Wat zijn Gogos?

26-09-2012 13:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net bij de c1000 vandaan en kreeg daar een gogo bij vanwege de boodschappen! Ik moest gelijk denken aan de leuke actie's van vroeger met de flippo's en dergelijke..

Maar nu ik het poppetje heb uitgepakt begrijp ik er niet veel van..

Ik denk dat ik te oud ben hiervoor... Ook even op de c1000 site gekeken maar hier werd ik niet veel wijzer van.

Dus de vraag wat zijn Gogos en wat kun je ermee?

Ik hoop dat er wellicht ouders hier zijn die voor mij de vraag kunnen beantwoorden?

Alvast bedankt voor de moeite!!
hebbedingetjes waar je/de kinderen om zeuren, en die an de actie in de kast terecht komen om plaats te maken voor de volgende actiezooi
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
As we speak zijn mijn jongens boven met de gogo's aan het spelen.

Behalve dat je ze bij de c1000 krijgt kun je ze soms bij de Bruna of speelgoedwinkel kopen.

Je kunt ze sparen.

Er komen hier vaak buurkinderen over de vloer om ze ruilen.

Er zijn verschilende series.
quote:nlies schreef op 26 september 2012 @ 13:48:

hebbedingetjes waar je/de kinderen om zeuren, en die an de actie in de kast terecht komen om plaats te maken voor de volgende actiezooi

Voor Gogo's geldt dat bij ons niet helemaal.

Ze hebben ze al een aantal jaar en de belangstelling komt en gaat.
hier de site van gogo's om te bestuderen ;-)
Een waardeloze actie om die kleine poppetjes te verzamelen.

En je kan er niets mee.
OP dit moment maken ze met Kapla een Gogo stad...
quote:eefjewentelteefje schreef op 26 september 2012 @ 14:05:

OP dit moment maken ze met Kapla een Gogo stad...Daarom maak ik de buurkinderen er blij mee.
mijn kinderen knikkeren er als het ware mee.
nu wordt er gevloekt want de kapla stort in...
Irritante dingen waar je niet met je blote voeten op moet gaan staan. Au
quote:redband schreef op 26 september 2012 @ 14:08:

[...]

Daarom maak ik de buurkinderen er blij mee.Ik weet zeker dat mijn jongens heel blij zouden zijn met buren zoals jij!
Eefje, waar woon jij?

Kan ik mijn Gogo's niet bij jou droppen?
668, the neighbour of the Beast
Meen je dat Marels?

Of heb je dan heel verdrietige kindjes (weet niet of je die hebt?)

Ik wil je de verzendkosten wel vergoeden hoor mocht je niet in de buurt wonen en ze echt kwijt willen...

Ik woon in het Noorden van het land...
Verwacht geen wonderen Eefje, ik heb er momenteel één liggen

Maar ik doe normaal altijd boodschappen bij de C1000 dus heb er wel twee tot vijf per week, zeg maar.

Mail me maar op marelsmarels@gmail.com

En nee, ik heb geen kinders en neem die dingen altijd mee "voor het geval dat". Onder het mom van gratis is gratis en er is vast wel iemand blij mee.
quote:eefjewentelteefje schreef op 26 september 2012 @ 13:50:

[...]

Voor Gogo's geldt dat bij ons niet helemaal.

Ze hebben ze al een aantal jaar en de belangstelling komt en gaat.

Hier is de jongste ( zes ) helemaal gogo fan. Van de zomer heeft hij op een rommelmarkt een gogo-flat ( hoge kartonnen doos, kreeg je blijkbaar ooit eens bij c1000 ) gekocht vol met die krengen. Voor 1 euro. Ik denk dat hij er inmiddels echt iets van 300 heeft. En het is zijn lievelingsspeelgoed.

En eerlijk is eerlijk , hij speelt er écht mee, hele avonturen bleven ze die dingen.

De ene dag zijn ze een hele drukke stad waar ze van alles beleven. Ook gewoon simpele dingen zoals boodschappen doen, of spelen , de volgende dag een op kleur gesorteerd ( Met dank aan zijn oudere broer die autist is ) leger enz. enz.

Heb je voor honderden euro's aan lego en playmobil... speelt het jong voornamelijk met gekregen gogo's
quote:missy_acy schreef op 26 september 2012 @ 14:49:

Irritante dingen waar je niet met je blote voeten op moet gaan staan. AuDat dan weer wel ja. Ik heb 's avonds laat en vroeg in de ochtend regelmatig die dingen staan vervloeken
Weer zo'n verzinsel waardoor die irri rot kinderen in de weg staan als jij met je kar naar buiten wilt. Gluren in je kar wat je hebt. Heb jij Gogo's???

Mevrouw en U kan er al niet eens meer af, alles voor de Gogo's . . . .
Skup!

Eefje, stuur je me nog een mailtje?

Als je ze toch niet wilt hebben stuur ik ze naar Boro, maar ik had ze aan jou beloofd
Ik wil ook gogo's!

Maar de dichtsbijzijnde C1000 is 5,5 KM fietsen. :(

Dan maar geen gogo's.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lees dit topic net weer , heb ondertussen contact met Marles gehad , dank je Anthonius voor het openen van dit topic!

Leuk borodini dat jou zoon er ook ze gek van is.

Hier staat de kapla/gogo stad nog steeds , zijn er inmiddels auto's en bedden van Lego bijgekomen en de ramp van de Techdeck wordt ook gebruikt,

@ tonkje ; Hier ook geen C1000 in de buurt, de meeste gogo's die ze hebben hebben ze van hun zakgeld gekocht bij de Bruna.

Heel enkele keer verkoopt een speelgoedwinkel ze ook.

Op dit moment heeft de Bruna ze niet.
@Eefje, hou rommelmarkten in de gaten dus Daar heeft mijn terror het overgrote deel van zijn verzameling vandaan
@borodini, goede tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven