doorgeefvraag
woensdag 23 april 2008 om 14:21
@ridder je weet toch nooit of je een ONS gaat hebben? dus lijkt me moeilijk af te spreken...
om je vraag te beantwoorden..ik kom overal lekker klaar..beleving kan wel verschillen maar heeft niks te maken met nr 1 of 2 of 3 of wie dan ook. dat hangt meer af van het moment...
wel eens in gedachten bij nr 2 gweest terwijl je met nr 1 lag te sexen?
om je vraag te beantwoorden..ik kom overal lekker klaar..beleving kan wel verschillen maar heeft niks te maken met nr 1 of 2 of 3 of wie dan ook. dat hangt meer af van het moment...
wel eens in gedachten bij nr 2 gweest terwijl je met nr 1 lag te sexen?
woensdag 23 april 2008 om 14:27
mijn eerste keer was met een meid die 2 jaar ouder was dan ik... de eerste keer die nacht was wel wat wat onzeker enzo...maar daarna was het feest en ging alles eigenlijk wel vanzelf.... gewoon geweldig, ach je komt wel es te snel maar dat hoort erbij in het begin. maar twas zeker niet pijnlijk haha
had je alwel solosex gehad VOOR je eerste keer sexen?
had je alwel solosex gehad VOOR je eerste keer sexen?
woensdag 23 april 2008 om 14:41
Een ONS eindigde in een TNS (2 night stand, verspreid over 3 jaar of zo); de andere is mijn huidige relatie
Beide niet van tevoren afgesproken, maar "gewoon" gebeurd.
Wie heeft wel eens een Sv gehad waarvan je partner vervolgens ontdekte wat er aan de hand was? En betekende dat het einde van je relatie?
Beide niet van tevoren afgesproken, maar "gewoon" gebeurd.
Wie heeft wel eens een Sv gehad waarvan je partner vervolgens ontdekte wat er aan de hand was? En betekende dat het einde van je relatie?
woensdag 23 april 2008 om 14:50
woensdag 23 april 2008 om 15:41