3000+ deel 94
zondag 23 september 2012 om 12:19
Motje, als ik het goed lees mag je dus alleen zetmeel koolhydraten en zo min mogelijk melk en fruitsuikers en geraffineerde suikers? Das ook mijn dieet geworden dus als je vragen hebt weet je me te vinden!
(mocy, 2 dagen geleden
Mal, ik weet niet of je dat mag, maar heel lekker is vanilleyoghurt met fruit (ik doe meestal sinaasappel) en lepel honing. <-- magere yoghurt met roodfruit is beter.. Geen honing.. )
(mocy, 2 dagen geleden
Mal, ik weet niet of je dat mag, maar heel lekker is vanilleyoghurt met fruit (ik doe meestal sinaasappel) en lepel honing. <-- magere yoghurt met roodfruit is beter.. Geen honing.. )
maandag 24 september 2012 om 18:34
Klopt mot, in fruit zitten fruitsuikers dus daar mag je niet teveel van. Behalve roodfruit! Roodfruit heeft bepaalde anti oxidanten die je suikergehalte neutraliseert. Heerlijk dus om te snoepen én goed voor je!
Als je dit hierboven leest lees je ook dat ik me goed verdiept heb in de diabetes en al haar geheimen. Wat dat betreft gaat het super! Wat het andere betreft nog even shit. Maar ach, we gaan maar door. Kunnen toch niks anders
Als je meer wil weten, just ask! En als ik het niet weet vraag ik het aan mijn diabetenvriendinnetjes op gezondheid haha En handig om op te slaan: koolhydratentabel.nl
Als je dit hierboven leest lees je ook dat ik me goed verdiept heb in de diabetes en al haar geheimen. Wat dat betreft gaat het super! Wat het andere betreft nog even shit. Maar ach, we gaan maar door. Kunnen toch niks anders
Als je meer wil weten, just ask! En als ik het niet weet vraag ik het aan mijn diabetenvriendinnetjes op gezondheid haha En handig om op te slaan: koolhydratentabel.nl
woensdag 26 september 2012 om 10:14
Zjeentje, dat zat ik ook te denken, dat het wel raar is
Ik mag geen snelle suikers omdat ik anders te veel insuline aan maak. Chooc mag geen suikers omdat ze te weinig insuline aanmaakt en de suikers dan niet verwerkt worden....
Er staat inderdaad 2 a 3 weken voor, ik ben nu weer erg duizelig. Ik dacht dat het beter zou gaan maar t valt tegen. Is lastig concentreren op het werk.
Er staat inderdaad 2 a 3 weken voor, ik ben nu weer erg duizelig. Ik dacht dat het beter zou gaan maar t valt tegen. Is lastig concentreren op het werk.
a docter a day keeps the apple away
woensdag 26 september 2012 om 10:29
Ingewikkeld dat met die suikers
Mijn tweede stoppoging gaat weer in, ahum.
Eergister wegens hoge stress weer een pakje gekocht en er 7 uit gerookt. Dochter heeft het pakje nu verstopt en nu ben ik vanochtend heel kinderachtig het hele huis door gegaan vanwege die kleaute sigaretten.
Misschien is het maar beter dat ik word opgenomen in een gesloten inrichting om te stoppen met roken
Mijn tweede stoppoging gaat weer in, ahum.
Eergister wegens hoge stress weer een pakje gekocht en er 7 uit gerookt. Dochter heeft het pakje nu verstopt en nu ben ik vanochtend heel kinderachtig het hele huis door gegaan vanwege die kleaute sigaretten.
Misschien is het maar beter dat ik word opgenomen in een gesloten inrichting om te stoppen met roken
donderdag 27 september 2012 om 21:13