vakantie liefde
maandag 3 september 2012 om 21:25
halo ik kwam dit jaar op vakantie een heel leuk en lief meisje tegen alleen had ik op vakantie maar een paar dagen de tijd om haar te leren kennen ik heb nu nog steeds zo goed als elke dag contact met haar via msn en facebook en we zijn ook een keer samen naar de stad gegaan want we wonen niet zo heel ver van van elkaar af. alleen ik kan gewoon niet bepalen of ze mij nu ook luek vind of niet omdat ik eigenlijk niks over meiden weet.
soms heb ik echt het idee dat ze me leuk vind maar soms is het ook echt van dat ik zo denk dat ze me helemaal niet leuk vind maar alleen vrienden wil zijn.
weet iemand een manier waardoor ik het of op een goede manier aan haar kan vragen of er gewoon achter kan komen.
alvast bedankt iedereen die dit leest en er op reageert.
soms heb ik echt het idee dat ze me leuk vind maar soms is het ook echt van dat ik zo denk dat ze me helemaal niet leuk vind maar alleen vrienden wil zijn.
weet iemand een manier waardoor ik het of op een goede manier aan haar kan vragen of er gewoon achter kan komen.
alvast bedankt iedereen die dit leest en er op reageert.
maandag 3 september 2012 om 23:17
dinsdag 4 september 2012 om 09:19
Ik denk dat hij drie kwartier bedoelt. Ik zou het haar inderdaad een keertje vragen, maar misschien eerst nog even wat leuke dingen doen samen. En idd, de signalen die Nola noemt. Je kunt haar natuurlijk ook wat signalen geven en kijken hoe ze reageert. Misschien een keer wat dichter bij gaan zitten, haar been of hand aanraken etc...
dinsdag 4 september 2012 om 14:35
Vakantieliefdes zijn meestal wat ze zijn: vakantieliefdes. Meestal bekoelt de liefde snel als je weer terug bent en allebei weer in je eigen omgeving bent. Hoef niet hoor, soms groeit het wel uit tot meer, maar meestal vervaagt het. En ook dat geeft niet, heb je er er toch weer een mooie ervaring en herinnering bij!