Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionably warm in de herfst #77

27-09-2012 21:50 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

Ik post gewoon meteen wat inspiratie foto's

Happy New Topic!
Wat een prachtige trui in de OP!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja hè? Ik moet bekennen dat ik niet weer waar ie vandaan komt, is gewoon een plaatje van google maar ik vind 'm ook gaaf!
quote:alfea schreef op 27 september 2012 @ 22:36:

Ja hè? Ik moet bekennen dat ik niet weer waar ie vandaan komt, is gewoon een plaatje van google maar ik vind 'm ook gaaf!Lekker dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sorry Ik heb het plaatje van weheartit.com, en het lijkt erop dat hij van Acne is, dus ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... heeel duur dus, haha.
Wat een heerlijk warm en sfeervol plaatje in de OP, well done Alf!

Happy New Topic
Thanks voor de link Alf. Heb al iets lekkers gezien maar krijg ik nooit op! Ohh, nu al trek!
Alweer bijna 80 topics verder! Pff! Ik kan me nog zo goed herinneren dat we ons 5e topic hadden, een jubileum!
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes!
hiiii ladies,

ik zit met mijn teen in een grote kom sodawater en ontbijt Heb het gevoel dat de boel daar al wat rustiger is, maar misschien beeld ik het me in. Straks een loze vergadering die meer voor de netwerk is dan voor de inhoud, geen zin in. Heb geen vergaderingswerk, normaal, dus ik moet niet zo klagen, maar toch.

GB: weet ook niet waarom ik de sleehakken niet wat vaker pak, want vind ze echt heel mooi. Staan ook leuk onder een skinny. Ga ze maar wat meer vooraan zetten in de kast, misschien is het ook gewoon een gewoonteding dat ik grijp naar de goodolds. En over vesten: jahaa, heel bourgeois, maar het strookt niet echt lekker met de wens voor een heel getailleerde jas. Wordt meer een soort aangeklede tent, dan. Volgens mij dragen types als de olsen twins dat met verve, maar moi...ik zie alles al verstrikt raken tussen de spaken van mijn fiets
Oh, en happy new topic, trouwens, mooie plaatjes alweer!
fijne trui

stoer:

Ik ga dit jaar maar eens voor de lange truien met een legging eronder. Warm je verbergt er toch wat uuuuuuuuh..oneffenheden mee. Kan er hoge hakken en bootie onderdragen.
Happy new topic!

Senang, au! Fijn dat pedicure wat verlichting heeft gebracht, hopelijk is het van lange duur!

Die rode jas was wel van Zara, moet staan bij New Arrivals.

Ik zit onverwacht thuis met thee en de bijenkorfboekjes

met mijn werkmail open.. In mijn mond willen een paar hechtingen maar geen afscheid nemen en inmiddels doet dat flink pijn. Ook al zou het volgens de chirurg best nog kunnen dat ze vanzelf eruit gaan (zit op 3,5 week, staan max 4 weken voor), het irriteert flink, dus ik ga ze er zo lekker even uit laten halen

Lekker klusje VD!
Auwie.. succes VD en ik hoop dat ze er nog vanzelf uit gaan. Nu, op dit moment
Helaas. Maar 2 knipjes en ff trekken en hoppa, daar gingen ze. Viel reuze mee
Gelukkig! En wat zal het fijn voelen dat ze er nu uit zijn
Heerlijk!

Mijn zara-pakketje is nu naar de winkel verstuurd, hopelijk morgen binnen...
Misschien een beetje raar, in deze context, maar VD: Fijn! Je bent er vanaf!

En btw, goedemorgen. Kan nog net.
quote:senang schreef op 28 september 2012 @ 08:38:

En over vesten: jahaa, heel bourgeois, maar het strookt niet echt lekker met de wens voor een heel getailleerde jas. Wordt meer een soort aangeklede tent, dan. Volgens mij dragen types als de olsen twins dat met verve, maar moi...ik zie alles al verstrikt raken tussen de spaken van mijn fiets Nep Fashionista... Maar ik snap het wel hoor. Heb je net het tenen probleem opgelost, wil je natuurlijk niet gewond raken door in een fashionable outfit van je fiets te kukelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven