TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
Nee, was ook echt niet goed. Verklevingen in de baarmoeder kunnen leiden tot onvruchtbaarheid en het verwijderen was echt HELL. (Nee, geen verdoving, nee). Maar ik ben dus wel heel blij dat ik zo trouw temperatuur. Anders had het veel langer geduurd voor we er achter waren wat het probleem was.
Wat? Geen verdoving? Mijn god, sommige artsen sporen echt niet. Ik zou denken dat ze dat onder narcose doen.
Ik ga me eens fatsoenlijk aankleden en zoon ophalen bij mijn ex.
quote:Yvonne77 schreef op 30 september 2012 @ 14:06:

Wat? Geen verdoving? Mijn god, sommige artsen sporen echt niet. Ik zou denken dat ze dat onder narcose doen.

Er werd een hysteroscopie gedaan (geen verdoving nodig) toen de verklevingen werden gevonden. Ik kon kiezen: of doorzetten en dan is het achter de rug. Of aankleden en aan de balie een afspraak maken voor over 5 of 6 weken...

Nou eh... doe mij dan maar gelijk en dan maar zonder verdoving... En dat heb ik overleefd, wat me best wel een goed en stoer gevoel gaf over mezelf.
quote:Yvonne77 schreef op 30 september 2012 @ 14:06:

Ik ga me eens fatsoenlijk aankleden en zoon ophalen bij mijn ex.Succes.
Eitjes oogsten doen ze ook zonder verdoving.

Ik wil doneren bij de eicel bank, alleen dat oogsten staat me nog zo tegen dat ik niet durf.
Eitjes oogsten lijkt me ook heel erg pijn doen. Maar daar moet je toch ook een hormoontraject voor ingaan? atEn zeker weten dat je geen kinderen meer wilt? Toch?
quote:peacy schreef op 30 september 2012 @ 14:36:

Eitjes oogsten lijkt me ook heel erg pijn doen. Maar daar moet je toch ook een hormoontraject voor ingaan? atEn zeker weten dat je geen kinderen meer wilt? Toch?Klopt helemaal Peacy, een kennisje van mij heeft dat traject gevolgd voor een vriendin van haar (heeft zelf 2 dochters en wilde geen kinderen meer), en idd is het een behoorlijk pijnlijk gebeuren.
Vanmiddag met Bomber op een oude stoomsleepboot wezen varen, zo vreselijk leuk! Hij mocht zelf nog sturen en ook kolen scheppen. Nu heeft ie een diploma Assistent Stoker.

Duurde nog best lang ook, bijna een uur. (Wat is het toch heerlijk om aan het water te wonen...).
quote:grobbekuiken schreef op 30 september 2012 @ 14:51:

[...]

Klopt helemaal Peacy, een kennisje van mij heeft dat traject gevolgd voor een vriendin van haar (heeft zelf 2 dochters en wilde geen kinderen meer), en idd is het een behoorlijk pijnlijk gebeuren.Heb me een beetje ingelezen. Wil dat later als ik groot ben ook doen :-)
quote:grobbekuiken schreef op 30 september 2012 @ 14:54:

Vanmiddag met Bomber op een oude stoomsleepboot wezen varen, zo vreselijk leuk! Hij mocht zelf nog sturen en ook kolen scheppen. Nu heeft ie een diploma Assistent Stoker.

Duurde nog best lang ook, bijna een uur. (Wat is het toch heerlijk om aan het water te wonen...).Oh wat klinkt dat lekker zeg!
quote:peacy schreef op 30 september 2012 @ 14:57:

[...]

Heb me een beetje ingelezen. Wil dat later als ik groot ben ook doen :-)Aaaaah, wat klinkt dat lieieief!
quote:peacy schreef op 30 september 2012 @ 14:58:

[...]

Oh wat klinkt dat lekker zeg!Was het ook, echt vreselijk leuk. Het is hier prachtig weer, dus dat is ook geweldig.
quote:grobbekuiken schreef op 30 september 2012 @ 14:59:

[...]

Aaaaah, wat klinkt dat lieieief!Kan soms ook wel lief zijn hoor. Is onvoorstelbaar
Lekker weer is het hier ook.

Ga zo maar weer eens wat doen in m'n kamer
Overigens. Heb ik een bijbaantje.

Maar hhet is nieteen bijbaantje voor vast. Het is op oproepbasis
Gefeliciteerd Peacy, het is in ieder geval een goed begin toch? Wat ga je doen?
Bediening bij een restaurant.
Tot zo ver helemaal niets gedaan op mn vrije dag. Zo ff door t huis racen denk ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Das leuk Peacy. Wel lastig.
Leuk Peacy, wie weet zit er wel meer in straks.

Apa, niet door je huis heen racen!! Wordt het alleen maar stoffiger van hoor .

Enne, daar is nou een vrije dag voor, om af en toe helemaal niks, nada, noppes te doen .
Idd, wel lastig, maar heb het al wel eens gedaan.

Door het huis racen is niet zo slim hoor. Voor je het weet stuiter je van de trap ofzo.
K moet zo ergens anders gaan liggen. Zonnetje jaagt me van de bank.

Moet nog ff naar de buren. Pakje halen.
Is het zo erg? Vind de zon wel lekker.

Ga zo m'n bureau omgooien en m'n andere kast daartegen aanzetten.
jee dat n jeugdfilm nog n jankfilm kan zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven