Dallas
donderdag 9 augustus 2012 om 13:56
zaterdag 22 september 2012 om 09:46
zaterdag 22 september 2012 om 21:32
Zo, die Patrick Duffy wordt mooi oud zeg, dat grijze haar kan hij prima hebben. Larry Hagman is al 81, leuk dat hij ook weer meedoet, het schijnt real life een zeer vriendelijke man te zijn. Ik mag dat wel, dat de oude garde weer meespeelt.
Van de nieuwkomers schrik ik van Jordana Brewster, wat is zij eng smal in haar gezicht zeg. Gewoon niet mooi meer. Net een doodshoofd met een velletje erover. Zonde!
Van de nieuwkomers schrik ik van Jordana Brewster, wat is zij eng smal in haar gezicht zeg. Gewoon niet mooi meer. Net een doodshoofd met een velletje erover. Zonde!
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 23 september 2012 om 13:44
Linda Gray vind ik ook nog een mooie vrouw. Misschien heeft ze hier en daar wel wat aan haar gezicht laten doen maar dat is haar niet aan te zien
Patrick Duffy is inderdaad nog een mooie man, Larry Hagman vind ik wel oud lijken ik denk dat hij ook wel wat heeft laten doen in zijn gezicht
Ken Kercheval is ook oud geworden en Steve Kanely is erg pafferig. Charlene Tilton zag eruit of ze op kamp woonde
Patrick Duffy is inderdaad nog een mooie man, Larry Hagman vind ik wel oud lijken ik denk dat hij ook wel wat heeft laten doen in zijn gezicht
Ken Kercheval is ook oud geworden en Steve Kanely is erg pafferig. Charlene Tilton zag eruit of ze op kamp woonde
donderdag 27 september 2012 om 13:35
Ik weet niet of meer mensen dit hebben maar wanneer ik Dallas kijk merk ik toch dat ik het een beetje saai vind. Ik weet het is niet te vergelijken met de oude Dallas zoals Patrick Duffy overlijd later blijkt het dat het Pam's droom te zijn zou beetje onwerkelijk zijn voor deze tijd want dat droom was best wel lang.Ik vind trouwens dat John Ross erg lijkt op dat acteur Jonathan Rhys Meyers. Maar blijf wel kijken mischien dat het later wel spannend word en dat ik voor mijn kop ga slaan dat ik gestopt ben met kijken.
donderdag 27 september 2012 om 14:48
donderdag 27 september 2012 om 15:21
Het schijnt dat momenteel het tweede seizoen opgenomen wordt omdat de kijkcijfers erg goed waren. In mijn tv-gids staat ook dat aanstaande dinsdag de laatste twee afleveringen van het eerste seizoen zijn. De cliffhanger schijnt te draaien om Rebecca, de vrouw van Christopher.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
woensdag 3 oktober 2012 om 08:31
woensdag 3 oktober 2012 om 09:51
Zo, die acteur die Cliff Barnes speelt is echt oud geworden zeg. Aan de ene kant goed dat de acteurs niet van die strakgetrokken bekken zoals bij de Bold and the Beautiful hebben, aan de andere kant moet ik bij sommige mensen twee keer kijken. Ben benieuwd hoe het liefje van Cliff, Afton er vandaag de dag uitziet, dat was vroeger al zo'n barbiepopje, al was haar rol wel sympathiek.
En hoe oogt Victoria Principal vandaag de dag?
Ik ga ook weer kijken als het komt.
En hoe oogt Victoria Principal vandaag de dag?
Ik ga ook weer kijken als het komt.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 3 oktober 2012 om 14:15
quote:jesper schreef op 03 oktober 2012 @ 08:31:
[...]
Ja. gelukkig heeft ze als dochter van Cliff Barnes hulp achter de hand. Handig, zo'n pappie.Zeker handig om zo'n daddy te hebben ..maar toch is Christoper achtergekomen dat ze iemand anders is dan wat ze blijkt te zijn, Ik vond Dallas eerst wat saai maar het begint aardig op gang te komen ben benieuwd wanneer de andere afleveringen weer gaan beginnen.
[...]
Ja. gelukkig heeft ze als dochter van Cliff Barnes hulp achter de hand. Handig, zo'n pappie.Zeker handig om zo'n daddy te hebben ..maar toch is Christoper achtergekomen dat ze iemand anders is dan wat ze blijkt te zijn, Ik vond Dallas eerst wat saai maar het begint aardig op gang te komen ben benieuwd wanneer de andere afleveringen weer gaan beginnen.
donderdag 4 oktober 2012 om 17:49
Mijn laatste opname is misgelopen.
Ik heb nog wel gezien dat Rebecca die etter neerschoot.
En Rebecca is blijkbaar Cliff zijn dochter, lees ik hier ?
Wie kan mij bijpraten over het laatste uur, en mijn geheugen opfrissen over de relatie tussen Cliff Barnes en de Ewings ??
Ik heb nog wel gezien dat Rebecca die etter neerschoot.
En Rebecca is blijkbaar Cliff zijn dochter, lees ik hier ?
Wie kan mij bijpraten over het laatste uur, en mijn geheugen opfrissen over de relatie tussen Cliff Barnes en de Ewings ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"