Wat ga jij vandaag doen?

23-09-2012 09:33 59 berichten
Ik heb de hele dag vrij en ga een beetje in huis rommelen. Ik moet studeren en ga ondertussen een beetje kokkerellen. en vanavond natuurlijk boer zoekt vrouw kijken!

Het lekkere van dit alles is dat ik het huis niet uit hoef

Wat gaan jullie vandaag doen?
Alle reacties Link kopieren
Een grote opruimactie in huis, van keuken tot zolder. Ik sta te popelen...
The time is now
Ik ook heerlijk hele dag geen afspraken.

Nu nog aan het rommelen in huis, kindjes aan het spelen. Ga straks even naar een speeltuin in de buurt en denk nog na over een boswandeling in de middag, En oja...voor mij ook vanavond BZV.
Ik ga spullen uitzoeken, wassen en klaarleggen voor de vakantie en het huis een beetje opruimen. Om 1500 komt opa, net als elke week en dan maken we er een gezellige middag van en spreken onze vakantie nog even door. Vanavond lekker koken en dan gaat opa rond 8 uur weer naar huis. Rond een uur of 9 hoop ik dan naar bed te gaan, want ik ben net ziek geweest.
Dit zou een leuk idee kunnen zijn.

http://www.swanmarket.nl/

Maar ik denk dat ik lekker thuis blijf. Ik ben een echte huismus .
Achnein, wat lief dat je opa elke week komt .
Wij gaan naar de Dam tot Damloop. De kinderen doen mee. Altijd gezellig!
Op de bank hangen met een niet fitte baby die mama ook aangestoken lijkt te hebben. En helaas is vent de hele dag weg. Oh ja en F5-en bij het topic van m'n vaste forumcluppie aangezien gisteren de vliezen zijn gebroken bij één van de dames.
Ik ga vanmorgen lekker wassen ;) en vanmiddag even op bezoek bij mn oma! En van 12.00 a 00.00 heb ik bevallngswacht voor het geboortecentrum, zo ik hoop op baby's:)
Ik ben wat in huis aan het rommelen... Moet echt grote opruim doen net als Banba. Maar heb nog 2 dagen vrij na vandaag

Straks komt er visite, daarna waarschijnlijk een eter en verder niks
Op visite bij m'n oma van 93. Ze woont nog alleen en zelfstandig!

Daarna met de hond naar het bos
Ik ga straks inspiratie op doen met de museum jaarkaart. Ik wil erop uit met mijn zoon maar weet nog niet waar naar toe.
Ik wilde uitslapen maar was om 7 uur al wakker. Maar lig nog wel lekker met een kopje thee en m'n IPad in bed.

Vriend komt vandaag thuis nadat hij een lang weekend bij zijn zoontje is geweest, dus ik ga het huis helemaal poetsen, bloemetjes kopen, alles voorbereiden voor een lekkere risotto en een goede witte wijn koud zetten.

Dan ga ik naar Schiphol om vriend op te halen. Als verrassing, hij weet niet dat ik kom! Dan lekker kokkerellen en bijkletsen vanavond. Nu al zin in!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Werkkleding strijken voor morgen, kattenbakken verschonen. Verder rustig aan bankhangen met mijn haakspullen. Misschien dat we nog een filmpje kijken.

Oja boodschapjes halen voor vanaaf het avondeten.
Ik lig nu nog lekker in bed met een kop koffie. Om half twaalf komt een vriendin langs. We gaan lekker wandelen op het strand en daarna opwarmen in een strandtent met koffie en een broodje. Vanavond moet ik weer aan mijn studie.
Bloembollen planten? Als ik zin heb hoor
Nu nog in pyama op de bank met de kinderen en vriend. Zo lekker ontbijtenmet een gekookt eitje erbij.

Kinderen in bad en beetje opruimen.

Vanmiddag naar vrienden toe, die we al een tijd niet gezien hebben.

Vanavond patatjes eten en dan gezellig met zijn tweetjes BZV kijken. Daarna op tijd naar bed, want morgen weer vroeg opstaan.
Heerlijk relaxen, en misschien vanavond even lekker een pannenkoek eten in het plaatselijke pannenkoekenhuis.
Lekker kokkerellen. Verder nog wat saaie verplichtingen. En erna lekker rustig aan doen.
Schoonmaken, taart bakken, visite,boswandeling,was doen maar nu lekker aan de koffie nasoezen en dat zo langmogelijk rekken.
Voor het eerst in weken hoef ik vandaag de deur niet uit...

Dadelijk broodjes in de oven en lekker bankhangen! Wel moet er nog even afgewassen worden en moet ik nog een verslag voor school maken. Verder hebben de kittens het verdient om vandaag de volle aandacht te krijgen! En dan vanavond natuurlijk BZV kijken
Nu lekker op de bankhangen, filmpje kijken. Daarna beetje in huis rommelen. Vanmiddag een verjaardag en vanavond kijken naar boer zoekt vrouw.
Op vakantie...
Studeren.
Liever elitair dan een pauper!
Klein rondje hardlopen, wekelijkse schoonmaakactie in huis, mezelf een beetje gitaarles geven of schilderen. Denk ook nog een filmpje kijken. Oftewel een lekkere zondag houden zonder verplichtingen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven