Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 11:36:

Is je andere been er ook af, VozeToos? Positief blijven hè! Je kan gelukkig nog vingeren. Stel je voor dat je twee armen eraf waren. Had je mooi gezeten.

Ik heb mijn groenpaarse broekrok toevallig vandaag aan. Met een oranje twinsetje om aandacht te vragen voor het koningshuis (daar zijn ook al heel veel mensen van overleden, veel mensen weten dat niet).

Yep Duffelcoatje, het andere been heb ik ook maar laten doen vanwege een hardnekkig schimmeltenen-probleem. Ik hou niet zo van halve maatregelen.

Vingeren doe ik niet, ik heb altijd geleerd dat je daar blind van wordt. Is dat niet waar dan?
Sorry ik kan je posting niet goed lezen. Kun je hem even in capslock herhalen?
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 11:41:

[...]

Is het nou een eitje, een bliksemschicht of een eitje met bliksemschicht.. ? Zó onduidelijk dit!Duh. Me ei zit verstopt achter de bliksemschicht. Dat ik dát moet uitleggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gevalletje keunstheupneud, FeuksieTeuksie?
Ga in therapie!
DAT JE VAN MASTURBEREN STEKE-BLIND WORDT!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 11:48:

Gevalletje keunstheupneud, FeuksieTeuksie?

Stop jij die psychologie van je maar lekker terug waar-ie vandaan kwam: de koude grond.

O, en Starstruck: statistieken kunnen zo makkelijk gemanipuleerd worden he. Sinds ik tot de beenlozen behoor stappen (figuurlijk) er zo veel meer mensen op me af die ook het kruisje op het verkeerde been hadden gezet.

Eigen schuld, wordt er gedacht. Veel mensen schamen zich ook heel erg en zo creëer je als maatschappij weer een nieuw taboe. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
Hallo

Ik ben van het krommedikketenenforum en ik kom even melden dat als je vragen hebt over kromme tenen je op mijn forum moet zijn, niet op het krommetenenforum. En hier mag je geen opmerking over maken, want behalve kromme heb ik ook hele lánge tenen!
Later is nu
quote:foxytoxy schreef op 28 september 2012 @ 11:52:

[...]

Stop jij die psychologie van je maar lekker terug waar-ie vandaan kwam: de koude grond.

O, en Starstruck: statistieken kunnen zo makkelijk gemanipuleerd worden he. Sinds ik tot de beenlozen behoor stappen (figuurlijk) er zo veel meer mensen op me af die ook het kruisje op het verkeerde been hadden gezet.

Eigen schuld, wordt er gedacht. Veel mensen schamen zich ook heel erg en zo creëer je als maatschappij weer een nieuw taboe. Dat moeten we niet willen met z'n allen.

Nah, het is toch ook je eigen schuld? Maar verder kan ik me wel vinden in je post hoor. Ik zou me ook doodschamen als ik niet eens een kruisje goed kon zetten.

Laat me raden, die mensen hadden ook per ongeluk allemaal een woekerpolis van Dexia?
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 12:06:

Hallo

Ik ben van het krommedikketenenforum en ik kom even melden dat als je vragen hebt over kromme tenen je op mijn forum moet zijn, niet op het krommetenenforum. En hier mag je geen opmerking over maken, want behalve kromme heb ik ook hele lánge tenen!

kunnen we hier niet ook een awareness-actie voor beginnen? Dat we ook allemaal slippers aandoen zodat de tenen goed te zien zijn?

Kan best morgen tegelijk met de green-purple pants-skirt-day.

De overleden-leden-van-het -Koninklijk-Huis-dag moeten we maar even opschuiven. Ik stel 30 april voor. op die dag gebeurd er toch nooit zoveel.
Neeheee. Starssbehind, Daar gíng het niet om. Bezoek mijn forum en niet dat andere, dáár gaat het om!
Later is nu
quote:foxytoxy schreef op 28 september 2012 @ 11:49:

DAT JE VAN MASTURBEREN STEKE-BLIND WORDT!!!!!!!!!!!!!!!!Zeg ik zit op me werk!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:23:

[...]

Zeg ik zit op me werk!

Met je blindegeleidehond naast je zekers?

Lastig dan he, zo'n computer die voorleest
Later is nu
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 12:25:

[...]

Met je blindegeleidehond naast je zekers?

Lastig dan he, zo'n computer die voorleest
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 12:20:

Neeheee. Starssbehind, Daar gíng het niet om. Bezoek mijn forum en niet dat andere, dáár gaat het om!Ik ben van het andere forum, maar je weet best waarom je gebanned bent. Het is echt niet zo aardig om een medeforummer uit te schelden voor schimpie als ze voor het eerst eindelijk foto's durft te posten van haar tenen. Beetje laagbijdegronds dat je hier weer verhaal gaat halen.
Nou gottogot dan niet hoor. Ik denk, ik dacht, lekker wat awerness te kweken voor je forum en het grote probleem dat dikke, lange, kromme tenen met zich meebrengt. Ik bedoel, lijkt me lastig hoor dat je niet normaal voor schoenen kan shoppen. Dat je op maat moet laten maken of ze moet bestellen bij een fetishshop in Amerika en dan weer lastige vragen van de douane moet beantwoorden (logisch die jongens willen ook wel eens lachen las je zulke schoenen koopt )

nou, dat mogen mensen best weten hoor, dat jullie met je tenen een heel zwaar & zielig leven leiden. Geïsoleerd van de maatschappij enzo. Ik zou voor minder euthanasie aanvragen.

Maar geen awareneesdag dus. Jammer.
quote:yasmijn schreef op 28 september 2012 @ 12:26:

[...]

-1

kwetsend hoor.
Jasmijn ik heb je gestafd wegens uitlachen en sneren. En me zus komt je zo ook nog staffen. Jullie hebben ook echt geen humor. En vast ook geen vrienden in het echte leven, o nee, jullie hebben geen echt leven.
Ga in therapie!
quote:Maleficent schreef op 28 september 2012 @ 12:28:

[...]

-1

kwetsend hoor.

Lief van je

: smart is 1/2 smart
Ga in therapie!
quote:Maleficent schreef op 28 september 2012 @ 12:28:

[...]

-1

kwetsend hoor.

welnee, een paar pagina's geleden hebben we al vastgesteld dat gehandicapten aanstellers pur sang zijn.

Trouwens, die voorleescomputer kent geen smileys, dus geen blinde zal zich eraan storen. Wat niet weet, wat niet deert enzo.
Ik wou even zeggen dat het Vivaforum niet de beste plek is voor dit soort oproepjes. Daarvoor moet je echt op het Yesforum zijn.
Ga in therapie!
Denk je soms dat ik blind ben ofzow?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:30:

Jasmijn ik heb je gestafd wegens uitlachen en sneren. En me zus komt je zo ook nog staffen. Jullie hebben ook echt geen humor. En vast ook geen vrienden in het echte leven, o nee, jullie hebben geen echt leven.

trek ut je niet aan meid. 't is maar internet.

Je met maar zo denken: asje het knoppie uitdoet, ben jij vrij en zitten zij nog in de computer. Computer naar de kringloop brengen en klaar. Kunnen ze een bijstandstrekker die het ding koopt lekker gaan pesten.
quote:dubiootje schreef op 28 september 2012 @ 12:30:

Sneren, sneren, dat woord heb je ook niet van jezelf, Dubiezesdoosje.

Wees toch eens orischineel jah, ipv alles te jatten.

Wat een kouwekak bedoeling hierzo.
quote:yasmijn schreef op 28 september 2012 @ 12:33:

[...]

Sneren, sneren, dat woord heb je ook niet van jezelf, Dubiezesdoosje. je loopt achter. Vete is het nieuwe woord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven