TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:45
Jullie weten nog weleens wat w.b. huishoudelijke dingen enzo.
Hoe zouden jullie dit rokje schoonmaken?
http://www.esprit.nl/mini ... ok-wol-viscose-H23060_605
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:53
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:55
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 13:45:
In de wasmachine op een lage temperatuur, met wolwasmiddel (Woolite ofzo) en een wolwasprogramma. Als het daar niet tegen kan is het niets voor mij....
Gaat trouwens tot nu toe altijd goed.
In de wasmachine op een lage temperatuur, met wolwasmiddel (Woolite ofzo) en een wolwasprogramma. Als het daar niet tegen kan is het niets voor mij....
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:58
quote:yezka schreef op 02 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Op t label staat 'niet wassen'. Da's natuurlijk geen optie.
Dat heb ik ook staan in een colbertje met voering maar die gaat ook gewoon op 30 graden fijnwas en ziet er nog prima uit.
Zou hij op een koude wolwas kunnen met robijn voor wol en fijn?
Ik heb er nl. een jurkje en een rokje van het materiaal gekocht
[...]
Op t label staat 'niet wassen'. Da's natuurlijk geen optie.
Dat heb ik ook staan in een colbertje met voering maar die gaat ook gewoon op 30 graden fijnwas en ziet er nog prima uit.
Zou hij op een koude wolwas kunnen met robijn voor wol en fijn?
Ik heb er nl. een jurkje en een rokje van het materiaal gekocht
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:00
quote:yezka schreef op 02 oktober 2012 @ 13:57:
Ik heb trouwens vandaag lekker nieuwe kleren aan en ik voel me er echt goed in zeg!
En helemaal blij als ik bedenk dat ik de komende 5 dagen iedere dag een compleet nieuwe outfit aan kan als ik dat wil.
Fijn hè!
Ik had zaterdag mn nieuwe jurkje aan maar dat was eigenlijk te warm.
Dat rokje moet ik nof even een dag voor kiezen en verzinnen wat ik er onder aan doe.
Ik heb trouwens vandaag lekker nieuwe kleren aan en ik voel me er echt goed in zeg!
En helemaal blij als ik bedenk dat ik de komende 5 dagen iedere dag een compleet nieuwe outfit aan kan als ik dat wil.
Fijn hè!
Ik had zaterdag mn nieuwe jurkje aan maar dat was eigenlijk te warm.
Dat rokje moet ik nof even een dag voor kiezen en verzinnen wat ik er onder aan doe.
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:03
Ik zou beginnen met het rokje gewoon op de manier die je beschrijft te wassen. Als het mis gaat kun je altijd nog besluiten het jurkje te laten stomen... Maar dat vind ik altijd zo duur dat ik me afvraag of ik niet liever een nieuw jurkje koop.
In de sneeuw leggen wil trouwens ook nog wel eens helpen om wol een beetje schoon te krijgen. Sneeuw zou het vuil er uit trekken. Wat ontzettend handig is als je in Lapland woont, ofzo...
In de sneeuw leggen wil trouwens ook nog wel eens helpen om wol een beetje schoon te krijgen. Sneeuw zou het vuil er uit trekken. Wat ontzettend handig is als je in Lapland woont, ofzo...
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:09
Ik lucht ze wel goed als ik ze gedragen heb en ik hang ze in de badkamer als ik ga douchen.
Als echt moet op de hand met babyshampoo.
Ik draag er toch een shirt onder omdat het anders kriebelt dus echt vuil van lichaam komt er niet op.
Sommige aankopen van mij zijn echt niet handig. Wie verzint het trouwens, kleding ontwerpen die je niet mag wassen
Als echt moet op de hand met babyshampoo.
Ik draag er toch een shirt onder omdat het anders kriebelt dus echt vuil van lichaam komt er niet op.
Sommige aankopen van mij zijn echt niet handig. Wie verzint het trouwens, kleding ontwerpen die je niet mag wassen
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:52