wat moet ik doen?

01-10-2012 19:58 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Sorry, maar volgens mij was je gewoon booty call materiaal voor hem. Loslaten, wonden likken en verder gaan met je twee kindjes. Een man die je met respect behandeld dringt niet aan op seks, maar toont ondanks het niet krijgen ervan interesse, hoe druk hij ook is. Sterkte.
jah he.. kut man haha. Hij was wel echt leuk en konden goed praten. Ook veel geknuffeld enzo, niet erop en weg wezen. Hoopte dat daar ook nog een verschil in zat:(
Ga je eens volwassen gedragen zeg! Je hebt 2 kinderen! Je komt over als een puber van 15.

En het is MAAR en niet MA
Misschien eerst even volwassen worden voordat je weer gaat daten. Richt je de komende tijd maar op je eigen gezin, dan komen die afspraakjes vanzelf wel een keertje. Als jij je volwassener gedraagt, trek je misschien ook wel volwassenere kerels aan.
quote:nellaaa schreef op 01 oktober 2012 @ 20:05:

Ga je eens volwassen gedragen zeg! Je hebt 2 kinderen! Je komt over als een puber van 15.

En het is MAAR en niet MA Da's NI
conversation = awareness
Dus je laat een man die jij zelf amper kent meteen bij je slapen ondanks je kinderen die ook in dat huis in bed liggen? Lekker dan.... Grow up!
NI?
Je bent 25, net gescheiden en hebt twee kinderen. Als ik het verhaal lees, denk ik dat ik te maken heb met iemand van 17 die net komt kijken..

Hij wil alleen maar seks, zoveel is duidelijk. En jij als moeder van twee kinderen zou nu eigenlijk pas op de plaats moeten maken, tenzij mr. Right voorbij komt die jou met respect behandelt, en vooral volwassen met je omgaat.
NI = niet?
Hé, we zeggen allemaal hetzelfde. Hoe zou dat komen?
En ik me maar afvragen wat je moeder er steeds mee te maken had.
Hij heeft gedaan wat je zei:

'Hij mocht niet alleen voor de seks komen en je verwachtte niks van hem.'

Hij heeft netjes aan de voorwaarden voldaan en gaat ervan uit dat jij dat ook doet.

Maar jij wil wat anders dan je zegt en naar hem doet voorkomen.

Dit wordt niet wat jij ervan verwacht.
quote:Travis schreef op 01 oktober 2012 @ 20:11:

En ik me maar afvragen wat je moeder er steeds mee te maken had.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik vind het zeer onverstandig dat je als alleenstaande vrouw met 2 kleine kinderen een onbekende man in je huis uitnodigt die er ook nog blijft slapen.

Wanneer een man niks meer van zich laat horen, lijkt het me duidelijk. Hij ziet het niet zo zitten met je.
Doen de A en de R ut nie?
Yes forum bestaat jammer genoeg niet meer...
Hopelijk heeft die man wel 'n condoom gebruikt, want 'n 25-jarige die nu al 2 kids heeft, zou ik toch niet vertrouwen met anticonceptie.

En waardoor denk jij relatiemateriaal te zijn met 2 van die kleine kids? Geniet gewoon van de seks die je kunt krijgen en zorg dat je jezelf (en je scharrels!!) beschermt tegen zwangerschap.
Ik zou m'n prioriteiten op een rijtje zetten als ik jou was.

1. Je kids

2. Jij

3. Je taalvaardigheid

...

836373862. Sex met een onbekende man.
Ehm, schelden lijkt me nou ook niet echt nodig Mopje!
Verwacht je werkelijk dat iemand gaat zeggen "meid, hij is gewoon wel verliefd op je, ook al zegt hij van niet en wijst niets in zijn gedrag daarop"?
.
.
En ondanks je schrijfstijl, ( "ma" bijvoorbeeld), je naieve overtuiging / hoop dat hij misschien wel meer wil dan alleen seks, vind jij jezelf wel heel volwassen overkomen? Goh...
quote:ettiena schreef op 01 oktober 2012 @ 19:58:

Hoi beste lezers,

ik heb al vaak via deze site wat informatie gevonden en er wat aan gehad dank zij anderen met dezelfde problemen. Dus nu ik zelf ergens mee zit hoop ik dat er tips binnen komen en dat anderen er wat aan hebben:P Oke het volgende:

Ik (25) ben sinds kort gescheiden en woon met mijn 2 kinderen alleen. Nu heb ik via vriende op facebook ene leuke jongen leren kennen. Via fb aan de praak geraakt en whatsapp. En na een tijdje wilden we elkaar graag zien. We gingen dezelfde nacht uit dus hoopten elkaar tegen het lijf te lopen maar dat liep mis. Aangezien hij nu wel benieuwd naar me was vroeg hij of hij alsnog mocht langskomen. Dus afgesproken en het klikte erg leuk. We hebben 3 kwartier staa praten even geknuffeld en gezoent en toen ging ik weer naar binnen. De kids werden ook weer vroeg wakker vandaar.

Hij appte me meteen dat hij het super had gevonden dus ik was helemaal blij. Nu heeft hij net een huisje gekocht (voorhet eerst opzichzelf) dus is daar erg druk mee. Die week kwam het dan ook meer van mijn kant. Maar dat weekend afgesproken. Veel gepraat en geknuffeld/zoent. Maar verder wilde ik nog even niet. Hij probeerde t nog een paar x wat ik wat minder vond maar goed. Hij bleef slapen aangezien het al laat was, en toen werd ik misselijk :S dus ging even beneden op de bank zitten. Hij werd wakker en dacht dat ik niet naast hem wilde ligge. hij ging naar huis.. misverstand dus. Later heb ik hem daarover gebeld en uitgelegt, het was goed niks verpest gelukkig.

Maar die weken daarop kwam alles van mijn kant. Ik dacht kut! zker omdat ik niks wilde.

toen dat weekend wilde ie wel komen ma pas na een feest, 3 uur snachts. Ik vond dat een bootycall tijd dus dacht dat ga ik niet doen dus weer afgezegt. Hoewel ik hem wel graag wilde zien.

Ik heb hem toen later op de avond een berichtje gestuurd dat ik het jammer vond en hem leuk vond en me afvroeg hoe hij er over dacht.

Hij was hier dus helemaal niet van bewust en dacht dat ik niet op hem moest wachten vooral omdat ie niet wist wat ie nu wilde.

Ik heb hem af en toe nog geappt en dat ging wel leuk ma ik wist ni echt wat ik nou moest.

Ik vond hem wel echt leuk.

Net toen ik hem een beetje uit me hoofd had gezet. Stuurde ik hem nog een berichtje..ma het was al laat dus ik zei ik ga slapen. Dus zei die oke tot zo. Dus ik voor de gein ja tot zo.

Dus hij van ja ik dacht dat je me niet meer wilde zien na t laatste berichtje, maar ik dacht eerder dathij mij niet wilde zien.

Ma dat wilde ie dus wel maar me niet kwetsen omdat hij het erg druk heeft met werk en klussen. En omdat ie niet weet wat ie wil.

Hij wilde graag afspreken en weten wat ik van hem verwachtte.. ik zei ja niet zoveel als je ma niet alleen voor seks komt.

dus hij is wel gekomen want de vorige x vond ie het ook gezellig. Maar uti eindelijk toch uitgedraaid op seks.

Ik weet niet goed wat ik nu moet. Ik heb er geen spijt van ma merk wel dat ik hem erg leuk vind. Ik heb hem laten weten dat ik het fijn vond ma niks meer gehoord. Ik denk dat ik hem niks meer ga sture en het ma van zkant wil laten komen.

Maar zou het erg jammer vinden als dit het nu was. Ik weet zelf het antwoorde eigenlijk al wel. Maar hij weet uit welke situatie ik kom en hoe ik ben. En wil me niet kwetsen. Dus voor de seks kan ie dan toch naar iemand anders gaan. Maar hij wil mij zien??

iemand?

xxIk vind het nog wel meevallen hoor jouw zogenaamd sletterige gedrag. Het is vrij normaal om bij de derde keer daten seks te hebben, waarom niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven