Entertainment alle pijlers

wat gaan we doen vandaag?

21-09-2012 17:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ppfff word helemaal gek van mezelf hele week aan het werk en bankhangen en heb nu zo,n zin om iets te doen!

Alleen weet ik niet wat! Wil niet naar bios of sauna , maar wat dan wel! Kom uit regio Arnhem , Doetinchem en wil ook niet op zuiptour

Dus wat doen jullie? Word helemaal kriebelig van mezelf!
In Haren schijnt een leuk feest te zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga naar de boekwinkel,, dan naar de supermarkt en sushi halen, dan gezellig een rustig avondje voor mezelf, maar dat wil je niet horen waarschijnlijk.

Een avondwandeling.
quote:pompedom schreef op 21 september 2012 @ 18:02:

Ik ga naar de boekwinkel,, dan naar de supermarkt en sushi halen, dan gezellig een rustig avondje voor mezelf, maar dat wil je niet horen waarschijnlijk.

Nee.
Ik heb vandaag hard gewerkt en ga vanavond met vrienden wat drinken en morgen ga ik weer hard werken.
quote:nouschi schreef op 21 september 2012 @ 18:02:

In Haren schijnt een leuk feest te zijn.Volgens mij is die alleen voor genodigden.
Stad in, bij iemand op bezoek, mensen thuis uitnodigen, wandelen, naar sportschool, tut avond houden ( bad, nagels doen, etc)....
Daar kom ik ook vandaan.. Maar ik heb n babyshower!

Geen vrienden om langs te gaan? Filmpje kijken? Kroegje pakken? Ergens tapas eten?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik ga mezelf volproppen met mosselen en volgieten met drank. Met entourage, niet alleen.
quote:nouschi schreef op 21 september 2012 @ 18:02:

In Haren schijnt een leuk feest te zijn.
quote:hondarius schreef op 21 september 2012 @ 17:50:

Ppfff word helemaal gek van mezelf hele week aan het werk en bankhangen en heb nu zo,n zin om iets te doen!

Alleen weet ik niet wat! Wil niet naar bios of sauna , maar wat dan wel! Kom uit regio Arnhem , Doetinchem en wil ook niet op zuiptour

Dus wat doen jullie? Word helemaal kriebelig van mezelf!In ieder geval bewegen!! Fietsen of wandelen. Dan kan je daarna misschien een leuke film kijken.
quote:hondarius schreef op 21 september 2012 @ 17:50:

Dus wat doen jullie? Word helemaal kriebelig van mezelf!Ga naar een leuke vriendin,
Nou nou we zijn weer terug zijn ergens hapje gaan eten, en boodschapjes gedaan en kijken nu naar de situatie op tv op tv noord haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven