ben ik blind?

28-09-2012 10:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij draaien al ongeveer 5 jaar om elkaar heen. Dan een tijd weer niet dan weer wel. Ik was er beetje klaar mee dus gisteren over begonnen. Hij erkent inderdaad dat we zoveel om elkaar heen draaien en altijd bij elkaar uitkomen.. Op de vraag of er iets in zit voor ons zegt ie dat hij zijn leven prima vind op deze manier en dus niets wil opbouwen. Er is niemand anders voor hem en ligt ook niet aan mij zegt hij. Misschien over een half jaar zegt hij. Maar als ik iemand anders tegen zou komen zou ik er zeker voor moeten gaan..

Ben ik nu zo naief en blind of wil hij mij gewoon niet? Of wil hij gewoon de '' lijnen'' openhouden? Onbewust ga ik dus wel op hem wachten ook al wil ik dat niet!!

Iemand ervaring hiermee?
Blind ben je niet, je hoopt alleen. Hou maar op met hopen, als ie je echt zou willen dan ging ie er voor de volle 100% voor. En dat verdien jij toch!?
Onbewust ga ik dus wel op hem wachten ook al wil ik dat niet!!

Waarom zou je? Waarom laat je het van hem afhangen? Jij wilt hem wel met huid en haar? Dus jij laat je afschepen met de irreele gedachte dat hij na 6 maanden ineens wel je zijn hol in/voor het altaar/naar dat onbewoonde eiland wil slepen?

En ondertussen? Mag je al wel zijn bed in?
He's just not that into you. Als je dit leuk vindt vooral mee doorgaan, maar dit gaat 99% geen volwaardige relatie worden met een man die echt voor je gaat. Hij houdt je achter de hand voor de lekker, vermoed ik zo als ik je bericht lees.
Hij voelt misschien wel iets voor jou, maar niet zoveel als jij voor hem voelt, dat is iets wat zeker is! Natuurlijk kan er een bepaalde aantrekkingskracht zijn, maar nu jullie het open naar elkaar hebben uitgesproken en hij dit antwoord heeft gegeven, lijkt het mij niet aannemelijk dat hij serieus in je geïnteresseerd is. Hiermee bedoel ik dan geïnteresseerd als in een toekomst opbouwen samen. Kun je je afvragen waarom hij hierin dan niet nóg duidelijker is (in mijn ogen is hij duidelijk genoeg trouwens), laten we eerlijk wezen.......het is natuurlijk voor hem wel egostrelend!

Ik zou dus absoluut niet op hem wachten, deze man gaat het voor jou niet worden!
Als hij echt knettergek op je was, zou hij geen halfjaar willen wachten. En iemand die niet knettergek op je is, daar ga jij toch niet op zitten wachten tot hij het misschien wel een keer wordt? Of vind je iemand die jou "wel leuk" vindt ook wel goed genoeg?
Ga in therapie!
hij heeft je al voor een miniem prijsje dus hij hoeft geen moeite meer te doen.
it's a big club and you ain't in it
je zal zien; als je besluit ermee te kappen gaat hij je liefde weer een beetje oprakelen, precies genoeg om je hoop te geven, daarna wordt het weer het oude liedje.
it's a big club and you ain't in it
Ja, ervaring en nee, ga niet zitten wachten het wordt 'm gewoon niet. (geloof me, ik heb nog meer tijd dan jij gewacht)

Het is leuk en makkelijk voor nu maar verder niks.

Je bent al 5 jaar bezig, als het zo had moeten zijn was het allang zo geweest.
Ja jullie hebben gelijk ik weet het ook zelf heel goed! Maar oh wat is het moelijk.. natuurlijk verdien ik ook iemand die 100% voor mij gaat maar omdat het al zo lang gaande is tussen ons..

Ja klopt wanneer ik een nieuwe liefde zou hebben zal hij weer voor me staan. Dat heeft hij de vorige keer ook gedaan, ik heb hem toen gezegd dat hij te laat was maar eigenlijk zwichte ik alweer..

Hij is eigenlijk geen versierder en er is na mij niemand geweest miss. dat daarom de hoop groter is. Ik moet hem echt los laten..dat gaat nog moeilijk worden!! Bedankt voor de reacties super fijn!
Ja, je bent blind.
Dat weet je natuurlijk niet, of er na jou iemand is geweest. Hij klinkt niet als het type dat op jou zit te wachten, wel als het type dat het fijn vindt als hij jou achter de hand heeft. Dat is de reden waarom het al zo lang "gaande" is tussen jullie (voor zover je dat zo kan noemen).
Ga in therapie!
" ......ZIJN leven is prima en hij wil niets opbouwen." "Misschien over een half jaar."

Ik lees hierin: hij vindt je leuk voor nu maar als er iemand voorbij komt waar hij helemaal hoteldebotel van wordt, dan ben je bedankt.

Ik zou ermee kappen en op zoek gaan met iemand die jou wel de moeite waard vindt.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Hij wil gewoon vriendschap en verder niets.

Ga niet zitten wachten. Kijk om je heen.

Reken maar dat hij dat ook doet.

Zou zomaar kunnen zijn dat hij 'ineens' een vriendin heeft.

Hij wil zich aan jou niet binden. Leuk voor vriendschap maar hij wacht tot er wat leukers (voor hem dan) voorbij komt.
quote:miran84 schreef op 28 september 2012 @ 10:53:

Ja jullie hebben gelijk ik weet het ook zelf heel goed! Maar oh wat is het moelijk.. natuurlijk verdien ik ook iemand die 100% voor mij gaat maar omdat het al zo lang gaande is tussen ons..

Ja klopt wanneer ik een nieuwe liefde zou hebben zal hij weer voor me staan. Dat heeft hij de vorige keer ook gedaan, ik heb hem toen gezegd dat hij te laat was maar eigenlijk zwichte ik alweer..

Hij is eigenlijk geen versierder en er is na mij niemand geweest miss. dat daarom de hoop groter is. Ik moet hem echt los laten..dat gaat nog moeilijk worden!! Bedankt voor de reacties super fijn!

Of hij vertelt het je niet. Ik vertel ook niet iedereen over korte scharrels. En hij weet dat jij het niet leuk zult vinden, nog een reden voor hem het niet te vertellen.

Los daarvan, ga geen energie verspillen aan iemand die je voor lief neemt, maar niet voor jou gaat. Sta je straks heel beteuterd te kijken als hij wel iemand tegenkomt die hij leuk vindt en jou voorstelt als een een heel goede vriendin..
ja dat zou zomaar kunnen ja dat hij dadelijk ineens een vriendin heeft..! Doet nu heel erg pijn maar moet er echt mee ophouden met hem te willen. Ik weet dat er nog zoveel leukere mannen rondlopen en ga mijn ogen maar eens openen!

Bedankt dit doet mij goed.

Als ik weer een dipje om hem heb ga ik dit nogmaals lezen en dan weet ik weer wat ik moet doen bedankt!
Wat voor jou een 'carrière' is is voor hem gewoon een soort hobby. Ik zou een andere carrière kiezen. Om elkaar heen draaien 'is' niks als het al zo lang duurt. Stel je voor dat jouw droom uit zou komen, wie van jullie zal het meest gecommitteerd zijn denk je?
Goed bezig miran!
Standaard reactie van een man; je bent best leuk, sex is prima, relatie gaat nooit gebeuren.

Zodra hij iemand tegen het lijf loopt is ie weg en hij geeft jou dezelfde ruimte.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven