SYTYCD 2012
zondag 23 september 2012 om 21:09
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:06:
[...]
Hoe doe je dat?
Mijn 8 weken katje vindt mijn vingers leuk om aan te vallen als ik type of ze loopt zelf over het toetsenbord
Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend
Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!
[...]
Hoe doe je dat?
Mijn 8 weken katje vindt mijn vingers leuk om aan te vallen als ik type of ze loopt zelf over het toetsenbord
Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend
Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!
zondag 23 september 2012 om 21:10
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:08:
Gezellig een kitten.
Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...
Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt
Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komen
Gezellig een kitten.
Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...
Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt
Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komen
zondag 23 september 2012 om 21:11
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:10:
[...]
Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...
Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt
Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komenHoe oud is ze dan? En wat voor kinderen pesten een kitten?
[...]
Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...
Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt
Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komenHoe oud is ze dan? En wat voor kinderen pesten een kitten?
zondag 23 september 2012 om 21:12
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:10:
Echt zonde van die apple crumble. Ik heb niet eens de helft van mijn schaaltje leeg.
Of was het misschien niet zo'n goed idee dit als avondeten te nuttigen?
Klinkt als een super avondeten hoor!
Gewoon nu de koelkast in en morgen weer even opwarmen in de oven.
Echt zonde van die apple crumble. Ik heb niet eens de helft van mijn schaaltje leeg.
Of was het misschien niet zo'n goed idee dit als avondeten te nuttigen?
Klinkt als een super avondeten hoor!
Gewoon nu de koelkast in en morgen weer even opwarmen in de oven.
zondag 23 september 2012 om 21:12
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 21:09:
[...]
Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend
Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!
Lig nu languit op de bank, poezebeest op onderbenen, laptop op bovenbenen.
Lukt dus wel zo
[...]
Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend
Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!
Lig nu languit op de bank, poezebeest op onderbenen, laptop op bovenbenen.
Lukt dus wel zo