Entertainment alle pijlers

Switched at birth

22-08-2012 21:12 40 berichten
Deze nieuwe serie is vanavond begonnen op net 5. Twee tienermeisjes komen erachter dat ze bij de geboorte verwisseld zijn.

Ik kijk het, maar weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Jullie??
Alle reacties Link kopieren
Net5 herhaalt het 's nachts en zondagsmiddag.

Op de site kun je het niet terugkijken.

Hier wel:

http://watchseries.eu/serie/switched_at_birth
dankjewel sundream
Ik ben verslaafd geraakt aan deze serie,ik neem het altijd op en de volgende ochtend sta ik vroeg op om het rustig alleen te bekijken bij een kop warme chocomelk.

Mijn favoriet is Elmett:-))
http://www.youtube.com/watch?v=umFt33u5 ... re=related
ik heb net aflevering 27 bekeken (heb de vorige afleveringen t/m 25 in 2 weken verslonden, nu kan ik elke week de nieuwe aflevering kijken) en vind het een geweldige serie!!! En nu wil ik gebarentaal leren, zo cool!!!
Ja; leuke serie is het. Lekkere wegkijk-televisie.

Ik hoop dat Net5 straks ook het 2e seizoen gaat uitzenden.
Ik ben begonnen! Ik kijk het nu online, maar dat is wel irritant want je krijgt de héule tijd bewegende pop-ups in beeld van andere series. Ik vind...kijkbaar. Het kan eraan liggen dat het de hele tijd in beeld is, maar ik vind het wel behoorlijk ABC/Disney.

Ik vind die Bay ook zwáar irritant, vervelende nasale stem idd. En ze ís ook nog eens vervelend in die serie :D Maar wat een mooie mensen! Ze heeft wel mooi haar, en Daphne, Wilke, Emmet, Toby, Ty...maakt het wel goed kijkbaar haha
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vind het best goed geacteerd allemaal; herken wel wat je zegt over ABC/Disney. Maar het kijkt wel lekker weg en het is eens wat anders dan anders met die doventaal erbij. Vind het wel goed bedacht zo.

Heb je Parenthood al gezien (is wekelijks op RTL8)? Dat is een volwassener serie als Switched at birth maar ook een familie-serie. Groot succes in de VS ook.
Ok ik ben bij! Ik vind het wel spannend :D Vraag me wel af hoe ze dit 20 afleveringen en een evt. tweede seizoen gaan volhouden zonder soap-achtige taferelen waarbij iedereen het onderhand met iedereen gedaan heeft of er een moord wordt gepleegd ofzo. Over dat eerste liggen wel flink wat lijntjes uit dus daar zie ik nog het een en ander gebeuren.

Ja met die gebarentaal vind ik ook gaaf!

Parenthood heb ik nooit gezien. Net even een trailer gekeken en is denk ik niet echt iets voor mij, maar bedankt voor de tip!

Die Emmet is trouwen toooo cute, ik smelt echt als ie zo kijkt

Jammer genoeg voor mij wordt switched at birth niet meer uitgezonden op zondag middag. Nu heb ik dus de afleveringen van deze week gemist en op internet kan ik ze ook niet terugvinden. De website die hierboven gegeven wordt vraagt om mijn creditcard gegevens en no way dat ik die ga geven.

Kan iemand misschien een kleine update doen?
@kanon via een torrent site (weet niet of ik die hier mag noemen?) is seizoen 1 met NL ondertiteling te downloaden.
Creditcardgegevens? Huh? Nee joh!

Ik gebruik zelf GooglePlus met addblock, dus ik krijg al die pop-ups niet meer, maar die kun je gewoon wegklikken.

Bij die link hierboven klik je de aflevering aan die je wil kijken, dan krijg je een pop-up met reclame wss, die kan weg. Je klikt op bijv. sockshare, krijg je weer een pop-up, wegklikken. Je klikt 'click here to play' aan, eventjes wachten, en dan in die tabel 'continue as free user' drukt op driehoekje/playbutton et voila.

Hier is de directe link van sockshare, dat scheelt wat clicks:

http://www.sockshare.com/file/E39D3A656554E6A4#

(tenminste, ik neem aan dat je afl 8 moest hebben aangezien 9 komende week komt)
Dankje, wat ik ook doe, daar kom ik zelf dus echt niet op uit!

Nu werkt hij op mijn eigen pc nog steeds niet, maar morgenavond ga ik je link eens bij een vriendin proberen.
Maar wat zie je dan als je die link die ik van de afl. postte aanklikt?
Ik kijk het nu alvast, want morgen kan ik het wss niet zien. Wel stom dat die moeder van Emmet niet praat, ze kan het wel (ze zat in The L-Word)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven