Beste manier

26-09-2012 20:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
om je ex terug te krijgen?
Jee wat is dat een moeilijke vraag zeg. Besef je wel dat daar geeneen correct antwoord voor is? Daarom krijg je ook honderd verschillende antwoorden die je niet zullen gaan helpen bij het terug krijgen van je ex omdat we je ex totaal niet kennen en niet weten wat dus de tere plekjes zijn. Als een ex echt de kop verkeerd heeft staan kun je hoog springen of laag springen maar diegene komt echt niet bij je terug.Zelfs niet als je een puppy met een briefje onder de halsband met daarop de tekst vermist wie me vind kan zijn beloning op halen bij dat en dat adres maar wel persoonlijk afleveren a.u.b., bij haar voor de deur neer zet.Maar je kunt het allicht proberen
Voodoo wil ook weleens helpen.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 26 september 2012 @ 21:31:

[afbeelding]

Leuke screensaver!

Thx!
quote:Dana schreef op 26 september 2012 @ 21:31:

[afbeelding]

+1

Of een spannende Wiccan spell:

(loop drie keer om een laurierboom heen, terwijl je mompelt:)

Laurierboom klein

Laurierboom fijn

Geef mij wat ik wil

Mijn ex, hier aan mijn hiel...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ex jaloers maken met een andere scharrel. Liefst bloedmooi.

Kost een paar centen maar denk dat het effect heeft.
Ja en?
Ik begin nu wel een beetje te twijfelen aan de Wet van Wuiles
quote:scheel_schaapje schreef op 26 september 2012 @ 21:55:

Ik begin nu wel een beetje te twijfelen aan de Wet van Wuiles
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Neem een goldcard en koop haar terug
Kogelbrieven blijken verrassende resultaten op te leveren soms. Plus je hoeft het niet te ontsmetten aangezien anonimiteit in deze context van ondergeschikt belang is uiteraard.
Negeren

Heb geen enkele behoefte een ex terug te krijgen maar alle exen die ik na breuk genegeerd heb, hebben later nog een poging gewaagd de relatie/het contact te herstellen.
ik vraag me af he, zou een ex ten slotte ook gaan beseffen dat ze een dierbaar iemand/maatje is kwijtgeraakt, ipv de hele tijd ruime afstand nemen doen alsof diegene waarmee je een relatie had nooit heeft bestaan. dat moet toch onmogelijk zijn om dat vol te houden. (Tis een serieuze vraag btw)
Heb je haar nu al opgesloten?!

Voor haar ben je geen dierbaar maatje meer dus ik denk dat ze je niet gaat missen. Je kan je beter focussen op jezelf en verder gaan met je leven.
quote:nectar schreef op 27 september 2012 @ 09:06:

ik vraag me af he, zou een ex op slot ook gaan beseffen dat ze een dierbaar iemand/maatje is kwijtgeraakt, ipv de hele tijd ruime afstand nemen doen alsof diegene waarmee je een relatie had nooit heeft bestaan. dat moet toch onmogelijk zijn om dat vol te houden. (Tis een serieuze vraag btw)

What the hell is een 'ex op slot'? Een opgesloten ex? Nou, denk niet dat die je zal gaan missen als jij haar (hem) hebt opgesloten.

(serieuze vraag ook btw)

Maar goed, het is absoluut niet onmogelijk om het vol te houden om afstand te nemen.

(serieus antwoord ook btw)

Get over it.

(serieuze tip ook btw)
Zit je ex in de gevangenis en is je vraag hoe je haar kan bevrijden? Want dat is heel iets anders natuurlijk.
ik bedoel ten slotte het was nog vroeg
Nee, het is over, ze mist je niet.

Ben je trouwens Mattho?
quote:nectar schreef op 27 september 2012 @ 10:13:

ik bedoel ten slotte het was nog vroegBlijft mijn advies en hetzelfde.
De serieuze reacties negeer je ook dus waarom zouden we je niet verder in de maling nemen?
quote:nectar schreef op 27 september 2012 @ 09:06:

ik vraag me af he, zou een ex ten slotte ook gaan beseffen dat ze een dierbaar iemand/maatje is kwijtgeraakt, ipv de hele tijd ruime afstand nemen doen alsof diegene waarmee je een relatie had nooit heeft bestaan. dat moet toch onmogelijk zijn om dat vol te houden. (Tis een serieuze vraag btw)Dat is beter vol te houden dan steeds maar weer het contact met iemand opzoeken waar je geen relatie meer mee hebt. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ruime afstand nemen en geen contact meer is meestal de beste manier om over de breuk heen te komen en je eigen leven weer op te kunnen pakken. Zou jij misschien ook moeten doen. Blijven hopen dat het wel weer goed komt is niet gezond; het is namelijk al uit. Over. Klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven