Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 23 september 2012 om 11:16
@marels, ja kringloop. Maak je mensen echt nog blij mee!
Ik heb ook nog wat te geef; 2 zitpoeven. Van die kubussen.
Ze zijn bekleed met wit nep-leer en dat is inmiddels onderaan een beetje vies van t vele zitten (ze stonden in een winkel).
Opnieuw bekleden met leuk stoffie en ze zijn weer als nieuw! Iemand interesse?
Alleen af te halen, in Noord Holland. Te groot om te versturen. Mail me: postvakblabla at gmail dot com
Ik heb ook nog wat te geef; 2 zitpoeven. Van die kubussen.
Ze zijn bekleed met wit nep-leer en dat is inmiddels onderaan een beetje vies van t vele zitten (ze stonden in een winkel).
Opnieuw bekleden met leuk stoffie en ze zijn weer als nieuw! Iemand interesse?
Alleen af te halen, in Noord Holland. Te groot om te versturen. Mail me: postvakblabla at gmail dot com
zondag 23 september 2012 om 11:44
quote:Marels schreef op 23 september 2012 @ 11:14:
Het is niks bijzonders Ayla, maar kan ik ook nog overwegen natuurlijk.
Nemen die alles aan dan?
Bij ons in principe wel, en zeker glazen gaan hier nog altijd heel goed, ik was gister nog even bij de onze, en ik mag dan altijd even graag neuzen, stond een meisje naast me, wat op zichzelf ging wonen, en helemaal blij werd van alle keus aan glazen!
Dus ik zeg:"DOEN!
Het is niks bijzonders Ayla, maar kan ik ook nog overwegen natuurlijk.
Nemen die alles aan dan?
Bij ons in principe wel, en zeker glazen gaan hier nog altijd heel goed, ik was gister nog even bij de onze, en ik mag dan altijd even graag neuzen, stond een meisje naast me, wat op zichzelf ging wonen, en helemaal blij werd van alle keus aan glazen!
Dus ik zeg:"DOEN!
zondag 23 september 2012 om 13:33
zondag 23 september 2012 om 14:04
[quote]watervrouw2 schreef op 01 september 2012 @ 17:09:
Heb nog kortingsbonnen van postcodeloterij-agenda:
- kasteel doorwerth, 2e kaartje gratis tm 31-12
-Ontdek Zeeland, 50% korting op excursie tm 31-12
-Vaarexcursie bij natuurmonumenten, gratis voor 2 personen t/m 30-12
-Rondleiding bij stichting Aap 15-9, 16-9, 13-10 of 14-10, 2 personen
- rondleiding bierbrouwerij de prael, 2 personen t/m 31-12
-10 euro korting op Made in holland http://vluchtelingenwerk.nl/webwinkel/boeken.php zolang de voorraad strekt
-10% korting in (web)shop NEMO tm 31-12
-10% korting entree Floriade tm 7 oktober
-2e artikel 50% korting bij Dolcis tm 31-12
-FlevOnice max 4 personen 20% korting entree tm 31-12
-Skidome, korting op 1-2uurspas of dagpas óf 2e 3uurspas gratis
-Sunday's 5 euro korting bij besteding vanaf 11,50 t/m 31-12
-Country Christmas fair (Haarzuilens) 21 tm 25 november 25% korting op entree, max. 4 personen.
-Sieraad art fair (Amsterdam) 2,3 en 4 november, 25% korting op entree max. 4 personen
-Ariane Inden korting op gezichtsbehandeling, make-up-clinic of product gratis, max. 4 personen, tm 31-12 (kan details mailen)
-De Oude Raadskelder 25% korting op rekening max. 4 personen tm 31-12
-Elysium, centre of well-being 25% korting op dagentreeprijs, max 4 personen, tm 31-12
-rondleiding/bezoek aan koning boudewijnstadion / psv/ roda / Vitesse 25% korting max 4 personen tm 31-12
-Zwaluwhoeve http://zwaluwhoeve.nl/voordeelagenda2012 max 4 personen tm 31-12
-Dolfinarium 4,50 korting tm 28-10 max. 5 personen
-Sea life scheveningen 30% korting max 4 personen tm 31-12
-high tea bij Jachtslot Mookerheide of Grand Cafe Groeneveld max 4 personen (1 bon per gezelschap) tm 31-12
-Diergaarde Blijdorp 3 euro korting max. 4 personen tm 31-12
-Beekse Bergen 25% korting max 4 personen t/m 31-12
-Pannenkoekenhuis D'n Berenpot (Nieuwkuijk) 25% korting max. 4 personen tm 31-12
-Texeluitstapjes t/m 31-12:
---Proefles zelf vliegen, 20 euro korting p.p. max 2 personen
---Lindebooms pofferglop 25% korting max 4 personen, 1 bon per gezelschap
---Ecomare 20% korting max 4 personen
---Texel of Zeeland: Tandemsprong, 25 euro korting p.p., max. 2 personen
---Maritiem en jutters museum 20% korting max. 4 personen
watervrouw2 at gmailpuntcom
Heb nog kortingsbonnen van postcodeloterij-agenda:
- kasteel doorwerth, 2e kaartje gratis tm 31-12
-Ontdek Zeeland, 50% korting op excursie tm 31-12
-Vaarexcursie bij natuurmonumenten, gratis voor 2 personen t/m 30-12
-Rondleiding bij stichting Aap 15-9, 16-9, 13-10 of 14-10, 2 personen
- rondleiding bierbrouwerij de prael, 2 personen t/m 31-12
-10 euro korting op Made in holland http://vluchtelingenwerk.nl/webwinkel/boeken.php zolang de voorraad strekt
-10% korting in (web)shop NEMO tm 31-12
-10% korting entree Floriade tm 7 oktober
-2e artikel 50% korting bij Dolcis tm 31-12
-FlevOnice max 4 personen 20% korting entree tm 31-12
-Skidome, korting op 1-2uurspas of dagpas óf 2e 3uurspas gratis
-Sunday's 5 euro korting bij besteding vanaf 11,50 t/m 31-12
-Country Christmas fair (Haarzuilens) 21 tm 25 november 25% korting op entree, max. 4 personen.
-Sieraad art fair (Amsterdam) 2,3 en 4 november, 25% korting op entree max. 4 personen
-Ariane Inden korting op gezichtsbehandeling, make-up-clinic of product gratis, max. 4 personen, tm 31-12 (kan details mailen)
-De Oude Raadskelder 25% korting op rekening max. 4 personen tm 31-12
-Elysium, centre of well-being 25% korting op dagentreeprijs, max 4 personen, tm 31-12
-rondleiding/bezoek aan koning boudewijnstadion / psv/ roda / Vitesse 25% korting max 4 personen tm 31-12
-Zwaluwhoeve http://zwaluwhoeve.nl/voordeelagenda2012 max 4 personen tm 31-12
-Dolfinarium 4,50 korting tm 28-10 max. 5 personen
-Sea life scheveningen 30% korting max 4 personen tm 31-12
-high tea bij Jachtslot Mookerheide of Grand Cafe Groeneveld max 4 personen (1 bon per gezelschap) tm 31-12
-Diergaarde Blijdorp 3 euro korting max. 4 personen tm 31-12
-Beekse Bergen 25% korting max 4 personen t/m 31-12
-Pannenkoekenhuis D'n Berenpot (Nieuwkuijk) 25% korting max. 4 personen tm 31-12
-Texeluitstapjes t/m 31-12:
---Proefles zelf vliegen, 20 euro korting p.p. max 2 personen
---Lindebooms pofferglop 25% korting max 4 personen, 1 bon per gezelschap
---Ecomare 20% korting max 4 personen
---Texel of Zeeland: Tandemsprong, 25 euro korting p.p., max. 2 personen
---Maritiem en jutters museum 20% korting max. 4 personen
watervrouw2 at gmailpuntcom
zondag 23 september 2012 om 20:29
Tijdens de renovatie vd bovenverdieping en dus ook gesloopte kledingkasten hebben we ons 2 maanden gered met twee, toen nieuw gekochte zgn campingkasten.
Inmiddels hebben we sinds vrijdag eindelijk een gloednieuwe kastenwand dus zijn de tijdelijke kasten overbodig .
Ze zijn donkerbruin met een wit streepje, beeldig dus maar wel hartstikke nieuw.
Wie ze kan gebruiken mag ze komen halen.
Op te halen in Rhoon, opsturen is lastig want moeilijke pakketten en beetje zwaar.
Edit, zijn van die tentstokdingen met een soort canvas(?)overtrek, enkel hangspul-bestendig maar dus we erg handig op je zolder voor zomerspul in de winter en winterspul in de zomer.
(en natuurlijk geweldig op een studentenkot en last but not least": op de camping uiteraard )
Heb ze gisteren uit elkaar gehaald want de kastenwand is dus geplaatst en de tijdelijke kasten zitten netjes met alle onderdelen bij elkaar in een zak.
Kennis van mij die op een appartement woont heeft deze kasten in haar benedenberging staan om in de winter de terrasmeubelkussens op te slaan.
Is ook een briljant idee.
Inmiddels hebben we sinds vrijdag eindelijk een gloednieuwe kastenwand dus zijn de tijdelijke kasten overbodig .
Ze zijn donkerbruin met een wit streepje, beeldig dus maar wel hartstikke nieuw.
Op te halen in Rhoon, opsturen is lastig want moeilijke pakketten en beetje zwaar.
Edit, zijn van die tentstokdingen met een soort canvas(?)overtrek, enkel hangspul-bestendig maar dus we erg handig op je zolder voor zomerspul in de winter en winterspul in de zomer.
(en natuurlijk geweldig op een studentenkot en last but not least": op de camping uiteraard )
Heb ze gisteren uit elkaar gehaald want de kastenwand is dus geplaatst en de tijdelijke kasten zitten netjes met alle onderdelen bij elkaar in een zak.
Kennis van mij die op een appartement woont heeft deze kasten in haar benedenberging staan om in de winter de terrasmeubelkussens op te slaan.
Is ook een briljant idee.
zondag 23 september 2012 om 22:29
quote:thaorchid schreef op 23 september 2012 @ 20:29:
Tijdens de renovatie vd bovenverdieping en dus ook gesloopte kledingkasten hebben we ons 2 maanden gered met twee, toen nieuw gekochte zgn campingkasten.
Is ook een briljant idee.Oh, wat jammer dat je niet in de buurt woont..... ik had ze heel graag willen hebben..... hoop dat je er iemand anders heel blij mee kunt maken! Super handig die kasten!!
Is ook een briljant idee.Oh, wat jammer dat je niet in de buurt woont..... ik had ze heel graag willen hebben..... hoop dat je er iemand anders heel blij mee kunt maken! Super handig die kasten!!
zondag 23 september 2012 om 22:52
Marels, ja, probeer de kringloop! Ik vind Colaglazen erg leuk, maar aangezien wij vast niet toevallig binnen een straal van 5 km van elkaar wonen wil ik die van jou niet overnemen, opsturen wordt een gedoe met glazen (breekbaar en groot dus relatief duur) en erg ver wil ik er nou ook weer niet voor fietsen.
Maar als ik Colaglazen bij de kringloop zag staan zou ik ze meenemen
Maar als ik Colaglazen bij de kringloop zag staan zou ik ze meenemen
zondag 23 september 2012 om 23:04
quote:mamaria schreef op 23 september 2012 @ 14:35:
Heyyyy watervrouw ik ben op zoek naar korting beekse bergen. Is dit voor de entree of geldt het ook voor het vakantiepark? Als het gaat om het vakantiepark wil ik 'm wel graag hebben!
"Reguliere entreeprijs", volgens mij dus niet voor vakantiepark.
quote:sweetcandy schreef op 23 september 2012 @ 17:00:
Ik heb volgens mij ook nog zo'n agenda van de postcodeloterij Dussss.... wie ik met dingen nog blij kan maken ?132 kortingsbonnen, dus nog veel meer dan ik uittikte (wordt nog vervolgd). Voor sommigen heb je wel details nodig die in de agenda zelf staan.. Met eventueel een beetje sloopwerk is het wel brievenbuspost. Heb de agenda via het forum, maar agenda als agenda gaan gebruiken was een illussie, dus probeer nu de bonnen te verdelen
Heyyyy watervrouw ik ben op zoek naar korting beekse bergen. Is dit voor de entree of geldt het ook voor het vakantiepark? Als het gaat om het vakantiepark wil ik 'm wel graag hebben!
"Reguliere entreeprijs", volgens mij dus niet voor vakantiepark.
quote:sweetcandy schreef op 23 september 2012 @ 17:00:
Ik heb volgens mij ook nog zo'n agenda van de postcodeloterij Dussss.... wie ik met dingen nog blij kan maken ?132 kortingsbonnen, dus nog veel meer dan ik uittikte (wordt nog vervolgd). Voor sommigen heb je wel details nodig die in de agenda zelf staan.. Met eventueel een beetje sloopwerk is het wel brievenbuspost. Heb de agenda via het forum, maar agenda als agenda gaan gebruiken was een illussie, dus probeer nu de bonnen te verdelen
maandag 24 september 2012 om 17:07
quote:bird73 schreef op 12 september 2012 @ 14:55:
ik heb nog de volgende boeken te geef:
Ronald Giphart- giph
adriaan van dis- palmwijn
helen fielding-het dagboek van bridget jones
Helene thorton-de mooiste kat van de wereld
thomas rosenboom- spitzen
umberto eco de bibliotheek
djurre teenstra de zondagsfietser en de schildpad
christopher wakling- buiten adem
robert harris- enigma
geluk is het enige (gedichten)
verder heb ik nog:
een zwangerschapsjurkje mt l of xl;
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL[/url]
Fila sportschoentjes mt 22,5 Niet geschikt om te leren lopen. Is dus voor de sier of voor een kind dat al goed kan lopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETJFC6W7.jpg
Verder heb ik nog een groot oranje kussen (formaat 60 x 60 cm) in de aanbieding. Geef effen stof. Als er liefhebbers zijn, dan zal ik een foto maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KX8JDYDH.jpg
weer even laten zien wat ik nog te geef heb.
Verder heb ik ook nog 4 placemates met groene appels erop en een snijplank (van glas) die ook een afbeelding heeft van groene appels.
ik heb nog de volgende boeken te geef:
Ronald Giphart- giph
adriaan van dis- palmwijn
helen fielding-het dagboek van bridget jones
Helene thorton-de mooiste kat van de wereld
thomas rosenboom- spitzen
umberto eco de bibliotheek
djurre teenstra de zondagsfietser en de schildpad
christopher wakling- buiten adem
robert harris- enigma
geluk is het enige (gedichten)
verder heb ik nog:
een zwangerschapsjurkje mt l of xl;
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL[/url]
Fila sportschoentjes mt 22,5 Niet geschikt om te leren lopen. Is dus voor de sier of voor een kind dat al goed kan lopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETJFC6W7.jpg
Verder heb ik nog een groot oranje kussen (formaat 60 x 60 cm) in de aanbieding. Geef effen stof. Als er liefhebbers zijn, dan zal ik een foto maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KX8JDYDH.jpg
weer even laten zien wat ik nog te geef heb.
Verder heb ik ook nog 4 placemates met groene appels erop en een snijplank (van glas) die ook een afbeelding heeft van groene appels.
maandag 24 september 2012 om 17:14
maandag 24 september 2012 om 17:19
quote:chocolover schreef op 24 september 2012 @ 17:12:
Bird welke omgeving woon je? Zou erg leuk in mijn groene keuken staan
Edit oh wacht.. Ik las snijplanken.. Nee placemats hebben niet veel nut in de keuken Laat maar dus
Chocolover, het is 1 snijplank (glas) en 4 placemates
ik woon in omgeving Deventer
Bird welke omgeving woon je? Zou erg leuk in mijn groene keuken staan
Edit oh wacht.. Ik las snijplanken.. Nee placemats hebben niet veel nut in de keuken Laat maar dus
Chocolover, het is 1 snijplank (glas) en 4 placemates
ik woon in omgeving Deventer
maandag 24 september 2012 om 18:35
quote:chocolover schreef op 24 september 2012 @ 17:17:
orchid!! Hoe gaat het? Verbouwing geslaagd? Alles overleefd en weer rustig in huize orchid?
Hoi Mop
Bijna alles klaar (niet zonder slag of stoot dus meer werklui gezien dan me lief is) maar het is práchtig geworden (naar onze smaak dan i) glad, strak, rustig en gewoon áf. We zijn er superblij mee.
(nu moet de zolder en de trap nog een keer maar dat is typisch gevalletje NU-EVEN-NIET-JA! )
Bij jou alles goed?
orchid!! Hoe gaat het? Verbouwing geslaagd? Alles overleefd en weer rustig in huize orchid?
Hoi Mop
Bijna alles klaar (niet zonder slag of stoot dus meer werklui gezien dan me lief is) maar het is práchtig geworden (naar onze smaak dan i) glad, strak, rustig en gewoon áf. We zijn er superblij mee.
(nu moet de zolder en de trap nog een keer maar dat is typisch gevalletje NU-EVEN-NIET-JA! )
Bij jou alles goed?