Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:58:

Ze heeft wel heel korte beetntjes die Neele....Komt dat niet door die rare te lange wielrenbroek of te korte legging?
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:59:

[...]



Shazam kende het ook al nietShazam is ook niet meer wat het geweest is... Wel vaker dat hij nummers niet herkent/herkend... Weet het even niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:59:

[...]





Nou... in jouw stad woont niemand die ik ken, behalve jij!Friz, je mag niet jokken.... wij zijn samen met iemand naar Parkpop geweest... en die woont in Sum-city.....
Alle reacties Link kopieren
Ook eens met Dan. Maar ze hadden ook hun kleding beter op elkaar af kunnen stemmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:59:

[...]





Nou... in jouw stad woont niemand die ik ken, behalve jij!Meer dan genoeg dacht ik zo!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:00:

[...]





Friz, je mag niet jokken.... wij zijn samen met iemand naar Parkpop geweest... en die woont in Sum-city.....Ooooooh ja! En die is ook lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:01:

[...]



Meer dan genoeg dacht ik zo! Misschien wel ja. Kolere ik ben nu al misselijk.
Alle reacties Link kopieren
Zij lijkt een beetje op nummer 26 als je je ogen een beetje dichtknijpt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ga jullie even verlaten... Even m'n poezebeest aandacht geven
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:01:

[...]





Ooooooh ja! En die is ook lief!Wie wie wie.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

Ik ga jullie even verlaten... Even m'n poezebeest aandacht geven Ook belangrijk! Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:01:

Zij lijkt een beetje op nummer 26 als je je ogen een beetje dichtknijpt
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:01:

[...]





Misschien wel ja. Kolere ik ben nu al misselijk. Zie je, had je met mij gedeeld was er niets aan de hand geweest
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

[...]



Wie wie wie.....Dat weet ik niet of we mogen zeggen dat zij daar woont...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

[...]



Zie je, had je met mij gedeeld was er niets aan de hand geweest Ik heb héééél veel over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

Ik ga jullie even verlaten... Even m'n poezebeest aandacht geven Wij hebben net uitgevonden dat zowel poes (6kg) en laptop op mijn schoot passen, dus een combi is mogelijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

[...]



Wie wie wie.....Sum, kijk even op je FB.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:00:

[...]



Shazam is ook niet meer wat het geweest is... Wel vaker dat hij nummers niet herkent/herkend... Weet het even niet meer Knuffel ze!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
doegies pebbles
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:04:

[...]





Sum, kijk even op je FB.....

Heb ik haar op FB???

Really???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:02:

[...]





Ook belangrijk! Fijne avond!Zet ik m'n laptop weg... Wil ik met d'r spelen draait ze zich om en gaat weer liggen maffen
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:05:

[...]



Zet ik m'n laptop weg... Wil ik met d'r spelen draait ze zich om en gaat weer liggen maffen Leuk he, een kat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:05:

[...]



Heb ik haar op FB???

Really???nope..... in je berichtjes....
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 21:04:

[...]





Wij hebben net uitgevonden dat zowel poes (6kg) en laptop op mijn schoot passen, dus een combi is mogelijk hoor!

Hoe doe je dat?

Mijn 8 weken katje vindt mijn vingers leuk om aan te vallen als ik type of ze loopt zelf over het toetsenbord
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:05:

[...]



Zet ik m'n laptop weg... Wil ik met d'r spelen draait ze zich om en gaat weer liggen maffen Herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven