TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
quote:apatura, 30 minuten geleden

Tot zo ver helemaal niets gedaan op mn vrije dag. Zo ff door t huis racen denk ik.Goed zooooo!!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen maar geslapen. En nbeetje tv gekeken.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:peacy schreef op 30 september 2012 @ 16:24:

Bediening bij een restaurant.Hier in de buurt zocht ze ook iemand. Ik twijfel nog of ik wil solliciteren, morgen misschien even langslopen en kijken hoe of wat ze nou precies zoeken (er hing namelijk een erg kort briefje op de deur).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik heb mn supershred mn snijmolen dus
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 14:17:

Eitjes oogsten doen ze ook zonder verdoving.

Ik wil doneren bij de eicel bank, alleen dat oogsten staat me nog zo tegen dat ik niet durf.Wow! Dat zou geweldig zijn! (Zit trouwens wel een maximum leeftijd aan, dus hou dat in de gaten). En er wordt tegenwoordig met een roesje geoogst, hoorde ik op het Uppie-topic. Je moet alleen daarna wel één of twee dagen rustig aan doen, maar het is niet meer zo pijnlijk.
quote:apatura schreef op 30 september 2012 @ 18:01:

Ik heb mn supershred mn snijmolen dus
Is dat zo Yez?

Wow, beter!!
Ik zag net iets ultiem fouts! Iemand die ik ken heeft een fb pagina voor haar kind gemaakt. Kind is 3.
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 18:08:

Ik zag net iets ultiem fouts! Iemand die ik ken heeft een fb pagina voor haar kind gemaakt. Kind is 3.

Altijd handig... Kan het zelf zijn/haar sociale contacten onderhouden...

Ik vind het trouwens best wel jammer dat je geen FB voor je hond mag hebben. Niet dat mijn hond nou zo graag digitaal contact wil houden met haar vriendinnetjes. Maar ik zou het wel handig vinden als ik een aparte pagina kon hebben voor mijn contacten met mensen die ik alleen ken van het honden uitlaten.
Soo da's nie netjes en slim Hoe kom je er op? Zeker met alle horrorverhalen die je helaas te vaak hoort.

Ik ga n wekker zetten voor n schoonmaakrondje. (15 min)

Daarna koken.

Dan nog een rondje.

Anders moet ik morgenochtend voor 8 uur alles doen en dat werkt ook niet.
Succes, floofde. Ik vind het wel een slimme manier. Dan zie je gelijk ook wat je allemaal kunt doen in 15 minuten. (Wat me bij mezelf ook altijd opvalt als er over 15 minuten visite komt )
Heb je wel, yez Kijk maar eens bij "mijn huisdier" op fb
Yez
Dat was 1.

Nu paniekhamster evacueren en dan de houtkachel aansteken. T is hier 18,5 graad.

Dan pannekoeken bakken en rijstepap maken.

Jammer dat ik t alleen op moet eten
quote:apatura schreef op 30 september 2012 @ 18:41:

Dat was 1.

Nu paniekhamster evacueren en dan de houtkachel aansteken. T is hier 18,5 graad.

Dan pannekoeken bakken en rijstepap maken.

Jammer dat ik t alleen op moet eten Schuif maar door dan, die pannekoeken en rijstepap!
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 18:19:

Heb je wel, yez Kijk maar eens bij "mijn huisdier" op fbEh... zie ik niet?
Pannekoeken gooien is leuk
Zo, ben ik weer. Net gegeten en zo even een rondje opruimen. Een half uurtje en dan wil ik de meubels op hun plek hebben.
Go peacy!

Hier een bankhangavond. Tabel morgen opsturen naar groepsgenoot en dan kan hij het aanpassen en aanvullen

Nu een avondje rust (en morgen een dagje vrij!)

Vriendin wilde haar verjaardag vrijdag vieren maar zaterdag heb ik iets anders en vrijdag kan ik pas rond 5 of 6 uur vertrekken (en het is 4 uur reizen...) Dat wordt een lange nacht of een kort feestje...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Kort nachtje denk ik .
Ik heb regels aan mn laars gelapt. Zomaar een.grote mok thee naar boven genoen. Wie geeft mij straf .

Nu haal ik t half uur niet nl.
Apa, heb jij nog geen FB voor je hamster?
quote:peacy schreef op 30 september 2012 @ 20:08:

Ik heb regels aan mn laars gelapt. Zomaar een.grote mok thee naar boven genoen. Wie geeft mij straf .

Nu haal ik t half uur niet nl.
Ik heb trouwens al weer dagen zin om te roken. Elke keer als ik me rot voel wil ik roooooken!
Ben er weer!!!

Was uit eten met Vin en m'n gebroed. Lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven