Mode & Beauty alle pijlers

High-end lipgloss/lipstick

23-09-2012 14:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig sta ik bij de parfumerie te kwijlen bij de mooie lipsticks en lipglosses van de luxe merken (Dior, Chanel, Lancome). Ik koop het niet omdat ik het te duur vind.

Maar... ik kreeg net een nieuwsbrief-mail van een niet-nader-te-noemen parfumerie dat ze nu een aanbieding hebben: 40% korting op alle lipgloss en lipstick! Kijk, dan wordt het wel interessant natuurlijk! Het is dan nog niet spotgoedkoop maar nog geen dertien euro voor een Estee Lauder lipstick of lipgloss vind ik niet duur. Voor een L'Oreal/Max factor ben je meer kwijt. en nee, reclame maken voor de parfumerie is zeker niet mijn bedoeling

Mijn vraag is dus; wie koopt er wel eens lipgloss/lipstick van de duurdere merken. Wat vind je van de kwaliteit? Merk je veel verschil t.a.v. goedkopere merken. Wat kun je me aanraden en wat kan ik beter laten liggen?
Chanel, blijft de hele dag zitten. De lipstick dan.
Hou er wel rekening mee dat ze vaak 10% 'standaard' korting al hebben meeberekend.
Ik heb n lipgloss van Dior. Blijft langer zitten dan die van de goedkopere merken, maar als je het n keertje extra aanbrengt is er wat mij betreft weinig verschil. Ik vind het vooral heel lekker om eens per jaar iets decadents voor mijzelf te kopen
Koop afwisselend duur en goedkoop.

Valt soms geen pijl op te trekken qua kwaliteit.

Ben wel blijvend enthousiast over de juicy tubes van Lancome. Ook de gloss van het merk Dior bevalt mij.

Estée Lauder vind ik daarentegen tegenvallen, zo ook de gloss van Chanel.

Heb nu gloss van het huismerk van Etos...qua prijs kwaliteitsverhouding heel goed voor een paar euro.

Juicy tubes is mijn allertijden nummer 1.

Supermooie glans, blijft lang zitten en als hij vervaagt, vervaagt hij niet lelijk...zo ook is de geur en smaak lekker.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 23 september 2012 @ 14:55:

Juicy tubes is mijn allertijden nummer 1.

Supermooie glans, blijft lang zitten en als hij vervaagt, vervaagt hij niet lelijk...zo ook is de geur en smaak lekker.Ik ga over mijn nek van lippenspul met een smaakje en of geurtje. Ik gebruik lippenstift van Clinique, bevalt goed.
Juicy tubes van Lancome zijn ook mijn favoriet, van Dior is ook fijn, maar haalt het niet bij Lancome. Behalve de Dior Addict Lip Maximizer Collagen, maar die is wel kleurloos.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb bijna alle kleuren van Dior, ook met name om mezelf te verwennen

Ik vind dat er erg mooie kleuren tussen zitten, maar ik ben wel inmiddels steeds meer aan het overstappen op lipstick (is de leeftijd denk ik).
Ik heb al vaker positieve verhalen gehoord over de juicy tubes. Ik ben alleen niet zo'n fan van die tubes. Er komt altijd te weinig uit, en dan vervolgens weer te veel
Chanel en Collistar blijft super zitten.
Ik heb meerdere gloss-en van Dior en ben er eigenlijk helemaal niet zo verschrikkelijk tevreden over. Ik vind ze in ieder geval niet beter dan die van l'Oreal. Zelfde geldt voor die van Estee Lauder.

Ik heb er ook 1 van Lancome en die vind ik WEL heel erg goed - blijft erg lang mooi zitten.
je mag best zeggen dat het bij de Ici Paris is, hoor.
quote:SeptemberGirl schreef op 23 september 2012 @ 15:02:

[...]

Ik ga over mijn nek van lippenspul met een smaakje en of geurtje. Ik gebruik lippenstift van Clinique, bevalt goed.Ik ook! Zoek al tijden een mooie lippenstift zonder smaak en geur. Heeft Clinique helemaal geen smaak? Ook niet zo'n typische lippenstiftsmaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven