Entertainment alle pijlers

Onverwacht bezoek

01-10-2012 20:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk al jaren met veel plezier naar Onverwacht Bezoek, maar nu vraag ik mij het volgende af: iedere keer weer -en dat programma speelt al jaren- zijn de mensen in Afrika of China of waar dan ook weer hartstikke verrast wanneer ze ineens een broer of vriendin uit Holland te zien krijgen. Maar ik kan mij haast niet voorstellen dat al die mensen in het buitenland nog nooit dat programma via Uitzendinggemist hebben gezien of er via familie/vrienden in Holland over hebben gehoord. O.K. de het eerste jaar was alles nog nieuw en zag je vaak mensen die ergens in een hutje zonder p.c. ofzo woonden. Dus dan is het logisch dat ze verrast zijn. Maar nu hebben ze allemaal een p.c. of krijgen misschien wel eens een Hollands tijdschrift opgestuurd, waarin ze over dat programma lezen. Ik vind het maar aardig ongeloofwaardig worden allemaal.
Ik kende het hele programma niet tot ik net jouw topic aanklikte.
Ik ken ook het hele programma niet...

En ik heb een pc, tv en woon niet in een hutje.
Ik ken het programma ook niet. Ook niet uit de tijd dat ik zelf in het buitenland woonde en echt wel wat bezoek kon gebruiken.
Ik denk dat al die opnamen nu pas uitgezonden worden, dus kan best jaren later zijn.
En ik ken het ook niet.
En ook al kennen ze dat programma, weet je hoeveel mensen er in het buitenland wonen? Honderdduizenden!! Die zitten zich echt niet af te vragen wanneer er een camera voor hun deur komt. Bovendien zijn ze echt niet geïnteresseerd in dat soort programma's. Dus natuurlijk zijn ze verrast.
En uitzendinggemist ed werken lang niet altijd buiten Nederland ivm rechten.
Het zou best waar kunnen zijn Reoba dat al die opnames zo'n beetje tegelijkertijd zijn gemaakt en nu pas worden uitgezonden, maar aan de andere kant kan ik mij dat amper voorstellen. Er is een periode geweest dat er een andere presentatrice was en als je goed kijkt zie je ook dat Marion door de jaren heen toch wel aardig veranderd/ouder geworden is. En voor de overige dames, het programma is van de EO en mensen die in een ver weg-land wonen worden dan geheel onverwacht als een surprise herenigd met een zus of vriendin uit Holland.
quote:manestraal schreef op 01 oktober 2012 @ 20:37:

Het zou best waar kunnen zijn Reoba dat al die opnames zo'n beetje tegelijkertijd zijn gemaakt en nu pas worden uitgezonden, maar aan de andere kant kan ik mij dat amper voorstellen. Er is een periode geweest dat er een andere presentatrice was en als je goed kijkt zie je ook dat Marion door de jaren heen toch wel aardig veranderd/ouder geworden is. En voor de overige dames, het programma is van de EO en mensen die in een ver weg-land wonen worden dan geheel onverwacht als een surprise herenigd met een zus of vriendin uit Holland.Maar echt, hoe zie je het voor je? Dat ze er elke dag rekening mee houden dat er een cameraploeg op de stoep staat en dat ome Joop in het busje verscholen zit??
Kadanz, als je in het buitenland woont en je kent inderdaad dat programma, zou je het dan niet gelijk door hebben wat er aan de hand is wanneer Marion Lutke met een cameraploeg voor je deur staat?? Natuurlijk begrijp je dan gelijk dat ze niet komt om eens te zien hoe of een Hollander in het buitenland leeft, maar begrijp je gelijk dat het om dat programma Onverwacht bezoek gaat.
Ik ken dat hele programma niet en ik heb geen flauw idee wie Marion Lutke is. En ik woon in Nederland! Laat staan dus dat mensen in het buitenland dat beter weten. En er zijn toch zoveel verschillende programma's over Nederlanders in het buitenland? Dus ik zou alsnog verrast zijn als er plots een familielid voor me staat. Kijk, als het nou Robert ten Brink was met z'n lovebus....
Ken ook het hele programma niet.
Ik heb het vorige week toevallig voor het eerst gezien met die 2 zussen waarvan er 1 als zendelinge werkt in Congo ?

Die zus in afrika had niet eens electriciteit dus die zal het programma niet kennen

Ik vraag me dat sowieso wel af hoor hoe dat gaat, lijkt mij een beetje vreemd als, pak hem beet, Robert ten Brink opeens voor je deur staat terwijl je nog nooit van hem hebt gehoord. Hij komt je dan zogenaamd opzoeken omdat je nederlander bent die in het buitenland woont. En al die mensen zeggen kom maar binnen joh, ik zou niet zomaar iedereen binnenlaten omdat hij nou ook toevallig uit Nederland komt. Wellicht vertrouwen mensen het omdat er een cameraploeg voor de deur staat.

Ik ben ook benieuwd ja haha !
x
Gelukkig, ik ben niet de enige die het programma niet kent.

Ik zou er trouwens totaal niet van gediend zijn, van zulk onverwacht bezoek.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik had nog nooit van het programma gehoord!
Ja vraag me dat ook al een tijdje af. Wel bij meer programma's overig. Dat John Williams toevallig voor je bouwval staat en een quasi nonchalant gesprek begint. Ehhh... valt dat kwartje dan niet binnen 1 seconde.
Ken het programma ook niet. Verder ken ik 99,9% van de bekende nederlanders niet. Toch ben ik een echte hollandse, kijk tv etcetera..
Ik ken iemand die in de eerste serie zat van het programma. Ze wist dat er een cameraploeg en een interviewer zou komen. En dat het een programma was dat over Nederlanders in het buitenland ging.
...
Ik ook nooit van gehoord, de gemiddelde Chinees dus vast ook niet.
Als je in het buitenland woont kijk je toch niet perse naar uizending gemist en je moet ook net toevallig graag naar programma's van de EO kijken. Oké die zendelinge had het misschien moeten zien aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven