Geld & Recht alle pijlers

Euroclix

26-09-2012 15:37 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Euroclix dus.

Werkt het echt? Is het de moeite waard?

Ik heb me pas ingeschreven en wordt helemaal knettergek van de mailtjes. Hoeveel tijd ben je gemiddeld kwijt als je ook een beetje een paar cent wilt verdienen?

En zijn al die advertenties zo dat ze ALLES van je willen weten? Of zit er ook normaler spul bij?

Ben nu in staat om me uit te schrijven, zo gek word ik er van, dus ik hoop op positieve verhalen
668, the neighbour of the Beast
Uhm kon je dat niet verwachten? Je kan via hun links ook spullen bestellen bij van alles en nog wat, dan krijg je daar weer clix over. Af en toe een onderzoek. Het is maar wat je lonend vind.
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar bij het kopen bij bepaalde webwinkels. Ik ben een fervent webshopper en als je bijv. online bij Bol (niet boeken), Hema, Bijenkorf of Ici Paris besteld krijg je ook clix en dan gaat het best hard.
Zeg ik dat dan Pierot, dat ik iets anders verwacht had?

Daarbij; je verwacht best dat je mail krijgt, maar een stuk of vier per dag vind ik wat teveel van het goede.

Groupon ben ik ook aangemeld, dat is één mail per dag, dat vind ik normaler en beter te doen.

@Lady; moet je dan via euroclix naar die winkels gaan? Of speciale codes invullen?

Da's wel handig inderdaad.

Maar kun je die mail ook uit zetten of dat niet?
Marels in het Vrekkentopic schrijven er een aantal mee die ook Euroclix sparen.
Ik wist dat er inderdaad meer forummers waren die Euroclix vragen Frizz, vandaar het topic! In de hoop op ervaringen
Marels: het werkt echt Sterker nog, ik heb eergisteren een uitbetaling aangevraagd van *schrik niet* 487,50 euro. Daar heb ik wel een tijd over gedaan, maar dit jaar heb ik toch al meer dan 150 euro verdiend. En veel tijd gaat er niet in zitten. Ik bestel veel via internet, en Euroclix heeft ontzettend veel partners. Groupon is bijvoorbeeld ook een partner. Daarnaast heb ik twee referrals, mensen die zich via mij hebben aangemeld, en dat is ook fijn Verder doe ik enquêtes en dat tikt ook aan.

Van alle GTP sites is Euroclix echt de beste. En ook de betrouwbaarste. Nee, echt niet, ik heb geen aandelen. Maar de uitbetaling die ik van de week heb gedaan, stond gisteren op mijn rekening. Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt.

Mocht iemand erover denken om zich aan te melden, dan stel ik me natuurlijk geheel en vriendelijk ter beschikking om dat via mij te doen *hengel, hengel* -mag dat trouwens hier?- Je mag me dan mailen op keetje_stippel@hotmail.com

Ik spaar voor een baby-uitzet
Ik doe al een paar jaar mee en inderdaad, soms word je gek van de aantal mails. Je kunt bij 'mijn profiel' de frequentie van de emails instellen. Maar ik laat ze gewoon in een aparte map in mijn mail binnenkomen en 1x in de zoveel dagen klik ik ze allemaal even aan.

Heel soms bestel ik wat (moet je wel via euroclix link doen, anders krijg je niets (ervaring....) of doe ik mee aan een onderzoek. Heb net even gekeken, ik doe er meestal half jaar over om iets te kunnen uitbetalen

Je kunt ook clixs verdienen door je zoekmachine op 'vinden.nl' in te stellen, kost minder moeite en is niet zo irritant
If chocolate can't fix it, it's a real problem
O, en die enquetes waar jij op doelt: ik vul alles eerlijk in, behalve het telefoonnummer. Verder kruis ik alles aan met 'geen interesse' en 'nee' -tenzij het de vraag betreft: "heeft u een uitvaartsverzekering", dan kies ik ja, anders zit ik met meuk van Monuta ofzo.
O, ook hier in een aparte map trouwens en de frequentie van mails valt echt reuze mee (zeker als je het vergelijkt met andere GTP sites).

Mocht je in meer sites interesse hebben: tipje> sluit niet, ik herhaal niet, aan bij een site van P4M -en dat zijn er veeeeeel!-. Ik heb nog nooit zo'n stelletje droeftoeters bij elkaar gezien, het is pure oplichterij.
Het nare vind ik dat ze ALLES van je willen weten.

Wat je inkomen is enzo...

Ik ben opgevoed met het idee dat dat allemaal nogal privé is enzo

Maar toch nog maar eens er in verdiepen dan.

Ik vind alleen die site zo onoverzichtelijk he....
Trouwens, het is MIJN topic dit, dus eventuele aanmeldingen via mij he

marelsmarels@gmail.com

Of zullen we de aanmelders eerlijk verdelen?
Brand maar los hoor Marels, als je iets wilt weten. Site onoverzichtelijk? Echt? Ik vind het juist heel helder. Wat vind je onoverzichtelijk?
O ja, het is jouw topic. Sorry
Ervaring is dat het niet zo hard gaat met referrals hoor. Niemand wil Ik heb er 2 in 10 jaar tijd. Ik bedoel maar
Je kan het makkelijkste even een nieuw email adres aanmaken,

en die s'avonds in 10 minuten even aanklikken.

Ik winkel alleen maar online, een bh bij de hema, schoenen van c en a een nieuwe verzekering. Ik doe nu een maand mee en heb al 10 euro... maar ik ga voor de hoofdprijs van 850, dus dat duurt nog even. Mijn broer doet al jaren mee, ze betalen echt !
Ik zou niet wachten tot 850 euro hoor! Sterker nog, kijk naar de wisselkoers. Als je op 30.000 clix zit, kun je er 10.000 laten uitbetalen, en dan heb je nog steeds dezelfde wisselkoers. Als het bedrijf kaput gaat (hoewel ik dat bij Euroclix niet verwacht, daarvoor zijn ze te solide, maar goed, het kan) ben je je geld mooi kwijt -dat kun je zien aan P4M-. Ik vond wachten tot 480 al heftig
Ik heb mijn Viva-adres gebruikt voor Euroclix, dan zit het niet in mijn "gewone" mailbox.

En ik weet niet zo goed wat ik wil weten, ik snap het gewoon nog niet zo goed

Zijn die lui betrouwbaar enzo? Kan ik veilig mijn adresgegevens invullen of gaan ze me dan ook via de post stalken?
Je krijgt vrij weinig per post, alleen als je aangeeft dat je interesse hebt in uitvaartsverzekeringen, vakanties, etc.

Tenminste: ik heb het over gegevens die je invult in enquetes die je per mail krijgt. Als jij het hebt over gegevens op de site zelf, wees gerust, dan kan heel goed is mijn ervaring.
Ja, profiel invullen. Maar ik heb geen zin in post van ze
Als je alleen je profiel invult krijg je geen post van ze hoor.

Ik voel me nu wel een beetje de helpdesk van Euroclix trouwens.

Zou je daar extra clix voor krijgen?
Weenie. Maar het zou wel verdiend zijn vind ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven