarioschrijvers zelf ook geen flauw idee meer waar het hele Jack-verhaal naartoe gaat, en kijken ze stiekem hier op het forum om ideeën op te doen.
IK DENK DUS, dat Bing zichzelf in een hyperventilatie-aanval het leven uit slaat, en dat Sjors daarna zo'n spijt krijgt van de valse verklaring, dat ze spontaan weer in een dwarsleasie schiet, en minimaal twintig jaar moet revalideren in Zwisterland.
IK DENK DUS, dat Bing zichzelf in een hyperventilatie-aanval het leven uit slaat, en dat Sjors daarna zo'n spijt krijgt van de valse verklaring, dat ze spontaan weer in een dwarsleasie schiet, en minimaal twintig jaar moet revalideren in Zwisterland.
donderdag 20 september 2012 om 21:39
quote:_Doortje_ schreef op 20 september 2012 @ 21:36:
Oh ja Bing ademt per ongeluk een boterhamzakje in en stikt. Om de hyperventilatieverhaallijn even uit te werken Ik denk eerder dat hij dat boterhamzakje inslikt en er vervolgens via de achterkant weer uit komt, vol met een grote dikke drol, keurig geseald waarna hij spontaan veranderd qua uiterlijk:
Oh ja Bing ademt per ongeluk een boterhamzakje in en stikt. Om de hyperventilatieverhaallijn even uit te werken Ik denk eerder dat hij dat boterhamzakje inslikt en er vervolgens via de achterkant weer uit komt, vol met een grote dikke drol, keurig geseald waarna hij spontaan veranderd qua uiterlijk:
donderdag 20 september 2012 om 21:41
vrijdag 21 september 2012 om 08:40