Toffe mensen in Haarlem

04-08-2012 12:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik ben Jurks, 24 jaar oud en net komen wonen in Haarlem ivm werk. Mijn hele sociale leven speelt zich eigenlijk af aan de andere kant van het land en ik zou het heel leuk vinden om mensen te leren kennen hier in de stad!
Hoi Jurks,

Zelf woon ik in Nieuw Vennep en ben ook 24 jaar.

Altijd leuk om kennissen/vriendenkring een beetje uit te breiden!

Je mag me wel een mail sturen.

Beppie_007@hotmail.com
Hee Jurks,

Ik woon in Bloemendaal, al een tijdje maar ken eigenlijk nog steeds niemand in de omgeving.. Zou het ook leuk vinden wat mensen hier te leren kennen!

Heb jij een onherkenbaar mailadres?
Ik woon zelf in amsterdam ben ook wel in voor gezelligheid
Hey Jurks,

Ik woon ook in Haarlem, en wat gezelligheid erbij is altijd welkom! Ik ben alleen wel 18 (bijna 19), maar als dat geen probleem voor je is, kun me mailen.

tess.vaningen@live.nl
Hai!

Jeetje, ik was dit topic al helemaal vergeten!

Maar jullie mogen mij altijd mailen op Jurks@live.nl

Hoi Jurks,

Ik ben 20 (bijna 21) jaar oud en ik woon in Ijmuiden (vlakbij Haarlem). Je kan mij mailen op jirelle@live.nl

Groetjes Jirelle
Hoi Jurks!

Ik ben ook op zoek naar toffe mensen, woon al bijna een jaar in Haarlem maar veel verder dan de vrienden van mijn vriend ben ik nog niet gekomen.. wil een eigen vriendenkring opbouwen met leuke meiden!

Ben 22, je kunt me mailen op dinges1990@hotmail.com als er nog belangstelling is :-)
hai, wij wonen ook net in haarlem.lijkt mij tof om de stad te verkennen. er is veel! muziek-kunst-relaxen-dansen. als je het leuk lijkt let my know. ben gelukkig getrouwd maar mijn vrouw houd niet van fun en ik wel, vandaarrrrrrrrrrrr facebook papie paintings of pablo.klink@hotmail.com. oja ben 36 lentes prettig gestoord en een gezellige gast : ) ciao Pablo
oja en iedere tof mens kan mij contacten horr...dansen/kunst sappie doen woodstock festivalletje..deze zomer moet tof worden, dus dan maar via dit..andere opties weet ik niet meer hihihih wordt oud ; ) of lui haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven