vriendinnen rotterdam

04-03-2008 16:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal ,

begin maart ga ik in rotterdam wonen ..en lijkt me leuk nieuwe vriendinnen ,vrienden te leren kennen ..om eens lekker de stad in te gaan het terras op .uit eten tegaan .filmpje doen ..lekker thee leuten .. en veel meer .eigenlijk gewoon leuke vriendinnen !

ik ben zelf 28 jaar en ga werken in rotterdam en wonen ....ik ga id horeca werken dus wel onregelmatige diensten ...

als je dat geen probleem vind ..en je hebt zin om te reageren ..

hoor ik graag van jullie ,

groetjes coverwoman
Hey! Ik ga zelf ook naar Rotterdam , ergens rond september, nieuwe studie, en mijn vriend woont er. na 3,5 jaar latten eindelijk maar eens samenwonen Ik ben 29 en werk dan ook onregelmatig , dus das geen probleem!
anoniem_54852 wijzigde dit bericht op 04-03-2008 17:06
Reden: spelfout
% gewijzigd
he coverwoman en amuze! Ik woon sinds juli 2007 in Rotterdam en ik ken nog niet echt veel mensen om me heen. Lijkt me leuk meiden te leren kennen met wie ik samen kan gaan shoppen, terrasje doen, eten, drinken, stappen, sporten etc....Wanneer ga je naar Rotterdam verhuizen? Welke buurt? Misschien dat we een keertje kunnen afspreken!
HAI MEIDEN!!!

Ik woon al weer 4 jaar in rdam en ik ga nooit meer weg!!!! Love this city! Leuk om een keer wat te gaan doen?! Ben voor alles in stappen, sporten en shoppen natuurlijk

Ik hoor het wel!

p.s waar ga je werken cover??
He Ladee24! Als jij hier al 4 jaar woont dan weet je vast wel leuke plekjes? Ik moet het nog een beetje leren kennen hier (ook al zit ik hier al driekwart jaar....)

Cover, jij zit nu toch al in rotterdam inmiddels?
Hoi! Ik woon ook al een jaar of 5 in Rotterdam, en Ladee24, helemaal met je eens. Zou ook nooit meer weg willen. Mij lijkt het ook hartstikke leuk wat meiden uit Rotterdam te leren kennen. Stappen, sporten, shoppen en thee drinken lijkt me allemaal gezellig!

Groetjes,

Doornroosje27
Ik heb een hyve gemaakt voor een vriendinnengroep/activiteitengroep in Rotterdam, hij is pas vandaag aangemaakt dus ik ben het enige lid, maar wie dit leest, word ook lid, dan kunnen we gezellige dingen op de agenda zetten en elkaar leren kennen!

www.ro-da.hyves.nl
Hoi!

Ik heb me net aangemeld op de Hyves, lijkt me erg leuk!
Meiden!!

Ook ik heb me gemeld op de hyves site!! leuk idee!!
mannen worden weer gediscrimineerd :-)
Ik heb me ook aangemeld op de Hyves
haha nee hoor badmeester....van mij mag je erbij..dat resulteert alleen wel in een harem vrees ik..
Ik heb me ook aangemeld. Leuk idee Amuze!
Hoi!

ik heb me ook aangemeld op de hyve.. ga over niet al te lange tijd verhuizen naar Rotterdam, vanuit Almelo, hartstikke spannend!

Ben nu druk aan het solliciteren en huizen zoeken. Vandaag nog in Rotterdam geweest en ik wilde gewoon niet terug naar huis :-) Echt een superstad!

Lijkt me leuk om jullie te leren kennen!
quote:badmeester schreef op 13 april 2008 @ 21:55:

mannen worden weer gediscrimineerd :-)

Misschien dan op een mannenforum aanmelden en met mannen afspreken ;)

Ik zelf ben niet op zoek naar mannelijke vrienden, heb er genoeg en vind het nogal raar ik heb een vriend, om dan een andere jongen te leren kennen en daar dingen mee te gaan doen. maar dat is mijn mening.
Inmiddels op de agenda in de hyve:

high tea

80's en 90's feest off corso

lunch en uitwaaien scheveningen

strand aan de maas

zomerzondag in het Euromast park

Meld je aan, en doe mee!

http://ro-da.hyves.nl
Hallo Coverwoman,

Las je berichtje en ik woon al zo ongeveer mijn hele leven in Rotterdam maar zou het leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen. Ik heb me aangemeld op je Hyves, ben benieuwd.

Groetjes Kwartel
weet iemand leuke kledingzaken in rotterdam?
Ik kom uit het oosten en woon al een jaar of 4 in Rotterdam.

Ook mij lijkt het leuk wat mensen uit Rotterdam te leren kennen. Stappen en shoppen: lijkt me leuk!
Wauw wat gezellig allemaal hier! Ik woon nu ook een tijdje in Rotterdam en vind het toch wel moeilijk om contact te maken/krijgen met mensen, maar ik mis het wel heel erg! Wil vaak lekker stappen of terasje pakken maar niemand die kan!!! Ik ga me ook aanmelden op de hyves!!! Leuk idee, wie weet tot snel!
Het komt wel goed!
tja sonnepon, daar kan ik wel inkomen maar eigenlijk is dat toch vreemd nietwaar:

je kan met zowel mannen en vrouwen evengoede vrienden zijn maar toch vinden we het allemaal verdacht als mannen en vrouwen via internet bevriend raken en vrouwen en vrouwen niet...
Wie zit er welles bij sijf op t terras met dit lekker weer?:D
Hoi! Ik lees net jullie berichtjes, vind het een goed idee! Ik ben een tijdje geleden afgestudeerd in Maastricht en nu net naar Rotterdam verhuisd, ga hier beginnen als aio.

Rotterdam is nog helemaal nieuw voor me, en lijkt me leuk om wat meer meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen!

Btw ik ben 23, weet niet of er meer meiden zijn van mijn leeftijd? (niet dat dat een voorwaarde is om het gezellig te hebben natuurlijk ;)
hey sissies, op de hyve (zie boven) zijn ook meiden van jouw leeftijd ;) dus ik zou zeggen, kom erbij: www.ro-da.hyves.nl
Hoi Coverwoman,

Ik ben een gezellige meid van 34 uche uche...maar voel mij een jonge god van 27 jaar haha. Ik woon in rotterdam noord en het lijkt mij leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten om gezellig die meiden dingen te gaan doen.

Groetjes barbaraquote:coverwoman schreef op 04 maart 2008 @ 16:45:

hoi allemaal ,

begin maart ga ik in rotterdam wonen ..en lijkt me leuk nieuwe vriendinnen ,vrienden te leren kennen ..om eens lekker de stad in te gaan het terras op .uit eten tegaan .filmpje doen ..lekker thee leuten .. en veel meer .eigenlijk gewoon leuke vriendinnen !

ik ben zelf 28 jaar en ga werken in rotterdam en wonen ....ik ga id horeca werken dus wel onregelmatige diensten ...

als je dat geen probleem vind ..en je hebt zin om te reageren ..

hoor ik graag van jullie ,

groetjes coverwoman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven