Aangestaard worden

24-09-2012 21:08 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word bijna dagelijks aangestaard en nagestaard. Zelfs uitgebreid besproken in m'n gezicht,alsof ik een plaatje in een tijdschrift ben.Mensen stoten elkaar aan, of houden op met praten als ik voorbij loop. Ik ben niet "dik" maar heb maat 38 en ben 180 lang. ik heb een eigen stijl kwa kleding,haar en makeup. Niet eens super extreem, maar vaak draag ik zwart, heb zwart haar en maak me op. ook draag ik dagelijks hakken. Blijkbaar is het voor mensen erg moeilijk te accepteren wanneer je een eigen stijl hebt. Ik krijg ook positieve opmerkingen, maar wanneer je in de winkel tot 2 x toe wordt uitgescholden voor spook, en heks, gewoon door mensen met kinderen, gaat dat je niet in de koude kleren zitten. en dat is maar een vb, want ik heb verhalen genoeg. ik kan het niet loslaten en word er heel verdrietig van, al zeggen mensen om me heen dat het jaloezie is van mensen. ik begrijp niet dat mensen zo zij. ik heb ook mijn mening over dingen maar die uit ik niet in iemands gezicht. hoe ouder ik word hoe meer ik teleurgesteld ben in mensen.
quote:Liquorice schreef op 24 september 2012 @ 21:25:

Tuurlijk joh, als mensen rottig tegen je doen moet jij je maar aanpassen want jij hebt een probleem en zij niet . Gadver, wat heb ik een hekel aan die redenering.

.Nee, nee, maar als je er opvallend bijloopt, moet je niet piepen als mensen naar je kijken.
Het gaat niet eens meer om kijken hier maar om schelden, dat vind ik van heel andere orde!
quote:lilalinda schreef op 24 september 2012 @ 21:28:

[...]

Nee, nee, maar als je er opvallend bijloopt, moet je niet piepen als mensen naar je kijken.Kijken prima. Maar uitschelden?
Ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat mensen met kinderen je zonder aanleiding gaan uitschelden.
Of ze woont in een afgesloten plaatsje in de bible belt of TO vertelt niet helemaal de waarheid.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Of ze heeft van die honds-brutale mensen meegemaakt. Kan ook nog he. Dat iets wel echt gebeurt is.
Joh, die kwam en kom ik ook elke dag tegen, ook in mijn wilde tijd

Maar echt, hoe extreem ik er ook uitzag, mij hebben de mensen nooit zo bejegend. En al was er een negatieve reactie bij, dat was zeker niet dagelijks, of dat ze zich omdraaiden en begonnen te smoezen.
Of het was niet echt uitschelden, maar meer een 'geintje', ala 'goh, TO lijk wel een heks'
quote:saaaaar81 schreef op 24 september 2012 @ 21:30:

Of ze woont in een afgesloten plaatsje in de bible belt of TO vertelt niet helemaal de waarheid.Het hoeft niet eens in de bible belt te zijn. Genoeg andere dorpen of wijken in steden waar dat ook gebeurt.
TO, kom je er nog bij?
Nee, woon toch echt in de grote stad, en nee maat 38 vind ik prima. Ik loop ook niet in gothic kleding, maar vaak zwart! Maar dat bedoel ik...dat wanneer je donkerbruin haar hebt en een zwarte lijn om mijn ogen heb,word me al gauw gothic genoemd. maar ben gewoon mezelf!
En trouwens , het is helemaal waar wat jullie zeggen. ik begrijp waarom men kijkt, maar dat schelden!
Ben ook wel benieuwd waarom ze deze nick heeft gekozen. 1e bericht en dan deze nick.
Waarom trek jij je dan wat aan van idioten?

En hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:saaaaar81 schreef op 24 september 2012 @ 21:34:

Joh, die kwam en kom ik ook elke dag tegen, ook in mijn wilde tijd

Maar echt, hoe extreem ik er ook uitzag, mij hebben de mensen nooit zo bejegend. En al was er een negatieve reactie bij, dat was zeker niet dagelijks, of dat ze zich omdraaiden en begonnen te smoezen.Ben 1 keer 'uitgescholden' voor gangster uit de jaren 60 toen ik, jaren geleden alweer, in mijn wijde overseas broek en felgekleurde dr. Martens liep Vind hem nog steeds grappig.
quote:vaika schreef op 24 september 2012 @ 21:38:

[...]

Ben 1 keer 'uitgescholden' voor gangster uit de jaren 60 toen ik, jaren geleden alweer, in mijn wijde overseas broek en felgekleurde dr. Martens liep Vind hem nog steeds grappig.Geweldig!
quote:quattro35 schreef op 24 september 2012 @ 21:15:

Blijkbaar zie je er uit als een zeer lelijke goth.

Wil je anders behandeld worden? Verander je uiterlijk. Zo te lezen kun je er alleen maar op vooruit gaan, jouw keuze om er zo uit te blijven zien.

Waarom blijf je er in volharden, zijn mensen nog niet duidelijk genoeg?Flauw hoor, je maakt er de omgekeerde wereld van.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben 33.
To ga gekleed, waar jij, je, lekker, mooi, thuis in voelt.

En laat de buitenwacht l*llen !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:nosferstu schreef op 24 september 2012 @ 21:36:

En trouwens , het is helemaal waar wat jullie zeggen. ik begrijp waarom men kijkt, maar dat schelden!

Maar waarom zou men naar je kijken alleen maar omdat je zwart draagt? Dragen toch wel meer mensen alleen maar of veel zwart?

Wat voor een soort kleding heb je dan aan?
Wat is een overseas broek?
Wat bizar joh

Dat mensen kijken ok, maar die opmerkingen, dat kan echt niet, dikke huid proberen te kweken dan maar?
Ik word nog weleens uitgemaakt voor vampier xD maar ik zit er niet zo mee als TO. Dan is het vervelend.
Maar wat voor stijl heb je dan?

Zwart haar, zwarte kleding, zo ongewoon is dat echt niet.
@Star: zo eentje uit Engeland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven