De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 28 september 2012 om 19:25
Staat je vast geweldig sam...jij krijgt ze er zeker gratis bij.
@snap je wel stout....
heb echt geen inspiratie nu...zal al wel een nieuwe vraag staan
Toch niet...oke ff denken
Massageolie met een geurtje...welk geurtje?
@snap je wel stout....
heb echt geen inspiratie nu...zal al wel een nieuwe vraag staan
Toch niet...oke ff denken
Massageolie met een geurtje...welk geurtje?
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 28-09-2012 19:26
Reden: toch een vraag erbij
Reden: toch een vraag erbij
% gewijzigd
vrijdag 28 september 2012 om 19:28
quote:vorstmyschkin schreef op 28 september 2012 @ 17:52:
Omdat sommige mensen "iemand" willen zijn op een virtueel forum.. dat heb ik ook al op andere fora geconstateerd.Dat zou best eens waar kunnen zijn, en ik geloof dat Vlammetje dat met ons eens is, want ze schrijft:quote:vlammetje_ schreef op 28 september 2012 @ 17:52:
Omdat je juist door die anonimiteit een alter ego kan creëren dat altijd neukklaar is, geweldige seks heeft en spannende dingen doet. Of gewoon een beetje aandikken zoals je het graag zou hebben of zoals je graag gezien zou worden.
Denk je dat Stout eigenlijk ook zo'n alter ego is?
Geen idee. Zijn grootspraak suggereert van wel, maar sommige mensen hebben een rijk seksleven. DIt is ook niet een topic dat helemaal serieus is, dus we kunnen een clown gebruiken. Een ei hoort erbij.
Het idee van de led-lampjes is overigens leuk.
On topic: massageolie kan het beste geurloos zijn, zeker als je nog een andere afspraak hebt.
Nog spannende plannen voor het weekend?
Omdat sommige mensen "iemand" willen zijn op een virtueel forum.. dat heb ik ook al op andere fora geconstateerd.Dat zou best eens waar kunnen zijn, en ik geloof dat Vlammetje dat met ons eens is, want ze schrijft:quote:vlammetje_ schreef op 28 september 2012 @ 17:52:
Omdat je juist door die anonimiteit een alter ego kan creëren dat altijd neukklaar is, geweldige seks heeft en spannende dingen doet. Of gewoon een beetje aandikken zoals je het graag zou hebben of zoals je graag gezien zou worden.
Denk je dat Stout eigenlijk ook zo'n alter ego is?
Geen idee. Zijn grootspraak suggereert van wel, maar sommige mensen hebben een rijk seksleven. DIt is ook niet een topic dat helemaal serieus is, dus we kunnen een clown gebruiken. Een ei hoort erbij.
Het idee van de led-lampjes is overigens leuk.
On topic: massageolie kan het beste geurloos zijn, zeker als je nog een andere afspraak hebt.
Nog spannende plannen voor het weekend?
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 19:34
quote:xsxaxmx schreef op 28 september 2012 @ 19:31:
Geen spannende plannen gemaakt, maar wat niet is kan nog komen!
Ik heb er twee, maar ik ga ze niet aan je overdoen...
Wat doe jij het liefst op vr. avond?
Sauna. Rode wijn. Alleen thuis. Telefoon uit. Lezen.
Heb je wel een striptease gedaan voor iemand? Welke muziek?
Geen spannende plannen gemaakt, maar wat niet is kan nog komen!
Ik heb er twee, maar ik ga ze niet aan je overdoen...
Wat doe jij het liefst op vr. avond?
Sauna. Rode wijn. Alleen thuis. Telefoon uit. Lezen.
Heb je wel een striptease gedaan voor iemand? Welke muziek?
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 19:39
vrijdag 28 september 2012 om 20:00
quote:enjoy73 schreef op 28 september 2012 @ 19:44:
Neem je er de tijd voor of is het een snelle striptease?
Ik denk aan een minuut of vijf. Het dansen zal wel lukken, want het publiek is niet echt kritisch en ik heb redelijk gevoel voor ritme. Echt fout kan het niet gaan, maar ik zoek een leuk liedje dat natuurlijk overgaat in mooie muziek voor het eigenlijke vrijen.
De leukste striptease die ik ken is overigens deze van Ursula Martinez. Helaas is die te bekend om te herhalen, maar ik wil iets doen als dat: goede muziek, verrassend grapje.quote:wished- schreef op 28 september 2012 @ 19:55:
Hoelang duurt je seks gemiddeld?
Zo lang mogelijk. Minstens een uur.
quote:enjoy73 schreef op 28 september 2012 @ 19:58:
audi of bmw?
Om te rijden: BMW. Om te worden "gereden": geen van beide, liever in bed.
Nog iemand een muzieksuggestie?
Neem je er de tijd voor of is het een snelle striptease?
Ik denk aan een minuut of vijf. Het dansen zal wel lukken, want het publiek is niet echt kritisch en ik heb redelijk gevoel voor ritme. Echt fout kan het niet gaan, maar ik zoek een leuk liedje dat natuurlijk overgaat in mooie muziek voor het eigenlijke vrijen.
De leukste striptease die ik ken is overigens deze van Ursula Martinez. Helaas is die te bekend om te herhalen, maar ik wil iets doen als dat: goede muziek, verrassend grapje.quote:wished- schreef op 28 september 2012 @ 19:55:
Hoelang duurt je seks gemiddeld?
Zo lang mogelijk. Minstens een uur.
quote:enjoy73 schreef op 28 september 2012 @ 19:58:
audi of bmw?
Om te rijden: BMW. Om te worden "gereden": geen van beide, liever in bed.
Nog iemand een muzieksuggestie?
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 20:12
Sorry Sammie, ff furgetuh.... Is wel duidelijk dat jij een uitstekende mannentester bent he!
Twee ordners, om haar bibs op te leggen tijdens de missionaris. Geen succes trouwens, want ik hield er gekneusde billen aan over.
Als je al heel lang een relatie hebt, kun je dan nog steeds hele gepassioneerde seks hebben?
Twee ordners, om haar bibs op te leggen tijdens de missionaris. Geen succes trouwens, want ik hield er gekneusde billen aan over.
Als je al heel lang een relatie hebt, kun je dan nog steeds hele gepassioneerde seks hebben?