Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@mommy: Tuurlijk mogen jullie het weten, we vertellen het mijn schoonmoeder niet. Die zegt dat ze het zelf kan zien op een echo dus die mag tijdens de 3-d echo zelf gaan puzzelen

@Souffle: Hou ons op de hoogte en inderdaad als je haar maar goed zit hahahaha
@mrskrijgsman: en??? Worden het blauwe of roze muisjes??
barbies baby: inderdaad te hilarisch voor woorden. Ook als ze niet gelooft dat bevallen pijn kan doen... Pas na veel uitleg snapt ze het een beetje.

Ik zou het ook erg grappig vinden als het toch een jongetje word (want de echo geeft niet 100% zekerheid). Zit je daar met je tattoo met Angelina erop

@veliene Ik sluit me verder aan bij wat de rest heeft gezegd.

@krijgsman: en?

Hier niet zoveel rammels, ben nu vooral aan het nadenken over de stages volgend jaar en wat ik verder wil. Vrijwilligerswerk schiet niet echt op omdat degene die de intakes doet alleen op woensdag werkt en woensdag mijn drukste dag is...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@krijgsman: ben ook benieuwd wat het word en of de echo ok was!

@Souffle: Spannend zeg! Baby zal er wel (bijna) gaan zijn nu.

@neweve: Denken over stage: Hoeveel stage moet je doen volgend jaar.?

@de rest: Alles goed?

@hier: Gisteren naar ikea geweest en samen met vriend bij de kinderafdeling eens rondgekeken. Wat is hij veel veranderd de laatste tijd op kinderwensvlak. Voelt fijn om te kunnen delen met elkaar in plaats van in m'n eentje onopvallend beetje trager langs de babyspullen te lopen.
@paddle, Ik moet het hele jaar stage lopen. De plekken worden geregeld maar het is 4 keer 10 weken op een verschillende plek, dus het vergt vast wat organisatietalent rondom reizen/wonen. (en ik zal mijn vriend mogelijk een tijd moeten missen)

Wat spannend dat je vriend zo verandert op kindervlak. Lijkt me leuk om samen naar babyspullen te kijken maar zo ver is mijn vriend denk ik (nog) niet.
@neweve: dat zal inderdaad dan wat organisatietalent gaan vragen, als je 4 keer op een andere plek stage moet gaan lopen. Je kunt dan wel veel leren op verschillende plekken.

@paddle: fijn dat je dat met je vriend kunt delen. Ik vond dat ook een hele stap, eerst deed ik dat ook een beetje 'sneaky', maar later heen was dat niet meer nodig

@hier: mommyman heeft vandaag laminaat gelegd in de babykamer en maandag komen de meubeltjes! Dus nu kunnen we echt een beetje gaan nestelen, hihi. Verder een rustig weekendje, was ik wel aan toe.

Fijn weekend dames!
@ paddle: haha ik merkte dat vandaag toevallig ook voor het eerst bij mijn man. We liepen langs de speelgoed dingen en ineens zat hij naar baby&kinderspeelgoed te kijken.

Tot nu toe deed ik ook altijd even wat langzaam erlang lopen en een beetje gluren, maar nu dus echt even samen, heerlijk is dat!

@ neweve: zal een druk jaar zijn met zoveel stageplekken, maar wel leuk om op verschillende plekken te kunnen kijken hoe alles werkt!

@ mommy: wat leuk dat de meubeltjes bijna komen! Dan wordt het weer wat echter voor jullie..
@ krijgsman. Hoe ging de echo? En idd, roze of blauwe muisjes????

@ allen

@ mommy. Geniet van je weekend en van de rust. Las trouwens net op het december topic dat ook frutje in het ziekenhuis ligt met bloedverlies en verkorte baarmoederhals. Ook al zijn beiden zwanger van een tweeling, ik schrik daar toch wel van. Heb jij dat dan ook, dat je je toch ineens meer zorgen gaat maken?
Goeiemorgen allemaal,

Het worden blauwe muisjes....!!!!

En het belangrijkste de echo was perfect, geen afwijkingen of iets dergelijks te zien..!!

Ben zoooooo blij, manlief is helemaal trots echt te schattig.
Gefeliciteerd met de goede echo. Super! Ik word helemaal blij

van je berichtje!

@hier

Gisteren tentamen gemaakt. Volgend blok hopelijk beter.

Vrijdag gaan vriend en ik met zijn nichtje een dagje naar dierentuin.
@mrskrijgsman: gefeliciteerd, een zoon! Wat leuk! En inderdaad, belangrijkste is dat de echo perfect was! Geniet er maar lekker van!

@italia: ik heb dat ook wel ja, dat ik me dan wat meer zorgen maak...gisteren had ik yoga en een meid uit de groep die ook zwanger was van een tweeling is afgelopen vrijdag met 32,5 week bevallen en nu blijkt een van de kindjes bloed in de hersentjes te hebben. Ze proberen dit eruit te halen, maar ze gaat daar zeker iets aan over houden....zo heftig wat ik allemaal hoor!

Ik kan alleen maar in mijn handjes klappen dat alles zo goed gaat hier en hopelijk blijft dat zo!

@hier: gisteren is de babykamer gebracht en ook de kinderwagen en een deel accessoires. Zo leuk!
@boekenlegger, hoe ging je tentamen?

@krijgsman een jongetje! Wat leuk!

@mommy, wat leuk dat de meest babyspullen nu binnen zijn. Je kan nu echt nestelen. Hoeveel weken ben je nu?

Wat vervelend van je groepsgenootje. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent

Deze week een enorme rammelweek. Waardoor het is aangewakkerd weet ik niet maar ik zie ineens weer overal baby's en babyspullen.
Dag dames,

Ik ben zondag bevallen van een prachtige zoon. En toen had ik al op versturen gedrukt.

Alles gaat nu goed,.bevalling was heftig, maar daar was hij dan!

We mogen morgen naar huis, dus dat is een fijn gevoel.
Souffle gefeliciteerd!!!! Alles goed gegaan?
@souffle: Jeej!! Gefeliciteerd!!!! Gaat alles goed met jullie??

@neweve: ik ben nu 28 weken zwanger, dus het begint aardig op te schieten....Kun je de rammels wel een beetje in bedwang houden? Bedankt voor je knuffel!

@boekenlegger: ging je tentamen niet goed gisteren?
@tentamen

Ik denk dat ik wel voldoende heb. Maar was ineens wat dingen vergeten. Echt zonde.

Goede cijfers zijn eigenlijk wel nodig in mijn vakgebied.

Ik was zoooo zenuwachtig. Nieuwe studie, andere universiteit etc.

Nu wil ik komend blok echt heel goed doen!
Souffle, gefeliciteerd.

Boekenlegger, Fijn dat je tentamen redelijk goed ging maar balen dat je wat dingen vergeten bent. Het gaat vast goed komend kwartiel (en jezelf niet teveel druk opleggen).
@neweve

Dankje. Iedereen uit mijn studiegroep was enorm zenuwachtig.

Nu heb ik paar dagen geen college, wel moet ik natuurlijk lezen, maar dat

geeft niet. Relatieve rust nu daar was ik echt aan toe!

Hoe gaat het met jouw.studie?
Souffle, van harte gefelciteerd met jullie kleine man.

Alles goed gegaan..??
@souffle. Gefeliciteerd!!!! Is alles helemaal goed met jullie?! Geniet van deze tijd en als het even teveel wordt, gewoon de minder leuke dingen delegeren

@ krijgsman. Gefeliciteerd met de goede echo! En blauwe muisjes, leuk, leuk, leuk!!!!! Roze muisjes zouden natuurlijk net zo leuk zijn. Maar ik ben nu even op een blauwe wolk aan het zweven (lees mini jongens kleding wassen)

@ mommy. Ja ik ben ook super blij dat tot nu toe alles goed gaat en hoop dat dat ook op deze manier doorzet. Erg he dat soort verhalen. Veel plezier met inrichten en aankleden van het kamertje. Nog 12 weken, het gaat opschieten.

@ boekenlegger. Komt vast helemaal goed joh met je studie!!! Ik duim voor een goed cijfer!

@ neweve. Lastig he die rammelmomenten. Heb je kleine kinderen in de buurt waar je even mee kan knuffelen?
Met mijn studie gaat het goed, de eerste weken waren wel even zwaar maar nu zit ik weer in het ritme en lukt het steeds beter. Nog een klein maandje voor de tentamenweek begint. Hopelijk gaat dat goed.
@boekenlegger: geniet van je relatieve rust!

@italia: wat leuk, dat je de kleertjes aan het wassen bent. Ik heb nog niet zoveel kleertjes. Kon nog niet zoveel leuks vinden in de goede maten. Ga binnenkort een keer met mijn moeder shoppen

En door alle heftige verhalen die ik hoor, raak ik juist meer in de happy zwangere modus...niet omdat ik blij word van slechte verhalen van anderen, maar omdat ik daardoor besef dat ik echt blij mag zijn met mijn onbezorgde zwangerschap!

En inderdaad, nog maar 12 weken...morgen weer controle bij de vk.
Souffle: gefeliciteerd! Een zoontje! ben erg blij voor jullie. Hoe voel je je?

@mrskrijgsman: Ook een zoontje in aantocht. Word een behoorlijk jongenstopic hierzo. Wat leuk zeg, en ook belangrijk dat het kleintje gezond bevonden is!

@Boekenlegger: studiestress, hopelijk ben je geslaagd.

@neweve: Fijn dat je weer een ritme hebt gevonden met de studie. En rammels gehad, herkenbaar hier. Eergisteren zat ik eens online rond te kijken voor kleren voor mij en toen even gespiekt naar de kinderkleertjes. Dat was geen goed idee .

@italia: Blauwe wolk is je gegund hoor. hoe gaat het met het slapen en kwaaltjes?

@Mommy: Gaat het op het werk? Welke kleuren word de kamer? Vind je genoeg leuke unisex kleertjes?

@De rest: zwaai!
@paddle: het is wel druk op het werk en ene dag gaat beter dan de andere dag. Ik slaap nu gelukkig weer wat beter, dus ik heb ook meer energie om te werken.

Maar soms vragen clienten wel veel van me en dan ben ik echt afgebrand na een paar dagen...stiekem ook al wel een beetje aan het aftellen naar mijn verlof...

Unisex kleertjes voor newborn baby's zijn er hele leuke. Het is ook maar dat we een paar kleertjes hebben in de kleinste maatjes, daarna weten we of we jongens of meisjes kleren kunnen gaan shoppen en gaan krijgen

Met jou ook alles goed??
Souffle, gefeliciteerd meid!! Hopelijk gaat alles goed met jullie en zijn jullie heerlijk aan het genieten!

Mijn excuses voor mijn afwezigheid, heb wel telkens alles bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Mijn bloedwaardes bleken niet goed te zijn, mijn hb gehalte was veel te laag waardoor ik ontzettend moe was/ben.

Vandaag weer op controle geweest bij de VK, we moesten hierna door naar het ziekenhuis voor een CTG, dit vanwege het minder leven voelen in mijn buik. Het was dus eventjes spannend, maar gelukkig is alles goed met ons kleine meisje. Morgen moet ik nogmaals voor een CTG, maar als dan nog steeds alles goed gaat mag ik weer terug naar mijn VK.

Inmiddels alweer 37 weken..ze mag wat mij betreft komen

@ iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven