Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 28 september 2012 @ 12:33:

[...]

Sneren, sneren, dat woord heb je ook niet van jezelf, Dubiezesdoosje.

Wees toch eens orischineel jah, ipv alles te jatten.

Wat een kouwekak bedoeling hierzo.Dat zeg ik, geen humor.
Ga in therapie!
Wel potvolblauweblommen! Waar is het ouderwetsche woord 'beef' gebleven?
O jee, ik zou vanmiddag door me baas eens lekker geveteerd worden, zeitie. Moet ik me zorgen maken? Hellllp!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:37:

O jee, ik zou vanmiddag door me baas eens lekker geveteerd worden, zeitie. Moet ik me zorgen maken? Hellllp!Als ik jou was zou ik maar hard wegrennen met die hond van je. Die bazen van tegeswoordig hebben niks goeds in de zin! Helemaal niks!
die fout maken veel mensen dubridosijo. 'Geveterd' of 'veteren' is niet het werkwoord dat bij 'vete' hoort. Dat is nl gewoon '(ge)veten'.

Je moet maar even bij je baas navragen waar hij op doelt, want veteren is zowel de schoen(veter) strikken of opgeknoopt worden a la 50 shades. Even duidelijkheid vragen hoor. Aan zelf invullen heeft niemand iets want voor je het weet gaan de wildste verhalen de ronde. Welke baas wil nou dat iedereen weet dat hij niet zelf zijn schoen kan strikken.
quote:yasmijn schreef op 28 september 2012 @ 12:39:

[...]

Als ik jou was zou ik maar hard wegrennen met die hond van je. Die bazen van tegeswoordig hebben niks goeds in de zin! Helemaal niks!tss communist
Visiteren sal je bedoeluh.
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:37:

O jee, ik zou vanmiddag door me baas eens lekker geveteerd worden, zeitie. Moet ik me zorgen maken? Hellllp!Als je 'help' niet in hoofdletters schrijft, komt het toch niet wanhopig genoeg over en kunnen we je helaas niet met zin en onzin ter zijde staan/zitten
Later is nu
quote:Starshine schreef op 28 september 2012 @ 12:42:

[...]

tss communistJah! Al die rijke rechtse zakkenvullers! Over de grens ermee!
Hij wouw me vanmiddag spreken over me werk. Een disfuncheneringsgesprek of zoiets. Geen idee wat hij daarmee bedoeld, maar ik denk dat ik een bonus krijg

Zo, weer even roken.
Ga in therapie!
HEEEEELLLLLP!!!!!!!!!!!
Ga in therapie!
wat is er? Is je vloei op??
Volgens mij heb me collega over me geclickt want ze kijkt altijd zo scheef naar me als ik onder het buro van me baas ze veters zit te strikken.
Ga in therapie!
Zie OP van 12.32
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:50:

HEEEEELLLLLP!!!!!!!!!!!

Kijk, dat is helder, duidelijk en klaar.

Waarmee kunnen wij van dienst zijn.
Later is nu
zie op van 12.32
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:52:

Volgens mij heb me collega over me geclickt want ze kijkt altijd zo scheef naar me als ik onder het buro van me baas ze veters zit te strikken.

oh.

Mijn advies: roddelen, terugklikken en zwartmaken. Bazuin rond dat ze te scheel is om haar werk goed te doen. Zeg nou zelf...als ze scheef naar jou kijkt, hoe kan ze dan gewoon der werk doen? Nou???Oh, dat dacht ik al.

Die collega is gewoon een gore golddigger en omhoogneukerT en dat moet je resoluut de kop indrukken als jij door seks met je baas hogerop kan komen.
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 13:08:

zie op van 12.32Da's dan weer jammer. Met zo weinig informatie kunnen wij je niet helpen. Wil je ook meer kwijt?
Later is nu
Kop indrukken als ze zo scheef zit te kijken heb ik al geprobeerd maar dat vind me baas niet fijn.
Ga in therapie!
misschien mee uitnodigen onder het bureau? En haar dan vastbinden aan de veters van je baas?
Later is nu
HELP

Ik ben een emotiedoos.. Ik huil al als er een lipje van een bierblikje afbreekt. En nou kan ik een baan krijgen bij een begraafplaats. Is dit slim?
Later is nu
ja hoor, die mensen zijn al dood en merken er dus niks van. En veel huilen is goed voor de plantjes daar.
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 14:20:

misschien mee uitnodigen onder het bureau? En haar dan vastbinden aan de veters van je baas?Ok, en nu? Het is half 3 dus ik ga zo naar huis.
Ga in therapie!
Dankje Starstelsel. Ik ga solliciteren
Later is nu
Hahah, wat hebben we weer een lol.

Fijn lachen om andermans sores. In dit geval de heupstukkigen. Enig idee hoeveel lééd er achter die dappere glimlachen schuilgaan? Nee. Precies.

Bah. Het zegt weer veel over de mentaliteut van dit land. Maar ja, dát mag niet gezegd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven