TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zaterdag 29 september 2012 om 23:29
zondag 30 september 2012 om 10:34
Motnong!
Was gister kapot! Stond al als 2e in dienst, ipv boventallig. Had zich iemand ziek gemeld en er was niemand die dienst kon overnemen. Vandaag zal het ook een probleem zijn. Konden niemand vinden, en diegene die vandaag zou komen, had zich gister ook ziek gemeld. Dus ik verwacht dat ik niet met een vast teamlid sta. Vervelend...
Maar men had vertrouwen in me. Ik zei, ja dat is mooi, maar ik vind het wel rot om met iemand te staan die de afdeling ook niet kent. Ik zal mijn best doen, maar als het een troep is maandag, weten jullie hoe het komt.
En dat was goed... Dus ik wacht maar eens af hoe het loopt...
Was gister kapot! Stond al als 2e in dienst, ipv boventallig. Had zich iemand ziek gemeld en er was niemand die dienst kon overnemen. Vandaag zal het ook een probleem zijn. Konden niemand vinden, en diegene die vandaag zou komen, had zich gister ook ziek gemeld. Dus ik verwacht dat ik niet met een vast teamlid sta. Vervelend...
Maar men had vertrouwen in me. Ik zei, ja dat is mooi, maar ik vind het wel rot om met iemand te staan die de afdeling ook niet kent. Ik zal mijn best doen, maar als het een troep is maandag, weten jullie hoe het komt.
En dat was goed... Dus ik wacht maar eens af hoe het loopt...
zondag 30 september 2012 om 12:02
Succes Suus
motnong allemaal
Ik moet mmn bed uit maar k wil niet.
Net dat uberverdrietige topic gelezen 'de dag dat jij er niet meer was'
Auw
Doet zo'n zeer aan mn hart. En ik ben dan zoo bang dat mijn lief iets overkomt.
Morgen issie weer thuis. Maar ze moeten eerst noog honderden km rijden. Dat vind ik zo eng.
motnong allemaal
Ik moet mmn bed uit maar k wil niet.
Net dat uberverdrietige topic gelezen 'de dag dat jij er niet meer was'
Auw
Doet zo'n zeer aan mn hart. En ik ben dan zoo bang dat mijn lief iets overkomt.
Morgen issie weer thuis. Maar ze moeten eerst noog honderden km rijden. Dat vind ik zo eng.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 30 september 2012 om 12:33
Ben even gruwelijk a h balen. Piet is zo lomp wat het "proberen" aangaat. Is nu al de zoveelste maand op rij dat hij niet vraagt enne suus? Hoe voel je je eigenlijk, kom dat ik je eens vastpak. Huil maar eens lekker tegen mijn schouder aan.
Ofzo. Neeeee meneer vraagt en zegt helemaal niets. Dus datvheb ik hem nu maar weeeeeer eens gezegd. Dat ik t niet normaal vind. Dat hij me tegenvalt en dat ik het ook kwalijk neem. Dat hij het geloof al opgegeven heeft. En dat ik me afvraag of hij het uberhaupt wel wil. En het antwoord is hetzelfde als altijd, als ik het niet zou willen zou ik een condoom gebruiken.
Ik zeg, als ik nu al niet op j eterug kan vallen, wat moet dat dan in januari worden? Moet ik het dan ook alleen opknappen. Ik zeg, jij hebt makkelijk lullen, je hebt al 2 kinderen.
Echt... Ik kan m wel wurgen!
Dat mannen er nu eenmaal anders instaan soit, maar ik heb hem al zovaak gezegd dat ik zijn steun en interesse mis... Ik bedoel, hoe duidelijk moet ik zijn zeg...
Ofzo. Neeeee meneer vraagt en zegt helemaal niets. Dus datvheb ik hem nu maar weeeeeer eens gezegd. Dat ik t niet normaal vind. Dat hij me tegenvalt en dat ik het ook kwalijk neem. Dat hij het geloof al opgegeven heeft. En dat ik me afvraag of hij het uberhaupt wel wil. En het antwoord is hetzelfde als altijd, als ik het niet zou willen zou ik een condoom gebruiken.
Ik zeg, als ik nu al niet op j eterug kan vallen, wat moet dat dan in januari worden? Moet ik het dan ook alleen opknappen. Ik zeg, jij hebt makkelijk lullen, je hebt al 2 kinderen.
Echt... Ik kan m wel wurgen!
Dat mannen er nu eenmaal anders instaan soit, maar ik heb hem al zovaak gezegd dat ik zijn steun en interesse mis... Ik bedoel, hoe duidelijk moet ik zijn zeg...
zondag 30 september 2012 om 12:36