3000+ deel 94
donderdag 20 september 2012 om 11:23
quote:AnneRoos74 schreef op 18 september 2012 @ 20:54:
Appel
Pop Gefeliciteerd
Mar Dat klinkt niet goed. Heb je daar veel klachten van?
En de rest ja waarschijnlijk hangen al mijn klachten samen. Het zou dus een hoop verklaren maar het is nu gewoon moeilijk, ik ben moe en het liefst zou ik nu snelle suikers nemen om energie te krijgen maar helaas
Appel
Pop Gefeliciteerd
Mar Dat klinkt niet goed. Heb je daar veel klachten van?
En de rest ja waarschijnlijk hangen al mijn klachten samen. Het zou dus een hoop verklaren maar het is nu gewoon moeilijk, ik ben moe en het liefst zou ik nu snelle suikers nemen om energie te krijgen maar helaas
a docter a day keeps the apple away
donderdag 20 september 2012 om 14:45
donderdag 20 september 2012 om 15:37
Oh bah, Mar, is fruit eten geen optie?
Vandaag geen sigaret gerookt, wel boodschappen gedaan en was erg bang dat ik zou zwichten bij de kassa en vragen naar een pakje sigaretten.
Maar ik ben braaf geweest *glim* en het huis ruikt ook lekker fris, op de mislukte was na die ik heb gedraaid zonder de waspoeder toe te voegen.
Vandaag geen sigaret gerookt, wel boodschappen gedaan en was erg bang dat ik zou zwichten bij de kassa en vragen naar een pakje sigaretten.
Maar ik ben braaf geweest *glim* en het huis ruikt ook lekker fris, op de mislukte was na die ik heb gedraaid zonder de waspoeder toe te voegen.
donderdag 20 september 2012 om 21:49
voor Motje en Bank. Enne ik ben blij om Zjeentje weer te zien.
Vil, mijn geliefde tweeling bloemenzusje, ik krijg van jou rare email adres rare spam meldingen in mijn inbox, dus ik heb je gedeleted, hahaha,
Zoek me maar op on Facebook.
Ik ben erg druk met werk (nog 21 dagen ) en met mijn nieuwe facebook page.
Luuntje uit
donderdag 20 september 2012 om 22:10
Appel, ik zal kijken of ik het straks kan doen, dochter ligt weer eens dwars pffffft, pubers,......
Loukanikos, heeeeeeeeee, dat is een tijd geleden.
Ja, vervelend die spam, ik krijg dat virus niet weg, gebruik ook amper meer de Yahoo. Een tijdje geleden kreeg ik al een mail terug van iemand of ik wel wist dat ik dieetpillen aan het spammen was, hahahaha.
Ik kijk wel of ik je kan vinden via Facebook.
zoeffffffffffff
Loukanikos, heeeeeeeeee, dat is een tijd geleden.
Ja, vervelend die spam, ik krijg dat virus niet weg, gebruik ook amper meer de Yahoo. Een tijdje geleden kreeg ik al een mail terug van iemand of ik wel wist dat ik dieetpillen aan het spammen was, hahahaha.
Ik kijk wel of ik je kan vinden via Facebook.
zoeffffffffffff
vrijdag 21 september 2012 om 10:39
Gezellig allemaal (en Luun ook) weer op het oude honk.
Vandaag mijn laatste zomervakantiedag van 2012, maandag moet ik weer. Ben extra vroeg opgestaan, zodat die lekker lang duurt
Vil, succes met het niet roken. Moest nog aan je denken in het vliegtuig terug. Achter me zat iemand stiekem aan zijn supersmoker te lurken.