IPad emoji icons.

29-09-2012 19:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik op Viva forum wel of niet de emicons gebruiken uit de Appa emoji? Ik zie alle emoticons staan. Sommige anderen ook . Maar anderen zeggen alleen blokjes te zien.



Advies?
Gewoon de emoticons van Viva gebruiken... die ziet iedereen.
*slotje*
Ik zie bij jouw posts ook alleen blokjes staan ipv smileys.



Misschien doen deze smiley's het bij jou wel:

http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven