vriendinnen rotterdam
dinsdag 4 maart 2008 om 16:45
hoi allemaal ,
begin maart ga ik in rotterdam wonen ..en lijkt me leuk nieuwe vriendinnen ,vrienden te leren kennen ..om eens lekker de stad in te gaan het terras op .uit eten tegaan .filmpje doen ..lekker thee leuten .. en veel meer .eigenlijk gewoon leuke vriendinnen !
ik ben zelf 28 jaar en ga werken in rotterdam en wonen ....ik ga id horeca werken dus wel onregelmatige diensten ...
als je dat geen probleem vind ..en je hebt zin om te reageren ..
hoor ik graag van jullie ,
groetjes coverwoman
begin maart ga ik in rotterdam wonen ..en lijkt me leuk nieuwe vriendinnen ,vrienden te leren kennen ..om eens lekker de stad in te gaan het terras op .uit eten tegaan .filmpje doen ..lekker thee leuten .. en veel meer .eigenlijk gewoon leuke vriendinnen !
ik ben zelf 28 jaar en ga werken in rotterdam en wonen ....ik ga id horeca werken dus wel onregelmatige diensten ...
groetjes coverwoman
dinsdag 4 maart 2008 om 17:05
maandag 7 april 2008 om 22:15
he coverwoman en amuze! Ik woon sinds juli 2007 in Rotterdam en ik ken nog niet echt veel mensen om me heen. Lijkt me leuk meiden te leren kennen met wie ik samen kan gaan shoppen, terrasje doen, eten, drinken, stappen, sporten etc....Wanneer ga je naar Rotterdam verhuizen? Welke buurt? Misschien dat we een keertje kunnen afspreken!
zaterdag 12 april 2008 om 01:22
zondag 13 april 2008 om 15:32
Ik heb een hyve gemaakt voor een vriendinnengroep/activiteitengroep in Rotterdam, hij is pas vandaag aangemaakt dus ik ben het enige lid, maar wie dit leest, word ook lid, dan kunnen we gezellige dingen op de agenda zetten en elkaar leren kennen!
www.ro-da.hyves.nl
www.ro-da.hyves.nl
maandag 14 april 2008 om 20:43
Hoi!
ik heb me ook aangemeld op de hyve.. ga over niet al te lange tijd verhuizen naar Rotterdam, vanuit Almelo, hartstikke spannend!
Ben nu druk aan het solliciteren en huizen zoeken. Vandaag nog in Rotterdam geweest en ik wilde gewoon niet terug naar huis
Echt een superstad!
Lijkt me leuk om jullie te leren kennen!
ik heb me ook aangemeld op de hyve.. ga over niet al te lange tijd verhuizen naar Rotterdam, vanuit Almelo, hartstikke spannend!
Ben nu druk aan het solliciteren en huizen zoeken. Vandaag nog in Rotterdam geweest en ik wilde gewoon niet terug naar huis
Lijkt me leuk om jullie te leren kennen!
maandag 21 april 2008 om 17:33
quote:badmeester schreef op 13 april 2008 @ 21:55:
mannen worden weer gediscrimineerd
Misschien dan op een mannenforum aanmelden en met mannen afspreken
Ik zelf ben niet op zoek naar mannelijke vrienden, heb er genoeg en vind het nogal raar ik heb een vriend, om dan een andere jongen te leren kennen en daar dingen mee te gaan doen. maar dat is mijn mening.
mannen worden weer gediscrimineerd
Misschien dan op een mannenforum aanmelden en met mannen afspreken
Ik zelf ben niet op zoek naar mannelijke vrienden, heb er genoeg en vind het nogal raar ik heb een vriend, om dan een andere jongen te leren kennen en daar dingen mee te gaan doen. maar dat is mijn mening.
dinsdag 22 april 2008 om 18:19
Inmiddels op de agenda in de hyve:
high tea
80's en 90's feest off corso
lunch en uitwaaien scheveningen
strand aan de maas
zomerzondag in het Euromast park
Meld je aan, en doe mee!
http://ro-da.hyves.nl
high tea
80's en 90's feest off corso
lunch en uitwaaien scheveningen
strand aan de maas
zomerzondag in het Euromast park
Meld je aan, en doe mee!
http://ro-da.hyves.nl
maandag 5 mei 2008 om 12:18
Wauw wat gezellig allemaal hier! Ik woon nu ook een tijdje in Rotterdam en vind het toch wel moeilijk om contact te maken/krijgen met mensen, maar ik mis het wel heel erg! Wil vaak lekker stappen of terasje pakken maar niemand die kan!!! Ik ga me ook aanmelden op de hyves!!! Leuk idee, wie weet tot snel!
Het komt wel goed!
donderdag 8 mei 2008 om 10:04
Hoi! Ik lees net jullie berichtjes, vind het een goed idee! Ik ben een tijdje geleden afgestudeerd in Maastricht en nu net naar Rotterdam verhuisd, ga hier beginnen als aio.
Rotterdam is nog helemaal nieuw voor me, en lijkt me leuk om wat meer meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen!
Btw ik ben 23, weet niet of er meer meiden zijn van mijn leeftijd? (niet dat dat een voorwaarde is om het gezellig te hebben natuurlijk
Rotterdam is nog helemaal nieuw voor me, en lijkt me leuk om wat meer meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen!
Btw ik ben 23, weet niet of er meer meiden zijn van mijn leeftijd? (niet dat dat een voorwaarde is om het gezellig te hebben natuurlijk
donderdag 8 mei 2008 om 21:59
hey sissies, op de hyve (zie boven) zijn ook meiden van jouw leeftijd
dus ik zou zeggen, kom erbij: www.ro-da.hyves.nl
woensdag 21 mei 2008 om 17:55
Hoi Coverwoman,
Ik ben een gezellige meid van 34 uche uche...maar voel mij een jonge god van 27 jaar haha. Ik woon in rotterdam noord en het lijkt mij leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten om gezellig die meiden dingen te gaan doen.
Groetjes barbaraquote:coverwoman schreef op 04 maart 2008 @ 16:45:
hoi allemaal ,
groetjes coverwoman
Ik ben een gezellige meid van 34 uche uche...maar voel mij een jonge god van 27 jaar haha. Ik woon in rotterdam noord en het lijkt mij leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten om gezellig die meiden dingen te gaan doen.
Groetjes barbaraquote:coverwoman schreef op 04 maart 2008 @ 16:45:
hoi allemaal ,
groetjes coverwoman